SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TEST STANOFUSION by ProSatan

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13016

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3287 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22844



Witam. Dziękuję firmie Hi-Tec za możliwość przeprowadzenia testu nowej przedtreningówki Stanofuzion. Temat zakładam dzisiaj, oficjalnie cykl rozpoczynam od poniedziałku.


Na początek, trochę danych:

Wiek: 21 lat
Waga: 70,2 kg
Wzrost: 170cm

Typ budowy ciała: Ekto
Cel treningowy: Wzrost masy ciała

Obwody:
Ramię: 36cm
Przedramię: 30cm
Obwód barów: 115cm
Obwód klatki: 105cm
PAS: 75,5cm
Udo: 56cm
Łyda: 37cm



- Moja dieta na masę 3500 kcal -
Standardowe zapotrzebowanie przy planowanej aktywności fizycznej: ok. 3150 kcal
BTW na kmc: 2,7/1,25/6 (liczone również białko z ryżów, makaronów itp)

Posiłek I 8:00
Płatki owsiane 100g, odżywka białkowa 30g, bakalie 15g, banan 1 sztuka, osobno 1 białko jajka
B: 41g, T: 9g, W: 95g, 627 kcal

Posiłek II 11:00
Kasza gryczana/jęczmienna 100g, oliwa z oliwek 5g, słonecznik 25g, ryba np. morszczuk 140g, warzywa 200g
B: 39g, T: 19g, W: 73g, 625 kcal

Posiłek III 14:00 - zmienny (jako źródło białka przeplatam wieprzowinę, jajka, pierś z kurczaka, indyka i tuńczyka z puszki)
Makaron razowy 130g, wieprzowina 100g, migdały 5g, oliwa z oliwek 5g , warzywa 200g
B: 41g, T: 19g, W: 82g, 666 kcal

Posiłek IV 17:00 Przed treningiem
Ryż brązowy 100g + ryż biały 25g, oliwa z oliwek 5g, migdały 10g, pierś z kurczaka 120g
B: 37g, T: 14g, W: 94g, 645 kcal

Posiłek V 20:30 Po treningu
Ryż brązowy 100g + ryż biały 25g, oliwa z oliwek 5g, orzechy laskowe 10g, pierś z kurczaka 120g, warzywa 200g
B: 37g, T: 15g, W: 94g, 661 kcal

Posiłek VI 23:30
Ser biały półtłusty 125g, orzechy laskowe 15g, warzywa 100g, całe jajko 60g
B: 32g, T 20g, W: 6g, 333 kcal

SUMA: B: 216g, T: 95g, W: 443g => ok.3515 kcal




- Suplementacja -
Rano do posiłku: 30g Anabolic Protein, 1kaps. multiwitamin
Przed treningiem - porcja Stanofuzion
Po treningu - 5g BCAA, 3g Glutaminy
Przed snem: 3 kaps. ZMA, 5g BCAA, 3g Glutaminy




- Plan treningowy masa 8-9-10-(12) -
Przerwy do 1,5 min
Progresja liczby powtórzeń w kolejnych tygodniach, obciążenia stałe

Dzień 1 Barki, Plecy, Dwugłowe ud, Brzuch
Dzień 2 Czworogłowe ud, Łydki, Bicepsy
Dzień 3 Klatka, Tricepsy, Łydki, Brzuch

Dzień 1 Poniedziałek
Barki
Wyciskanie sztangi za głową 4x8-10
Podciąganie sztangi do brody 3x8-10
Unoszenia sztangielek na boki 3x12
Unoszenia sztangielek młotkowo przed twarz 3x12
Plecy
Podciąganie szeroko na drążku 3x8-10
Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x8-10
Ściąganie drążka wyciągu wąsko 3x8-10
Martwy ciąg 3x8-10
Uginanie nóg na maszynie (Dwugłowe ud) 4x12
Brzuch
Dowolnie 2 ćwiczenia 3 serie

Dzień 2 Środa
Czworogłowe ud
Przysiady ze sztangą klasyczne 4x8-10
Wypychanie na suwnicy 4x8-10
Prostowanie nóg na maszynie 4x12
Bicepsy
Uginanie ze sztangą prostą 3x8-10
Uginania ze sztangielkami (suplinacja) 3x8-10
Uginania młotkowe ze sztangielkami 3x8-10
Łydki
Wspięcia na palce w siadzie 3-4x30
Wspięcia na palce na suwnicy 3-4x30

Dzień 3 Piątek
Klatka
Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4x8-10
Wyciskanie sztangielek na skosie w górę 3x8-10
Przenoszenie sztangielki 3x8-10
Rozpiętki na skosie w górę 3x12
Tricepsy
Wyciskanie francuskie sztangą 4x8-10
Odwrócone pompki 4x8-10
Łydki
Wspięcia na palce w siadzie 3-4x30
Wspięcia na palce na suwnicy 3-4x30
Brzuch
Dowolnie 2 ćwiczenia 3 serie



- Zdjęcia -


Przód na luzie z rana.




Plecy luzem




Plecy napinka




Brzuch i nogi




Narcyzowe foto. Od razu rzuca się w oczy mój mały obwód ramienia, który muszę poprawić.



- Podsumowanie -
Moim celem jest czysty przyrost masy mięśniowej, więc przyrosty w skali 2kg podczas miesięcznego cyklu będą zadawalające
Stanofuzion z pewnością pomoże mi osiągnąć cel i doda mocy na treningu. Wszystko już dopięte, zatem czas zaczynać.
Samo działanie Stanofuzion, będę relacjonował na bieżąco.
Chętnie wysłucham krytyki i podpowiedzi w sprawie diety oraz planu treningowego.


Zachęcam do śledzenia moich poczynań, pozdrawiam.


Zmieniony przez - ProSatan w dniu 2011-06-04 20:11:11
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44152 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
hrhr dobre gity, cała sylwetka estetyczna i git
napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 1968 Napisanych postów 21622 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 428574
powodzenia

ja tez pierwsza porcje bede testował dopiero w poniedziałek, juz sie nie moge doczekac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1540 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34253
również życzę powodzenia jedźmy z tym koxem:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45955
dobra sylwetka, powodzenia

--== GAINER TEAM ==--

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 33175
no to powodzenia w tescie .. i spodziewam sie dobrej relacji
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1547 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 30915
powodzenia, dobra forma
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
tak jak u kolegi, tu tez będe śledził. Jedziesz! :D
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 11936 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 90986
chętnie pośledze temacik, powodzenia i przyrostów :D

Ciągły terror w dążeniu do chwały, życie jest za krótkie, żeby być małym!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16576 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 64209
powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2187 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9227
Powodzenia życzę.

Get fit...
Be fit...
Stay fit!

www.zostanfit.pl
www.my-gym.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TEST STANOFUSION by MARIAN 17

Następny temat

XIN1313 - STONOFUSION TEST

Mariusz Tomczuk  w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Mariusz Tomczuk w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Podsumowanie Diamond Cup Warsaw  2018 Podsumowanie Diamond Cup Warsaw 2018 GABA i melatonina - na sen i regeneracje GABA i melatonina - na sen i regeneracje Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Trening na czczo - fakty i mity Trening na czczo - fakty i mity Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach 20 najbardziej muskularnych aktorów 20 najbardziej muskularnych aktorów Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje!