SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TEST SPONSOROWANY - MASA [z] AMIX by rAszek - pods. str. 25!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27586

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324
kscman siłka publiczna :) a mało ludzi akurat było bo to było po 16. Wiara sie schodzi o 17 :D hehe. Dzięki za słowa uznania ^ :)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1189 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18017
ale ci dobrze , u mnie zawsze masa ludzi i głupio mi tak nagrywać filmiki przez to, albo by mnie zaraz ktoś zasłonił:)
rośnij:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 882 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36570
Moim zdaniem nie powinieneś odbijać sztangi od ziemi tylko odkładać za każdym razem, ale to tylko moja sugestia, pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324
kscman czy ja wiem czy głupi :D

DaNieLcoK zobacze jak to bedzie z tym odbijaniem ;) podobno lepiej wchodzi ale nie próbowałem :D

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 117415
czesc, bardzo dobrze prowadzony test, tak trzymaj! :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324
PePoNeNt dzieki bede starał się trzymac :D

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

(07:00) 01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 80g płatków owsianych + łyżka oleju z pestek winogron + troche słodziku *
(08:40) 02. 50g CarboJet Gain
(10:35) 03. 200g serek wiejski + 20g orzechy włoskie *
(13:30) 04. 150g kurak + 20g orzechy włoskie *
(15:30) 05. 5g mono + 1 kaps. tauryny
(16:00) 06. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(18:00) 07. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
(18:40) 08. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(21:00) 09. 200g twarogu półtłustego + 20g oliwy z oliwek *
(22:00) 10. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne
Godziny podane orientacyjnie!

>>> Trening <<<

Partie: przód i bok barków / kaptury / triceps

- wyciskanie zza karku stojąc 40/45/40/40 kg
- wyciskanie sprzed brody (maszyna smitha) 40/45/50/55 kg
- unoszenie bokiem 10/10/10/12 kg
- podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 24/26/26/26 kg

- francuskie leżąc do czoła 30/32/33/35 kg
- prostowanie na wyciągu górnym (linki) 15/12/10/8 pow.

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- sniadanko na słodko :D



- gotowana kapucha z koprem mmmmm :D jako wazywa do posilku ;)




- wyciskanie sprzed brody 40kg x 12 pow.




- wyciskanie sprzed brody 45kg x 10 pow.




- unoszenie bokiem 10kg x 12 pow.




- francuskie lezac 33kg x 8 pow.




- prostowanie z linkami na wyciągu 12 pow.

>>> Komentarz <<<

Pierwszy tydzien splita i co tu dużo mówić... zakwasy, zakwasy, jeszcze raz zakwasy i jeszcze raz :D
Czuje podudzia i rano czułem klatke po poniedziałkowym treningu (klatka odpuściła), plecy i biceps zakwaszone
po treningu wczorajszym a dziś trenowane bary i tric :D

Wyciskanie zza karku stojąc - przy tym ćwiczeniu się załamałem... 40kg na 15 ruchów było ciężko, potem
45kg na 12 ruchów planowanych ale zrobiłem tylko 10, więc zeszłem z ciężarem. Na siedzące koncze 65-70 w serii :D

Reszta ćwiczeń poszła w miare dobrze, unoszenia robiłem jak widać na filmiku i taki ciezar w zupełnosci
wystarcza :) W tym treningu nic nie zmieniam. To na tyle, zapraszam do komentowania!

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

(07:00) 01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 80g płatków owsianych + łyżka oleju z pestek winogron + troche słodziku *
(08:30) 02. 50g CarboJet Gain
(11:30) 03. byłka z kurczakiem i warzywami + kawa*
(15:30) 04. 5g mono + 1 kaps. tauryny
(16:00) 05. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(18:00) 06. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
(18:40) 07. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(21:00) 08. 200g twarogu półtłustego + 20g oliwy z oliwek *
(22:00) 09. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne
Godziny podane orientacyjnie!

>>> Trening <<<

Brzuch

- skłony boczne z hantlą stojąc 25/25/25/25 pow.
- unoszenie nóg leżąc 25/25/25/25 pow.

Cardio
- czas: 30 minut
- tętno: 125-135 (w tych granicach)
- rodzaj: rowerek stacjonarny

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- ryż + kurczak + masa kapuchyyy = przedtreningowo :D

>>> Komentarz <<<

Publika zamiast motywować to dołuje :D Starałem się dodać jak najwięcej filmów z treningu, dodałem i... i nic :D Dzisiaj pierwszy cheat, a bardziej przymusowy czit. Pojechałem na wykłady na uczelnie, miała być godzina a wyszlo... duzo wiecej. Kupilem w automacie bułke z kurczakiem i warzywami + kawke... lepsze to niż nic... Trening udany, areoby poszły ładnie. Co tu dużo pisać, jutro czeka mnie trening nóg który mam zamiar wykonać na 120%! Nogi to dla mnie jedna z najważniejszych partii. Dobrze pocięte nogi to coś do czego dąże :) Zapraszam do komentarzy!

Zmieniony przez - raszek01 w dniu 2010-04-23 21:21:47

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6212 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49212
nikt nie pisze nic bo technika ok na filmikach :) ty tu na 120% leciasz ja dopiero 80% i schooooooody sie zaczynaja ;/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18699
no poczytałem kilka stron i życze powodzenia

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

alergia ?

Następny temat

Suple na kolejny cykl

SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki