SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 118197

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2724 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16092
Wiras - Wały od "Wiejskiego Sprzętu Kaskaderskiego" ważą idealnie 1,5 kg a od jawy 2,5 kg. Przejedź sie na złom i tam sobie wyniesiesz to za free.

W piątek koniec świata. Nieszkodzi nie mam planów na weekend

moderator na insomni

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 233 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4378
Czy stosowanie suplementow bez diety ma jakis sens chodzi mi tu o gainery itp

irek

irek

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
NIE MA- jeśli stać Cię na odzywki to stać Cię na dietę- proste..

Jak nie- to zrezygnuj z odzywek i dbaj o dietę.

To9 tak, jakbyś miał super zaprawę budowlaną, ale...nie miał cegieł...

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 233 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4378
O to mi chodzi bo wielu tak jedzie ze kupuje odzywki nie majac diety i czekaja na cuda. I nie chodzi tu o mnie chociaz kiedys popelnilem ten blad

irek

irek

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1366 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15547
Michail no wiec jestem tak jak mowiles, jeszcze nigdy na Tobie sie nie zawiodłem wiec sprubuje

nie czytałem całego posta jedynie pierwsza Twoja wypowiedz wiec moge czegos nie wiedziec

mysle ze ten plan bylby dla mnie najbardziej odpowiedni:

Program III/8 (dzielony-na full osprzęt-siłownia)

dzień A

Klatka
1.Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej "PROG"
2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej "PROG"
3.Przenoszenie sztangielki za głowę w leżeniu wpoprzek ławki

Barki
1.Arnoldki "PROG"
2.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia/lub/drążka wyciągu dolnego

Tricepsy
1.Prostowanie ramion na wyciągu "PROG"
2.Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadze

Brzuch
1.Spinanie tułowia na maszynie
2.unoszenie nóg w zwisie na drążku

Łydki
1.wspięcia na palce stojąc z gryfem na barkach suwnica Smitha/lub/siedząc maszyna

dzień B

Uda
1.przysiady ze sztangą na barkach/lub/na suwnicy Smitha "PROG"
2.prostowanie nóg na maszynie siedząc
3.zginanie nóg na maszynie leżąc/lub/stojąc

Grzbiet
1.ściąganie drążka górnego wyciągu do brzucha podchwytem na szerokość barków "PROG"
2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG"
2.szrugsy ze sztangielkami

Tył barków
1.odwrotny buterlfly-tzw.peck-deck/lub/unoszenie sztangielek leżac przodem na skośnej ławce (30 stopni)

Bicepsy
1.Uginanie ramion na modlitewniku ze sztangą/lub/drążkiem dolnego wyciągu "PROG"
2.Uginanie ramion ze sztangielkami w oparciu o kolano



Tylko że trzeba by było go troche zmodyfikowac (przynajmniej wg mnie ) na taki który bedzie zawierac przed wszystkim serie łączone i superserie, druga sprawa - martwe ciagi, jest dla mnie bardzo wazne cwiczenie i musze je jakos do tego planu upchnac. i jeszcze jedno, wg zalozen w tygodniu bede poswiecal intensywnemu treningowi jedynie dwa dni? czy to nie za malo?

Wszystkie obyczaje , nawet najtwardsze , stają się z czasem przyjemniejsze i łagodniejsze , najsurowszy zaś sposób życia może stać się przyzwyczajeniem , a przez to przyjemnością.

Wszystkie obyczaje , nawet najtwardsze , stają się z czasem przyjemniejsze i łagodniejsze , najsurowszy zaś sposób życia może stać się przyzwyczajeniem , a przez to przyjemnością.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Chwilka,ale Ty sięgnąleś do Cyklu I, a ja zapraszam Cię może od razu do IV??
str. 45.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 810 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5882
Ja z pytaniem - ten etap trwa 4 tygodnie - a co jest po tych 4 tygodniach ? - znów regeneracja ?
Bo jeśli regeneracja - to mam pytanie czy nie zrobi to nic złego całemu cyklowi jeśli bym przedłóżył do 5-6 tygodni bo tak wychodzi cykl kreatynowy ...

Co ekspert na to powie ???

Fotograf, fotoreporter - potrzebujesz PROFESJONALNEGO fotografa??? - gciepiel@wp.pl

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Regeneracja jest TYLKO ze względy na Święta i Sylwka(bądźmy realistami)
A po N.R robimy podwójnie dzielony Cykl siły 6 tyg.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1366 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15547
sorry ale myle sie jeszcze w tych planach

poniedziałek
Wyciskanie sztangi (lekki skos) 4*12,10,8,8
Wyciskanie sztangielek (skos) 3*12,10,8
Rozpietki (skos) 4*12-15
prosotowanie ramion na wyciagu 3*12-15
prostawanie ramion ze sztanga 3*12-15
pompki tyłem 3*max

sroda
Wyciag na klatki 4*12,10,8,8
wiosłowanie pol sztanga 3*12-15
wioslowanie ze sztanga 3x12,10,8
martyw ciag 4*12,10,8,8
uginananie ramion na molitewniku 3x12-15
ugnanie ramion ze sztanga 3*12-15

Piatek
Wyciskanie zza głowy 4*12,10,8,8
unoszenie sztangielek przodem 2*12-15
unoszenie sztangielek bokiem 2*12-15
unoszenie sztangielke do tylu 2*12-15
szrugsy 3*12-15
przysiady 5*12,10,8,8,8
wyprosty nog 3*12-15
mc na prostych nogach 3*12-15
spiecia 3*15-20

tylko ze oprocz samych ramion i ud chciałbym pokombinowac z resztą partii

Wszystkie obyczaje , nawet najtwardsze , stają się z czasem przyjemniejsze i łagodniejsze , najsurowszy zaś sposób życia może stać się przyzwyczajeniem , a przez to przyjemnością.

Wszystkie obyczaje , nawet najtwardsze , stają się z czasem przyjemniejsze i łagodniejsze , najsurowszy zaś sposób życia może stać się przyzwyczajeniem , a przez to przyjemnością.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 233 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4378
W czym lepiej rozrabiac odzywkę bialkowa przed snem w mleku czy wodzie?

irek

irek

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

nogi 2 razy w tyg ??

Następny temat

Co daje gruszka bokserska??