SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TEST Crea Mission - trik

temat działu:

FITMAX

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4603

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2015
byście mi lepiej w końcu powiedzili jak się zwą te ćwiczenia:





zaczynające się w czasie:

1. 1.53 sekunda
2. 2.20 sekunda
3. 6.36 sekunda

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18686 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78447
1 to jakieś łączone(jeśli ma swoją nazwę to nie znam) - przysiad z wyciskaniem stojąc, 2 to odmiana rwania na moje oko(albo wiosłowanie z unoszeniem hantli), a 3 przysiad z podciąganiem sztangi wzdłuż tułowia


napisał(a)
B-REAL FIGHT24.PL Moderator
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 8368 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124079
1:53 - thrusters

Zresztą spójrzcie na ścianę, tam są nazwy ćwiczeń po angielsku.

W 2:20 wygląda to jak rwanie u osoby, która ma słaba technikę i nie pracuje biodrami, aczkolwiek takie coś, może być celowe.
6:36 jak Paweł, ale nie podoba mi się zbytnio przez duże wygięcie nadgarstka.

Przy okazji ćwiczysz coś na tej piłce gimnastycznej ?

"Cel treningowy: odtłuszczenie, siła dynamiczna, zbicie wagi, zwiększenie siły."

Po pierwsze jesteś 3 miesiące po rekonstrukcji ACL, moim zdaniem za wcześnie na gwałtowne i dynamiczne ćwiczenia (ja jestem miesiąc po). Konsultowałeś to z lekarzem i czy cały czas masz rehabilitację ? Dodam, że siła mięśniowa to nie wszystko, tylko bardzo ważna jest też propriocepcja.

Po drugie ciężko Ci będzie zwiększać siłę, jak nie możesz zwiększyć obciążenia.

Po trzecie, moim zdaniem nie ma co zbijać wagi, bo i tak masz mało tłuszczu i masz dosyć ubitą sylwetkę.

Życzę powodzenia, chociaż moim zdaniem nie są to optymalne warunki do przeprowadzenia testu.

Zmieniony przez - B-REAL w dniu 2012-03-09 23:40:20

Trener personalny, masażysta.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2015
Cześć, bardzo podoba mi się Twój post. Jesli chodzi o ACL, to przez 1 miesiąc siadałem na piłce i opierałem ciężar na nodze po rekonstrukcji i się tak bujałem w różne strony, potem w drugim miesiącu zacząłem utrzymywać ciężar ciała na jednej nodze, wyginając się na różne strony, potem pod koniec drugiego miesiąca zacząłem cwiczyć na orbitreku bez stabilizatora, robić przysiady do kąta 90 stopni. Po dwóch miesiącach lekarz stwierdził, że moja noga ma się wspaniale, że mogę zaczynać jeździć na rowerze, nie agresywnie, robić przysiady. Nie mam rehabilitatora, sam rehabilituję się w domu z ksiązki:

"Podstawy rehabilitacji po artroskopowej rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego .pdf"

Lakarz powiedzial mi, ze po prostu dłużej bedzie trwał okres dochodzenia do zdrowia bez rehabilitatora, ale da radę.

Na ten okres już mogę skakać na jednej nodze. Wykonuję takie ćwiczenia, jak frontkicki i midlle kicki, utrzymując ciężar na nodze po rekonstrukcji. I jest coraz lepiej.

Na poczatku zaczynałem od samych przysiadów, potem z obciążeniem 12 kg, potem z obciążeniem 20 kg, a teraz z obciążeniem 30 kg. Ćwiczenia dynamiczne z obciążeniem 20 kg, aż tak nie obciążają nogi.

Jeżeli chodzi o zwiększanie obciązenia to jak widzisz, na razie nie potrzebuję większego ciężaru ;) wystarcza mi na razie 30 kg. Mój trening opiera się trochę na kompleksach, jest to modyfikacja i w zalezności od ciężaru, robię sobie przerwy jeśli ich potrzebuję, teraz po zmianie ciezaru na 30 kg, robię wiecej przerw.

Wszystkich którzy mówią, ze to jest mały ciężar, namawiam do robienia kompleksów i sprawdzenia jak im się cwiczy i zrewidowania poglądów odnośnie, małego ciężaru ;)

Mam za sobą troche lat treningu i przezucałem dużo wieksze ilosci żelastwa w swoim życiu, a ze teraz mam inne cele treningowe, jak i przygotowuję moją nogę do powrotu do sportu, robię to w taki sposób jak widać.

Jesli chodzi o trening, to na prawdę jest on wycięczający i jadę na maksa jak dziki, układam sobie plany treningowe pod siebie i staram sie dobrze odżywiać w miarę możliwości. Efekty widzę, mianowicie, większa siłę i wytrzymałość, tłuszcz schodzi, a regeneracja wyśmienita, ta kreatyna pozwala mi robić więcej i wiecej.

Myślę, że ten test jest mało pospolity, ale macie tu parametry, któych nie znajdziecie, gdzie indziej, wiele czynników takich jak:

rekonstrukcja ACL
płyta marmurowa
brak profesjonalnego sprzętu
nie taka dieta jaka chciałbym mieć (nie stać mnie na to by codziennie odżywiać się wysoko jakościowym białkiem)

wplywają na to, że trening jest wyjątkowy, jak i ta sytuacja jest wyjątkowa. Każdy kto mówi, że nie da sie zbudować siły i masy, ćwicząc na małym obciążeniu, niech sprobuje sobie robić codziennie po 4x100 pompek codziennie przez okres miesiąca i niech sprawdzi, czy jego sylwetka się nie zmieniła ;)

Jednym słowem, test uzmysłowi, że można cieżko ćwiczyć, gdy ma się tylko motywację i można mieć zaj**iste efekty, jeżeli tylko się chce i nie zrzuca się winy na zewnętrzne okoliczności.

Jestem bardzo zadowlony z przeprowadzania tego testu, bo jak móiłem, widzę zmiany w sylwetce, mam bardzo dużo energi, bardzo szybko się regeneruję, co pozwala mi modyfikowac trening, zmieniać ćwiczenia w zalezności od możliwości i cały czas trzymac progres.

Pozdrawiam wszystkich i myślę, że jeśli się coś lubi i chce mieć efekty, to można je mieć, a mój test jest tego najlepszym przykładem ;)

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2015
Aha zapomniałem o najważniejszym, od początku pracowałem nad przprostem kolana, a potem stojąc i opierając ciężar ciała na jednej nodze, staramem się dojśc do przeprostu i tak stać na jednej nodze na przeproście i wtedy utrzymywać bujac się na rózne strony i utrzymać równowagę, a jak wiesz w psychice strach przed tym zostaje. Ale może ja na to patrze trochę inaczej z tego wzgledu, ze 3 lata żyłem z zerwanym więzadłem i nawet nauczyęłm sie biegać bez wiezadła ;) jeżdzięłm na roerze, chodziłem na siłownie i moją nogę trzymały miesnie, nauczyęłm się odpowiednia ją stawiać, tak żeby nie leciało kolano, a teraz po prostu przekraczam bariery psychiczne, a co najlepsze, czuję że kolano się trzyma i nie ucieka ;)

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

napisał(a)
B-REAL FIGHT24.PL Moderator
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 8368 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124079
Wiadomo, że radzisz sobie jak możesz

Jeśli chodzi natomiast o 4x100 pompek, czy inne ćwiczenia o takiej dużej liczbie powtórzeń, to mogą one co najwyżej budować wytrzymałość, a nie siłę mięśniową i akurat tu jestem zdania, że nie jest to dobra opcja.

Co do wiązadła, to ja chodziłem ponad 5 lat z zerwanym, ale na szczęście mam już to za sobą.

