SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TEST - XP+XPe czyli powrót do ludzi by Lied

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11424

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178
Witam! Piszę tutaj ponieważ potrzebuję dodatkowej motywacji by się nie upierdzielać w czasie cyklu, więc wpadł mi taki pomysł by zrobić test który planowałem już przy poprzednim cyklu ale jakoś w końcu nie zrobiłem ;]

O SOBIE:

Staż treningowy: 3 lata (ale głównie były to SW, siłownia zazwyczaj była czasami jako dodatek. Ogólnie wróciłem na siłownie, 2 tyg. temu po jakiśch 4 miesiącach a może więcej)
Wiek: 19
Wzrost: 187
Waga: 87,3 na czczo
BF: duży
Klata (bez wdechu): 95cm
Barki: 116cm
Pas: 85cm
Lydka (ugieta noga): 40cm
Udo (prosta noga): 61cm
Biceps: 37,5cm
Przedramie (na wyproscie): 29cm
Typ budowy: kościec chudy // łatwo łapie masę z małą tendencja do zatłuszczania
CEL: I. Masa, II. Odzyskanie chociaż dawnej siły
Plan na później: Ostra redukcja w lutym/marcu

Suplementy i odżywki:

Dymatize Xpand - new formula (kapsułki)
Dymatize Xpand Energizer - new formula (kapsułki)
Biogenix Pro Longatum
Olimp Carbo
Olimp Taurine Mega Caps
Olimp Vita-min multiple SPORT
Hi-tec ZMA
Olimp Żeń-szeń

Dawkowanie stacków:

Przed treningiem (siłownia lub bieganie): Xpand Energizer
Rano i w porze treningu gdy go nie ma: Xpand

Dieta:

W każdy dzień wyliczam oddzielnie, wychodzę raczej z założenia, że nie musi być smacznie a mam rosnąć ;] Kolejność posiłków żależy od dnia ;] Mniej więcej staram się 2,5-B, 5-W, 1,5-T, ok. 3700kcal (ale będę dodawał jak coś ;])

I: Ciemne pieczywo + Chudy twaróg z oliwą // Jajecznica
II: Ryż + Kurczak + Oliwa
III: Ryż + Kurczak + Oliwa
IV: Ryż + Tuńczyk + Oliwa
V: Coś zdrowego ;] Żależnie od humoru (np. owsianka, kanapki z indykiem, musli domowej roboty itp.)
Przed snem: Ryba//Białko//Chudy Twaróg z oliwą
Po treningu: Carbo

Trening:

Tutaj mój każdy trening nie wygląda identycznie, ale oczywiście trzymam się pewnych schematów;]

Pon: Klata+Triceps+Przedramie

Wyciskanie sztangi na płaskiej 12<10=10<8
Wyciskanie hantli/sztangi na skosie 4x10
Butterfly
Rozpietki na skosie 4x10
Pompki na poręczach 3xMAX (do 10, inaczej dokładam ciężar na pas)
Francuskie siędząc/leżąc 3x10
Jakieś ćwiczenie izolowane na triceps na maszynach 3x10
Jakieś ćwiczenie na przedramię

Śr: Plecy+Tył nóg+Biceps

Martwy Ciąg 12<10=10<8
Uginanie nóg na maszynie w leżeniu 3x10
Podciąganie 3xMAX
Sciąganie drążka zza kark 3x10
Wiosłowanie sztangą 12<10=10<8
Unoszonie hantli w opadzie 3x10
2 ćwiczenia na biceps (żależnie od humoru jakie) 3x10

Piątek: Przód nóg+Barki+Przedramie+Łydki

Przysiady 4-5 serii
Prostowanie nóg na maszynie 3x10
Wyciskanie żołnierskie 3x10
Wyciskanie sztangi zza kark/hantli 3x10
Unoszenie hantli na boki 4x10
Unoszenie hantli w opadzie 4x10
1 lżejsze na barki 3x10
Wznosy na palce 3xMAX
Jakieś ćwiczenie na przedramię

Wyniki siłowe (tutaj jest niestety padaka, nie było mnie trochę, a że ogólnie genetykę do siły mam żałośną to wystarczy krótka przerwa w treningach, a siła spada jakby mnie z pół roku nie było, ale w sumie zawsze jakoś wraca więc chodzę dopiero 2 tyg. więc daje sobie trochę czasu ;]) Ogólnie maxów po przewie nie mierzyłem.

Cwiczenie - JEST//BYŁO

Wyciskanie na klatę - 60x10//80x6
Wyciskanie żołnierskie - 30x10//40x10
Wyciskanie zza karku - -----/55x5
Wiosłowanie - 45x10/65x5
Przysiad - 60x10/100x3 (tutaj wyniki nie są maxowe ponieważ kiedyś jak robiłem mocniej przysiady to prawe kolano dziwnie dawało się we znaki, teraz jestem na pewno więcej w stanie wziąść niż 60x10, ale zaczynam lekko, bo kolano już jest chyba zdrowe, więc nie chcę go odrazu skrzywdzić;])
Martwy Ciąg - 85x10/135x1 (nie pamiętam ile kiedyś na serie brałem)

ZARAZ WRZUCĘ MOJE FOTKI ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Plecy, nie umiem pozować, nie idę na kulturystę więc nie wymagać tego ode mnie ;p Ehh... pierwszy efekt jakoś ułożyłem dziwnie prawą rękę i wychodzi że jest jakoś o wiele większa (bo jest ale nie aż tak)

Zmieniony przez - Lied w dniu 2008-11-02 17:40:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Przodem ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Nogi ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Tutaj taka nogo-łyda ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Tutaj kolejna "prosta" poza ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Tutaj niby triceps ;)

Dobra tyle fotek starczy, a tera pora oszamać rice with chicken przed Kubicą ;) A i ogólnie dodaje warzyw/surówek do większości posiłków czego nie napisałem na początku ;)

Zdjęcia supli będą za ok. 2-3 dni ponieważ większości jeszcze nie posiadam ;) dopiero zamówiłem obecnie jestem na samej diecie ;)



Zmieniony przez - Lied w dniu 2008-11-02 17:48:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3215 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21151
nie obraz się ale to zmarnowane 3 lata.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178
Dlaczego tak wnioskujesz?;] Staż 3 lata, to był pod SW i na tym się skupiałem, a nie kulturystyce ;) A tam raczej nie liczy się perfekcyjny wygląd;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6212 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49212
tak czy siak powodzenie dluga droga przed toba ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18178


Bonusowo zdjęcie dzisiejszego śniadania ;] Twaróg pływał w oliwie co średnio widać ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CEL Monster Stack Kit

Następny temat

Pierwsze suplementy-prosze o porady