SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 597012

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14568 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 53165
majkel89 - jak to możliwe to wyprzedź zawodnika zanim dojdzie do piłki, to wymaga odpowiedniego wyczucia czasu i miejsca, jeżeli nie ma takiej możliwości bądź blisko przeciwnika i postaraj się zabrać mu piłkę w momencie w którym przyjmuje piłkę. Jeżeli już zawodnik przyjął piłkę nie daj mu się z nią obrócić i wyjść do pojedynku jeden na jeden. Jeżeli już napastnik idzie na ciebie w pełnym biegu to musisz obniżyć środek ciężkości schodząc niżej na nogach. Ustaw się trochę bokiem aby łatwiej było Ci wystartować, ustawiaj się w miarę możliwości na jego lepszą nogę.
Ważne jest żebyś był blisko napastnika i umiejętnie przekazywał go innemu obrońcy, w linii obrony zrozumienie i komunikacja to podstawa.

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Hejka ,kilka dni temu szukając na necie róznych ćwiczeń nastrafiłem na tę stronę , i załważyłem tutaj kilka osób które narawde dobrze znają się na piłce nożnej. Mam 13 piłkę nożną trenowałem przez 2,5roku (od 2kalsy podstawowki do 4,5) od 1.5 roku już nie trenuje , obecnie gram dalej w noge ale już nie w klubie lecz kopie piłkę z przyjaciółmi na podwórku (przyjaciele w podobnej formie fizycznej jeden z nich rok starszy , drógi 2lata starszy).Ostatnio dowiedzieliśmy się o turnieju ,,dzikich dróżyn'' organizowanym w naszym mieście , oczywiście bez wahania zapisaliśmy się na niego i chcielibyśmy przed nim poprawić swoją forme (co już robimy korzystając z wcześniejszych stron tego tematu). stosujemy się do diet i mamy program ćwiczeń. Przeglądaliśmy tylko początek tego tematu (nie mamy zamiaru spędzić tygodnia na czytaniu 187 stron). Narazie mam 1prośbe , czy ktoś mógłby podać dokładny przepis na jakiś napój energetyczny???Będę wdzięczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 499 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4231
A po corobić. Kazdy niech sobie kupi TIGERA i macie odlot .... albo redbulla (troche droższy)
Puszczka tigera 2,50-3,00 zł , Redbull 5,00-6,00 zł.

http://www.sfd.pl/Przepisy_na_napoje_izotoniczne_:_-t206218.html

-Napoje dla sportowców zawierają od 8%węglowodanów(nie więcej niż 7 gramów na 100mililitrów)
-50 gram glukozy lub cukru,szczypta soli na litr wody
-Pół litra niesłodzonego pomarańczowego lub grejpfrutowego soku,sczypta soli i pół litra wody
-200 mililitrów wody sodowej i szczypta soli,żeby raze z wodą uzyskać 1,3litra.Rób nowy napój codzniennie,wylewaj niekorzystany w danym dniu.Pamiętaj aby butelka była zawsze czysta.Napoje z cukrem przyciągają insekty i owady.To jest bardzo ważne,byś nie pił nieświeżych napojów,zwłaszcza gdy jest ciepło.


Przepis z podwieszonego tematu...

Zmieniony przez - majkel89 w dniu 2007-07-16 14:52:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81
witam. jestem tu nowy i mam pytanie czy moze mi ktos pomoc, chce sie przygotowac dobrze do sezonu, mam na to ok 1,5 miesiaca chcial bym poprawic szybkosc, wytrzymalosc i start do pilki(gram w piłke nozna) czy mog by mi ktos pomoc, napisac od czego zaczac i co robic. mam 170cm wzrostu waze 62 kg i mam 20 lat. jestem dosc szybki zle niegdy nie pracowalem nad tym i chcialbym jeszcze sie podciagnac. bede bardzo wdzieczny jak ktos mi pomoze. moge trenowac 3-4 razy w tygodniu , bo nawiecej mi nie pozwala praca. p[ozdrawiam i licze na wasza pomoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 499 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4231
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Hejka , czy ktoś mógłby podać jakiś trening dla obrońcy kilka ćwiczeń i indywidualny i z kolegą jeśli można
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
Hejka. Mam na imię Michał. Mam 12 lat waże około 50 kilogramów i mam około 155cm. wysokości. Bardzo lubię grać w piłkę nożną. Chcę nawet zapisać się do klubu piłkarskiego. Jestem w tej dyscyplinie nawet dobry. JEst jeden problem:/ Bardzo szybko się męczę:( Mam słabą kondycje. Jeśli ktoś by mógł mi napisać jakiś trening, odżywianie itd. Oczywiście również jak poprawić kondycje Z góry dzięki!;D
Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 116 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 920
Jestes jeszcze młody, wiec nic dziwnego ze szybko się męczysz. Klub piłkarski to dobre rozwiązanie dla Ciebie. Tam sie wszystkiego dowiesz. Ciezko mi jest ulozyc jakas diete. Chyba najwazniejsze zebys nie opychal sie słodyczami tak jak wiekszosc w Twoim wieku. Pozatym posiłki... jedz tak jak normalnie jesz. Rano dobrze jest zjesc płatki z mlekiem. Pij wiecej wody niz zwykle. Nic wiecej doradzic Ci nie moge. Masz młody organizm, ktory potrzebuje WSZYSTKIEGO, zeby sie dobrze rozwijać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 89
Siemka !!!

Mam 13 lat. Jestem prawo nożny. Chciałbym poprawić sobie lewą nogę. Czy ktoś może ma jakieś ćwiczenia na lewą nogę ?

Chce być piłkarzem!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 390 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15203
Siema. Ułożyłem sobie trening, który chcę pociągnąć kilka tygodni. Chodzę dodatkowo na siłkę w pon, sr i czw. Gram w nogę, a z wytrzymałością ostatnio ciężko, tzn. zawsze może być lepiej. Czasów jeszcze nie mierzyłem, dziś sie postaram na 100m i 300m, ale zobaczę jak to będzie. Jeszcze dodam, że mam 20 lat. No więc tak:

Poniedziałek:
1. rozgrzewka
2. 8-9km ciągłego biegu

Wtorek:
1. rozgrzewka
2. skipy 3x(ABC)x40m -> z 2 min odpoczynku między seriami, jedna seria to 3 skipy wykonywane jeden po drugim
3. 5x60m na maxa (przerwa między seriami ok 5 min, może mniej)
4. wieloskoki 5x10 (5 na lewa i 5 na prawa to jedna seria) -> okolo minutowe odpoczynki między seriami
5. rozbieganie 5x80m (narastające tempo) jedno za drugim.

Środa:
1. rozgrzewka
2. skipy 3x(ABC)x40m -> z 2 min odpoczynku między seriami, jedna seria to 3 skipy wykonywane jeden po drugim
3. 5x200m -> po kazdej 200 ok 5 min przerwy w tym 100m chodu + rozciaganie dynamiczne badz statyczne, zalezy

Czwartek:
1. rozgrzewka
2. 8-9km ciągłego biegu

Piątek:
1. rozgrzewka
2. krotkie wstawki szybkościowe, myslalem tutaj nad jakimis kopertami, badz biegu 10m do przodu i 5 do tylu 10 do przodu i 5 do tylu itd, ktorkie przyspieszenia, moze cos z obciązeniem, ogolnie w ten dzien chcialbym pocwiczyc MOC startowa.


Prosze o porady co zmienic, moze macie jakies pomysly co do tego. Na silce jade zwyklym splitem tj. PON-klata, tric SR-plecy, bic PT-bary, nogi. Przybieranie na wadze to sprawa drugorzedna, najbardziej chodzi mi o przyspieszenie i moc, oraz o to, zeby silnie trzymac sie na nogach. Jezzeli dopracuje ten planik i bede w stanie, to zaloze dziennik i bede mierzyl czasy poszczegolne dla porownania. Zobacze czy dam rade, bo nie wiem czy bede mial partnera do cwiczen, wiec poki co nic nie obiecuje, ale jakby ktos byl zainteresowany, to wtedy ewentualnie bede sie zastanawial.

No to czekam na Wasze propozycje, korekty, bo juz dzis czeka mnie 9km po silce

Pozdrawiam
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ROTFL sezonu transferowego

Następny temat

GKS Katowice w drugiej lidze!