Przy okazji ćwiczenia na czucie głębokie, raz, że są elementem rehabilitacji, to są też wykorzystywane w sportach walki. Myślę, że fajnie jakbyś zwrócił na to większą uwagę i przyniosłoby to pozytywne efekty dla kolana jak i Twoich treningów S/W

Zobacz sobie poniższy filmik / Andrei Arlovski - zawodnik MMA






Zmieniony przez - B-REAL w dniu 2012-03-10 15:19:42

Trener personalny, masażysta.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2015
Spoko, dzieki za filmik, zwróce na to uwagę. Mam też dobry kanał z takimi ćwiczeniami i staram sie je stosować, chodząc normalnie po domu:

http://www.youtube.com/user/Sportforma/videos

Co do tych pompek to może nie jest to trening na siłę taki jak, 3 powtórznia maksymalnym ciężarem, ale jak móiłem chodziło mi o zmiany w sylwetce, po takim treningu najbardziej je widać w takim okresie czasu,a za razem dynamika przydaje się w wysikaniu. W kazdym razie kazdy organizm reaguje inaczej.

Jesli CIę to interesuje to Ci pokaże zdjecia nogi:

10 dni po rekonstrukcji, którą miałem 3 grudnia 2011


Teraz:





Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-10 15:52:50

Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-10 15:53:57

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

napisał(a)
B-REAL FIGHT24.PL Moderator
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 8368 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124079
trik
dynamika przydaje się w wysikaniu.




Po 10 dniach, nawet nie tak źle to wyglądało. U mnie trochę gorzej no i teraz mam jeszcze w miejscu pobrania przyczepu opuchliznę.

Kanał fajny, na pewno skorzystam.

Pozdr !

Trener personalny, masażysta.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2015
hahaha nie wiem jak to mogło sie stać :D "wyciskaniu" ale chyba dobrze, że tak sie stało, ożywiło to atmosferę ;)

A na tym treningu orłowskiego to naszym najulubieńszym ćwiczeniem będzie zapewne ćwiczenie w 9.32 sekundzie ;)

Aha i jeszcze tak dla wszystkich, ja tu może piszę trochę inaczej niż inni, ale myślę, ze po przeczytaniu całego watku, jak już test się skończy, będzie można wywnioskować kilka ciekawych rzeczy. Może styl pisania nie jest, aż taki klarowny, jak w przypadku innych, ale jak się przeczyta cały, to da to w miarę spojny obraz.

Pozdro ekipa i pozdro dla innych testujących.

Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-10 16:18:36

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2015
A i jeszcze coś dopisze apropo rehabilitacji po rekonstrukcji, dużo łatwiej ćwiczy się jak już mięśnie trzymają nogę i łatwiej przekraczać baiery psychiczne, bo bez mieśni tak odrazu zaufać przeszczepowi więzadła jest trudno, zwłaszcza gdy wszyscy do okoła straszą, że w przecągu 3 miesięcy bardzo łatwo je znowu zerwać. Zupełnie inny komfort ćwiczenia propriocepcji, gdy w momencie jakiegoś ruchu przy którym występowała niestabilność kolana, wiedzieć, że mięsień w tej chwili się napnie i zapobiegnie/ubezpieczy niewygodny ruch. Wtedy dochodzi się do tego bardziej na luzie, mniejszy strach. Pewnie bardzo dobrze znasz tu uczucie strachu, gdy mięsień jest flakiem, wtedy nawet schodzenie po schodach wyadje się strasznie niebezpieczne ;)






Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-10 16:49:32

Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-10 16:52:53

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FLEX FIT - najnowszy regenerator stawów od FitMaxa

Następny temat

pytanie do expertów -czy przyspieszenie metabolizmu ogranicza przyrosty masy i siły

Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu 6 ćwiczeń na męskie pośladki 6 ćwiczeń na męskie pośladki Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Edgard John-Augustin - bioniczny kulturysta Edgard John-Augustin - bioniczny kulturysta Owoc granatu obniża kortyzol Owoc granatu obniża kortyzol