SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TEST SPONSOROWANY - MASA [z] AMIX by rAszek - pods. str. 25!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27973

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 100g płatków owsianych + słodzik *
02. 200g serek wiejski + 20g orzechów włoskich *
03. 150g piersi + 20g orzechy włoskie *
03. 100g ryżu brązowego + 200g piersi *
04. 5g mono + 1 kaps. tauryny
05. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
06. 100g ryżu białego + 200g piersi + 2 michałki :D *
07. 250g twarogu półtłustego + 30g oliwy z oliwek *
08. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne

>>> Trening <<<

Partie: plecy / tył barków / biceps

- martwy ciąg 110/120/130/130 kg
- podciąganie na drązku nachwytem 6/6/6/6 pow.
- wiosłowanie sztanga 50/55/60/65 kg
- wiosło hantlą dynamicznie 26/26/26/26 kg
- unoszenie sztangielek w opadzie 8/8/10/10 kg

- uginanie ze sztangą stojąc 30/35/40/45 kg
- uginanie młotkowe z linkami wyciągu dolnego 12/10/8/6 pow.

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- jedenie do szkoły ;)



- przedt treningiem



- po treningu

>>> Komentarz <<<

Martwy ciąg - chciałem dziś skonczyc na 140kg, ale zrezygnowałem z powodu braku sił i mega duchoty jaka dziś panowała (nawet burZa była :D) i zakończyłem na 130kg (130kg na 8 pow. poszło z mega wysiłkiem)...

Uginanie ze sztanga - w ostatniej serii zrobiłem 7 pow! dobiłem biceps jeszcze pustą sztangą odrazu po skonczeniu ostatniej serii (maks. powtorzeń). :)

Dziś w ciągu dnia (w szkole na w-f'ie) miałem siłownie i zrobiłem rekord w wyciskaniu, podam go na końcu. Było to niezbyt rozsądne bo zakwasy miałem na klatce (dosyc utrudniały wyciskanie) ale oddałem sie pokusie :D podszedłem do 115kg jednak spaliłem bo sztanga opadła w połowie ruchu :( ale dotychczasowy rekord tj. 105kg (zrobiony na srace 2 tyg. przed testem) został pobity do 110kg! siła poszła ładnie! Może gdyby nie zakwasy to te 115kg by poszło Oo.

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4383 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43252
hmm 110... pewnie by mnie zgniotło. Płaskiej nie robiłem wieki

pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1546 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13123
Ja tak jak debee płaskiej sztangą nie robiłem dłuugo hehe sztangielkami większy zakres ruchu No widać że idzie siła i to dobrze.

Zakwasy mówisz masz... A rozciąganie to pan ma w planie treningowym?

s.m.p.a.: "każdy organizm jest inny dietę powinniśmy dostosowywać bazując na własnych doświadczeniach"

http://www.sfd.pl/Juby_/_Dziennik__Się_okaże...-t654711.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
Rozciaganie to chyba podstawa no nie ?:D ale po poniedzialkowym treningu serio miałem duze zakwasy i niz nie pomagalo hehe :) jeszcze dzis czuje klatke. jutro dam wypiske :)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1546 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13123
A opisz swoja rozgrzewkę. Rozciągasz się przed czy po treningu? W trakcie ćwiczeń między seriami też możesz robić

s.m.p.a.: "każdy organizm jest inny dietę powinniśmy dostosowywać bazując na własnych doświadczeniach"

http://www.sfd.pl/Juby_/_Dziennik__Się_okaże...-t654711.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6212 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49212
mowisz o mega wysilku heh, ja to przegielem niezle "pale" no 110% - 6 x 118 hehe az mi sie "morda" sama smieje

Zmieniony przez - slayerek01 w dniu 2010-05-14 00:02:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
to ładnie 6 x 118 :) tylko ze ja chce jak najwiecej masy nie sily hehe :P moge robic z tymi ciezarami co robie cale zycie byle by masa wchodzila ;p szkoda ze to nie mozliwe :(

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 100g płatków owsianych + słodzik *
02. 200g serek wiejski + 20g orzechów włoskich *
03. 150g piersi + 20g orzechy włoskie *
03. 100g ryżu brązowego + 200g piersi *
04. 5g mono + 1 kaps. tauryny
05. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
06. 100g ryżu białego + 200g piersi*
07. 250g twarogu półtłustego + 30g oliwy z oliwek *
08. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne

>>> Trening <<<

Partie: przód i bok barków / kaptury / triceps

- wyciskanie zza karku 50/55/50/50 kg
- wyciskanie sprzed brody (maszyna smitha) 40/45/50/55 kg
- unoszenie bokiem 10/10/10/10 kg (max pow.)
- krzyzowanie linek wyciągu górnego 4 x max

- francuskie leżąc do czoła 30/32/35/37 kg
- prostowanie na wyciągu górnym (linki) 15/12/10/8 pow.

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- kupiłem jakiś inny wiejski, zawsze jadłem z piątnicy ale mackowy ma lepsze wg mnie :D

>>> Komentarz <<<

Nie wiem czy już o tym pisałem (wydaje mi sie, że tak), nigdy nie miałem zakwasów na barkach. Po konsultacji z jednym instruktorem (dawnym kulutystą) pokazał mi ćwiczenia jakie zrobić zeby pokazać mi że bede miał zakwasy i że zakwasy nie są wyznacznikiem wzrostu mięsni.
Nie wierzyłem ale poddałem się treningowi. Powiedział żeby zrobić unoszenia stałym ciężarem 10kg, dokładnie na max powtorzen. A następnie max powtórzeń na krzyzowaniu(wlasciwie to rozkrzyżowanie :D) linek wyciągu górnego stojąc kosztem kapturów. Po treningu nie mogłem podnieść ręki by wypić gainera, ale wieczorem już nic nie czułem :D jednak jak wstalem rano, to do teraz czuje duze (nie az tak bardzo) zakwasy. Pierwszy raz!

Zastanawiam się nad delikatną zmianą treningu barów, chociaż mowil ze ten co mam jest dobry. Mowil ze bez zakwasów tez urosne :P Ale mam tydzien na pomyslenie :P

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 100g płatków owsianych + słodzik *
02. 200g serek wiejski + 20g orzechów włoskich *
03. 150g piersi + 20g orzechy włoskie *
03. 100g ryżu brązowego + 200g piersi *
04. 5g mono + 1 kaps. tauryny
05. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
06. tortilla (200g piersi, 2 tortille, warzywa i sos)*
07. 250g twarogu półtłustego + 30g oliwy z oliwek *
08. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne

>>> Trening <<<

Partie: czworogłowe / łydki

- prostowanie siedząc 20/15/10 pow.
- przysiad przedni (shmith) 60/70/80/60 kg
- przysiad z sztangą na barkach 60/70/80/90 kg
- wyciskanie na suwnicy kolana wąsko 120/140/160/180 kg

- "wspięcia" na suwnicy 4x max
- wspięcia zwykłe bez obciązenia 2x max

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- tortilla by JA. Pierwszy raz robilem :P

>>> Komentarz <<<

Dodaje wypiske dopiero dziś, ponieważ wczoraj nie miałem czasu (praktycznie cały dzień poza domem). Trening nóg zrobiłem nieco inny. Hack przysiad który mi wgl nie podchodzi zamienilem na przysiad przedni oraz kolejnosc cwiczen delikatnie uległa zmianie. Zrobiłem błąd że przedni chciałem zrobic na "szmicie" , następnym razem (jesli bede robil) zrobie na wolnym ciezarze. Przedni robilem pierwszy raz i wyczuwalem technike, nie wyczulem tego cwiczenia jak nalezy i musze nad nim popracowac i zaczac od malych ciezarow :). To na tyle! :) Zostaly trzy tygodnie cyklu, postaram sie wycisnac ostatnie poty :D Mam zamiar dowalic gainera, bo przeliczylem ze powinno wystarczyc jak zaczne znowu szamac 150g dziennie. Ale podam nowa diete na najblizsze tygodnie to sami zobaczycie jak to bedzie wygladac ;)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324



>>> Dieta & Suplementacja <<<

01. 5 białek jaj + 2 żółtka + 100g płatków owsianych + słodzik *
02. 200g serek wiejski + 20g orzechów włoskich *
03. 50g CarboJet Gain
04. 150g piersi + 20g orzechy włoskie *
05. 100g ryżu brązowego + 200g piersi *
06. 5g mono + 1 kaps. tauryny
07. 100g CarboJet Gain + 5g mono + 1 kaps. tauryny
08. 100g ryżu białego + 200g piersi *
09. 2 kaps. ZMA + 10g Glutaminy

* posiłki główne

>>> Trening <<<

Partie: klatka / dwugłowe

- wyciskanie sztangi płasko 60/70/80/90/100 kg
- wyciskanie sztangi skos dolny 60/70/80/90/100 kg
- wyciskanie hantli skos górny 20/22/24/26/26 kg
- seria łączona: rozpiętki płasko + rozpiątki w bramie dolne 12/10/8

- uginanie nóg stojąc 15/12/10
- uginanie nóg lezac 15/12/10

>>> Filmy & Zdjęcia <<<



- przed treningiem ;)

>>> Komentarz <<<

W związku z tym że jednym treningiem jechałem 4 tygodnie, to ten tydzien będzie bardziej na wyczucie. Trening klatki zrobiłem bardziej na dół, bo katowałem ciągle góre i dobrze że skupiłem się na tym dole. Podudzia zrobiłem w taki sposób: więcej pow. mniej serii zeby dac jakiś impuls :).

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

alergia ?

Następny temat

Suple na kolejny cykl