SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TEST SPONSOROWANY - MASA [z] AMIX by rAszek - pods. str. 25!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27974

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Szacuny 2296 Napisanych postów 29686 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 196241
akurat ile wody nalałem może być istotne bo często ilość wody zmienia smak supli
zalezy kto co lubi
ktos lubi geste
inny lubi wodniste
inny slodsze
inny nie
im mniej wody tym smak intensywniejszy
i tak dalej.....

trzeba sprawdzic na sobie

Zmieniony przez - solaros w dniu 2010-04-20 19:21:04

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
Kostek1991 dzięki :) mam nadzieje że podołam :)

solaros oczywiście, własnie to miałem na myśli. ja np nie lubie 'ulepku' bo az mnie mdli, ale jak za duzo wody to tez zle smakuje (woda o posmaku) chociaz musze powiedziec ze do tego gainera za duzo nie da sie dac. na 100g gainera dodaj 700ml wody i jest słodkie :P

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

(07:30) 01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 80g płatków owsianych + łyżka oleju z pestek winogron + troche słodziku *
(09:20) 02. 50g CarboJet Gain
(10:35) 03. 200g serek wiejski + 20g orzechy włoskie *
(13:20) 04. 150g kurak + 20g orzechy włoskie *
(16:20) 05. 5g mono + 1 kaps. tauryny
(16:40) 06. 100g ryżu brązowego + 200g piersi *
(18:00) 07. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
(18:30) 08. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(21:30) 09. 200g twarogu półtłustego + 20g oliwy z oliwek *
(22:00) 10. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne
Godziny podane orientacyjnie!

>>> Trening <<<

Brzuch

- skłony boczne z hantlą stojąc 25/25/25/25 pow.
- unoszenie nóg leżąc 25/25/25/25 pow.

Cardio
- czas: 30minut
- tętno: ~130
- rodzaj: rowerek stacjonarny

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- szama do szkoły



- przed treningowy



- po treningowy



- supelki przed spaniem



- potwierdzenie areobów :D

>>> Komentarz <<<

Dzisiaj czuję skutki wczorajszego treningu, na podudziach i klatce mam ładne zakwasy Jest to w jakims stopniu spowodowany tym, że do tej pory wykonywałem trening FBW, wracam dopiero do splita po 6 tygodniach. Dieta trzymana, zamienilem rano smalec na olej z pestek winogron bo smalec + słodzik... cos mi sie nie widzi :P Co do treningu to brzuch lekko obolały przez unoszenia, a areoby lajtowo nie to co na redukcji :) Pozdrawiam!

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4383 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43252
Dieta i suplementacja rozpisana bardzo szczegółowo. Ja nigdy nie pamiętam o której jadłem dany posiłek Widać, że przykładasz się do wypisek. Heh skos górny wygląda jakby w ostatniej fazie ciężar spadał szybciej na klatkę, tam się odbijał i leciał ku górze , Fajny efekt, ale na większych ciężarach dłużej kontroluj fazę negatywną. Zmniejszy to ciężar którym będziesz ćwiczył, ale efekty dużo lepsze

pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
No jak juz byl prawie na klatce ciezar to przyspieszam delikatnie i lekkie odbicie jest :P ale lepsze chyba to niz robi jak nie ktorzy (5cm nad klatka sie zatrzymuja bo latwiej :P)

Ja pamietam posilki bo w szkole wiem kiedy co jadlem, i wiem kiedy ide i wracam z trena wiec latwo zapamietac :P

pozdro

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

(07:00) 01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 80g płatków owsianych + łyżka oleju z pestek winogron + troche słodziku *
(08:40) 02. 50g CarboJet Gain
(09:50) 03. 200g serek wiejski + 20g orzechy włoskie *
(12:20) 04. 150g kurak + 20g orzechy włoskie *
(14:40) 05. 5g mono + 1 kaps. tauryny
(15:00) 06. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(17:30) 07. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
(18:00) 08. 100g ryżu białego + 200g piersi *
(21:00) 09. 200g twarogu półtłustego + 20g oliwy z oliwek *
(22:00) 10. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne
Godziny podane orientacyjnie!

