SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRENING REDUKCJA

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 623

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 48
Witam,
Od 5 tygodni ćwiczę na siłowni, a właściwie to uczestniczę w zajęciach:
Zumba 60 min - 2 razy w tygodniu
Step&Shape 60 min - 1 raz w tygodniu
Inne zajęcia 60 min - 1 raz w tygodniu
Do tego zazwyczaj przed/po zajęciach dodaje około 15-20 minut na stepperze/bieżni/rowerku.
W pozostałe dni (2 - ponieważ ćwiczę 6 dni w tygodniu) robię ćwiczenia na maszynach oraz stepper/bieżnia/rowerek.
Niestety ćwiczenia na maszynach nie są jakoś przemyślane przeze mnie. Chciałabym zredukować tkankę tłuszczową oraz wyrzeźbić ciało. Moje dotychczasowe treningi nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, dlatego też zdecydowałam się na rozpoczęcie treningu siłowego. Wiem, że przede mną długa droga. Na początek ułożyłam sobie plan, który chciałabym wcielić w życie. Nie chciałabym rezygnować z zajęć, na które dotychczas uczęszczałam, więc myślę dodać do nich 3 razy w tygodniu trening siłowy FBW.

Mój trening (każde ćwiczenie 4 serie po 15 powtórzeń):

KLATKA PIERSIOWA:
- rozpiętki na maszynie
- wyciskanie w poziomie na maszynie

PLECY:
- ściąganie drążka
- martwy ciąg

NOGI:
- przysiady
- zakroki
- suwnica
- ćwiczenia na przywodziciele i odwodziciele na maszynie

BRZUCH:
- skłony tułowia siedząc na maszynie
- skłony boczne z hantlami

BARKI:
- unoszenie ramion w przód
- podciąganie hantli wzdłuż tułowia

RAMIONA:
- uginanie ramion z hantlami
- w oparciu o ławkę, uginanie rąk w tył (triceps).


PN: trening siłowy+zumba
WT: zajęcia fitness (interwały) + 15 minut kardio na maszynach
ŚR: zumba+trening siłowy (niestety nie mogę tutaj zmienić kolejności)
CZW: Step&Shape + 15 minut kardio na maszynach
PT: trening siłowy+kardio na maszynach
SB: jeszcze nie wiem co
ND: wolne

Bardzo proszę o ocenę planu i ewentualne poprawki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2115 Napisanych postów 25461 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 490315
Daj ankietę naszego działu. Jest w temacie z regulamin - w tych które są podwieszone na górze strony.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 48
ANKIETA

NICK: em.em.95
WIEK: 21
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1 miesiąc

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 80
WZROST: 169
OBWÓD RAMIENIA: 30,5
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 65
OBWÓD BIODER: 109
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 87
OBWÓD TALI: 85
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 102

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
redukcja tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie ciała

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
zdrowe odżywianie, warzywa, owoce, mięso z kurczaka, nabiał
ograniczenie spożycia węglowodanów
całkowite wyeliminowanie słodyczy, słonych przekąsek, alkoholu, fast foodów


Zmieniony przez - em.em.95 w dniu 2017-03-27 15:11:29
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2115 Napisanych postów 25461 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 490315
Zdrowe odżywianie nie polega na jedzeniu wyłącznie drobiu. Inne mięsa też się powinny znaleźć w menu. Poza tym nic nie napisałaś o kaloryczności, nie wrzuciłaś zrzutów diety z potreningu.pl. co do treningu to taki trochę przekombinowany. Oparłbym się bardziej na ćwiczeniach wielostawowych. Czyli np nie zaczynałbym treningu klaty od rozpiętek. Na barki masz wznosy na przód - moje najmniej ulubione ćwiczenie na barki oraz przyciąganie wzdłuż tułowia - kolejny dyskusyjny element - bo niewłaściwie wykonywany może więcej zaszkodzić jak pomóc.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

odzywki

Następny temat

Pomoc przy ocenie rozpiski diety redukcyjnej

Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness Rich Gaspari skończył 55 lat! Rich Gaspari skończył 55 lat! Orkiszowa tarta ze szparagami Orkiszowa tarta ze szparagami Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Maja Olszewska - ocena sylwetki Maja Olszewska - ocena sylwetki