SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szukam osoby do ułożenia planu treningowego FBW + dieta

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 785

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

31

Waga

83

Wzrost

181

Cel treningowy

Nabranie dobrej jakości masy

Staż treningowy na siłowni

Ćwiczę z przerwami od pół roku

Uprawiane inne sporty

Czasami narty, basen, rower (rekreacyjnie)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Ławka łamana, stojaki, hantle, gryf, gryf łamany, wielofunkcyjny drążek do podciągania (Wygląda jak model: inSPORTline Power Tower PT80) i oczywiście obciążenia. Inny sprzęt mogę dokupić - CHCĘ PEŁNO WARTOŚCIOWY TRENING

Dieta

Dieta opisana w poście

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

witaminy, omega 3, flex i białko WPC z przerwami

Ostatnio przerabiany plan

Trening opisany w poście

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Wyciskanie na ławce: 35-40kg, przysiad: 40-45kg, martwy ciąg 40kg)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 136
Witam
Mam nadzieję, że pisze w dobrym dziale : ) Szukam doświadczonej osoby, która ułoży dla mnie dietę i plan treningowy - przypuszczam, że takich tematów jest mnóstwo - więc od razu piszę, jeżeli zachodzi potrzeba - odpłatnie i proszę nie "hejtować". Coś tam samemu układałem, wyliczałem i efekt tego taki, że ważyłem 86,5kg a teraz 83 kg, mięsnie bez zmian, lekki brzuch również : )

Potrzebuję doświadczonej osoby, która powie co i jak ponieważ wiele napotykanych osób doradza dla mnie zupełnie coś innego, na siłowni mam kolegę instruktora po, którym spodziewałem się pomocy - ale forum sfd czytam od dawna i zdarzyłem zauważyć, że jego rady są błędne...