>>> Trening <<<

Partie: plecy / tył barków / biceps

- martwy ciąg 100/110/120/130 kg
- podciąganie na drązku nachwytem 6/6/6/6 pow.
- wiosłowanie półsztangą jednorącz 30/35/40/45 kg
- sciąganie wyciągu górnego do klatki (ruch wiosła) 12/10/8/6 pow.
- unoszenie sztangielek w opadzie 8/8/8/8 kg

- uginanie ze sztangą stojąc 30/32/34/37 kg
- uginanie młotkowe z linkami wyciągu dolnego 12/10/8/6 pow.

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- suple zaraz po treningu




- martwy ciąg 110kg x 10 pow




- martwy ciąg 130kg x 6 pow

>>> Komentarz <<<

Poniedziałkowy trening klatki i podudzi był udany, nie miałem żadnych zastrzeżeń.
Dzisiejszy trening troszkę mniej, dlatego musi ulec lekkim podyfikacją, ale najpierw troche relacji.

Martwy ciąg - wracam do tego ćwiczenia po przerwie. Specjalnie nagrałem 2 filmiki, z dwóch różnych serii
abyście ocenili technike. Pot leciał po dupie ostro, ale dałem rade. Przy oglądaniu nie zwracajcie uwagi
na lekkiego garbka przy dupie, bo mam pas pod bluzą + bluza sie na nim haczy i wygląda jakby tam był garb.
Następnym razem zdejme bluze bo nie można dobrze ocenic krzywizny pleców (sam mam klopot).


Podciąganie na drążku - moje najsłabsze ćwiczenie... pierwsze 2 serie sam, w kolejnych dwóch 3 i 5 pow. sam,
końcówka z pomocą. Mam nadzieję, że do końca cyklu bede w stanie zrobić te 4 serie po 6 pow. dokładnie sam.

Ściąganie wyciągu górnego do klatki (ruch wiosła) - i tu napewno będzie zmiana! Nie bede wykonywał tego
ćwiczenia. Przy wyciągu, do zapierania się, mam metalową rure niczym nie obitą, wbija się ostro nawet gdy nałoże
recznik. Nie idzie się skupić na technice a tym bardziej na ciężarze. Proszę o propozycje na co zamienic!
Może wiosło na maszynie? Wiosło sztanga? Wiosło ale na wyciągu dolnym? Piszcie!

Reszta poszła ładnie, w unoszeniu robiłem dokładnie małym ciężarem (8kg) bo 10kg było zajęte.
Diete trzymam, niestety zabrakło ryżu brązowego i musiałem zjeść biały przed treningiem, ale jutro kupie :)
Zapraszam do komentarzy i proszę o wsparcie w moim wyżej wymienionym pytaniu oraz w ocenie techniki!

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 370 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8609
Podciąganie...mam to samo, póki co nogi cały czas na stojaku, bez niego to może się podniosę 4 razy .

No martwy jak dla mnie ładnie , ale nie stoisz troszkę za wąsko? i te trzaskanie o podłogę ...ale co ja tam wiem , w końcu sam się uczę dopiero .

Czym nagrywasz te filmiki, bo tez bym musiał w końcu coś do oceny zapodać...moja Omnia robi taki ładny filmik, że jak jestem na dole i się zaczynam podnosić to jest zawias i już jestem u góry...

Bardzo fajnie prowadzisz dziennik, tak powinny wyglądać właśnie (muszę zmienić w swoim co nieco )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 5392 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 106156
Rowerek widze taki sam, jak ja masz

p****** wszystko co mówią na Twój temat...
Kulturystka jest całym Twoim życiem,Twoją pasją, której poświęcasz 24h na dobę.
Dzięki Tobie ten sport żyje i bądź z tego dumny...
Prędzej czy później osiągniesz swój cel tylko konsekwentnie do niego dąż

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
Szrank no podciąganie to masakra :D waze 90kg na trenie pewnie jak jestem opity i najedzony wiec mam ten balaścik :D

W martwym troche za mocno rzucam tą sztangą chyba :D dobrze zauwazyles hehe :P

Dzieki za doping

barteklip9 bardzo możliwe hehe ;) ale duzo rowerków ma prawie identyczny licznik :D

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1189 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18017
z chęcią oddam ci pare moich powtórzeń przy podciąganiu na siłe na bicepsie twoją :)
heh

ja też nie oceniam bo zemnie amator za duży, ale muszę powiedzieć to co wyżej, super prowadzony dziennik
ps. siłka jakaś osiedlowa,szkolna czy co?
Bo tak fajnie mało ludzi tam...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

alergia ?

Następny temat

Suple na kolejny cykl