SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TAURYNA - Bycza terapia.

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 296196

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638
No a więc teraz rozumiem. Przed pójściem na pake nalezy wymieszać carbo z glutką, natomiast TUŻ po trenigu czyli Tuż przed wypiciem tej "wybuchowej mieszanki" dołączam kretke. Am I right ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3768 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 113277
wymieszac tak ale na sucho, zalac woda i wymieszac dopiero przed wypiciem

Top Dog

If you wanna job done right you must do it yourself

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638
To jest dobry motyw, nie powiem. No to zaczynam już od poniedziałku jazde, heheh pewnie nic nie przyjdzie ale mam satysfakcje jak wcinam tyle supli
W końcu nie na codzień wcinam tyle tego. Dobra jeszcze raz dzięki Pig killer, zawsze można na ciebie liczyć, narazie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3768 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 113277
jak nie przyjdzie- po kreatynie przyjdzie i to duuzo jesli bedziesz odpowiednio trenowal, zywil sie i regenerowal

ciesze sie ze moje rady na cos sie przydaja

Top Dog

If you wanna job done right you must do it yourself

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 277 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 35315
ja tez od pon zaczynam cyklik, wszystko zostalo juz rozpisane jakis czas temu, wrzuce rozpiske

dni treningowe

kreatyna rano na czczo 5g
tauryna Rano na czczo - 1g (2 kapsułki)
tauryna na 30 min przed treningiem - 1g (2 kapsułki)
carbo po treningu 60g
kreatyna po treningu 5g
tauryna po treningu do kreatyny - 1g (2 kapsułki)
ZMA przed snem 2-3 kapsułułki

w nietreningowe

kreatyna rano na czczo 5g
tauryna rano na czczo do kreatyny - 2g (4 kapsułki)
ZMA przed snem 2-3 kapsułki

pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638
NO alem powojował z syplementacją, zamiast wspomgaczy będe wcinał antybiotyk yeaaa kuurwa już widze te rozmiary, te przyrosty masy, poprostu pięknie Mam nadzieje że za tydz już bede zdrów !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3768 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 113277
ehh antybiotyki mowisz?? masakra :/

odloz suple na czas brania antybiotow i potem jak skonczysz te kuracje i bedziesz trenowal normalnie to dorzuc sobie suplemenciki

Top Dog

If you wanna job done right you must do it yourself

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4429 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32976
Jak skoczysz brac antybiotyk to pocwicz z tydzien na sucho i jezeli bedziesziesz wiedzial, ze jestes juz w dobrej dyspozycji wejdz na ten "cykl".

Zmieniony przez - anar w dniu 2005-01-10 21:30:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638
NO tak właśnie zamierzam, lecze się samemu, nawet nie poszedlem do lekarza, w domu juz mam zapas prochów. Jak pójde do lekarza to zaraz przy***ie mi z grubej rury, a tak to teraz zażywam lekki atybiotyk Unidox.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3768 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 113277
a skad wiesz w takim razie ze TWoja choroba wymaga antybiotykow?

moze jednak warto sie przejsc bo a nuz lekarz antybiotykow nie zapoda a jesli zapoda to brac nie musisz przeciez albo w mniejszej dawce
chodzi o diagnoze

Top Dog

If you wanna job done right you must do it yourself

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl masowy

Następny temat

ILOŚĆ g NA KAŻDĄ MIARKĘ PRODUKTU - tutaj znajdziesz odpowiedź (+ kalkulator odżywkowy