SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRENING NA RAMIONA DWA RAZY W TYGODNIU - oceń!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2890

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 709 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12212
TRENING NA RAMIONA DWA RAZY W TYGODNIU
priorytet na ramiona

PONIEDZIAŁEK - Biceps, triceps - w superseriach

Super seria 1 - uginanie ze sztangą i francuz - 4 serie x 12/10/8/8
Super seria 2 - uginanie ze sztangielkami i pompki w podporze tyłem - 4 x 10/10/10/10
Dodać tu jeszcze jedną superserie?

WTOREK - Nogi i barki

Nogi:

1. Przysiady ze sztanga 12/10/8/8
2. Prostowanie nóg 10/10/10/10
3. Przysiady Hack 12/10/8/8

Barki:

1. Wyciskanie sztangi zza karku 12/10/8/8
2. Unoszenie ramion na boki z hantlami 10/10/10/10
3. Podciąganie sztangi bo brody 12/10/8/8
4. Wznosy w opadzie tułowia 10/10/10/10

ŚRODA - Wolne

CZWARTEK - Plecy i triceps

Plecy:

1. Wiosłowanie sztangą 12/10/8/8
2. Podciąganie się na drążku 4 max
3. MC 12/10/8/8
4. Wiosłowanie Hantelką 8/8/8/8

Tricepsy:

1. Wyciskanie francuskie sztanig siedząc 12/10/8
2. Francuskie wyciskanie sztangielki leżąć 10/10/10
Dodać coś do tego?

PIĄTEK - Klatka piersiowa, biceps

Klatka piersiowa:

1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - 12,10,8,8
2. Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę - 10,10,10,10
3. Przenoszenie 10/10/8/8

Biceps:

1. Uginanie Młotkowe 10/10/8
2. Uginanie ramienia w opadzie 10/10/10
Dodać coś do tego?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1473
ciutke duzo tych serii na łapy ale jak masz dobra genetyke to sie zregeneruja z tym ze ja bym dal klatke na poczatek tygodnia z tricepsem a nastepnego dnia plecy z bicepsem.To bardziej rozsadne niz robienie klatki (tu pracuje triceps) nastepnego dnia triceps przy plecach i jeszcze 3 trening w superserii.Rzecz ma sie tak samo z bicepsem.Natomiast superserie na łapki daj na koniec tygodnia.Takie moje skromne zdanie.I oczywiscie zeby rosly dieta musi byc super lux dopracowana i przestrzegana.Bo inaczej czarno to widze.

Zmieniony przez - yoshiu w dniu 2006-11-08 22:36:58

Twoje mięśnie nigdy nie mogą byc za duże...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 709 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12212
może jeszcze ktoś się wypowie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10541
Proponuje:
Poniedzialek - Klatka + biceps
Wtorek - Nogi + triceps
Sroda - free
Czwartek - Plecy + barki
Piatek - Biceps + triceps (Superserie)
To tylko moja propozycja. Ja osobiscie od jakiegos czasu trenuje według tego zestawienia i widze postepy.
Co do ilosic powtorzen i serii zaproponowanych przez Ciebie nie mam zastrzezen, najwazniejsze bys czuł ze Ci trening wchodzi Jesli tak nie bedzie to trzeba dalej kombinowac. Musimy pamietac ze kulturystyka to sport prób i błedów! A na swoich bledach najlepiej sie uczmy kazdy organizm jest inny wiec trzeba znalesc najlepsza opcje

Pathe Mathos

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 628 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15314
Napisz starz.

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 709 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12212
18 miesięcy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

REDUKCJA(rzeźba) do oceny + pyt. o brzuch i przedramię

Następny temat

Srodowy problem ;)

Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland