SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Szkoła YMAA w krakowie - opinie

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4186

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5114
Chciałym sie zapisac do tej szkoły, do sekcji Shaolin no i tu pojawia sie moje pytanie co myslicie o tej szkole i czy bedzie to dobre posuniecie w moich pierwszych krokach w sztukach walki?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 160
Tak, przygotuj się na ciężka rozgrzewkę na początek. Będzie Ci ciężko na początku bo już jest połowa roku i niektóre rzeczy oni już opanowali (podstawy) i będziesz musiał trochę pocwiczyc w domu sam (wiem z własnego dośw) ale nie poddawaj się i nie bój się .
Pozdrawiam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5114
Dzieki Darger no nie mówie ze pujde jutro heh narazie mamduzo roboty i to plany raczej na niedaleka przyszłosm. Mozesz cos wiecej czy sie opłaca i np. jak to jest z innymi bo widze ze niektóre rzeczy sa tam dziwne np trening dla zaawansowanych po pół godziny itp..

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 160
Opłaca się100 zł za miesiąc. Co do tych "dziwnych" rzeczy to zaawansowani ćwiczą o tej samej godzinie co pocz i średnio zaaw . A te pół godziny to zajęcia z bronia
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5114
Spoko:) darger chodzisz długo tam bo wygladasz na zorientowanego w sprawach?? dalbym SOGa ale skonczył mi sie abon, wiec narazie tylko duchowy:D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 160
Chodziłem tam, teraz mieszkam we Wrocławiu i tam chodzę
Pozdrawiam
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 8680 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31712
czy bedzie to dobre posuniecie w moich pierwszych krokach w sztukach walki?
Niezależnie od tego czego oczekujesz po treningach SW nie będzie to optymalny wybór. Jeśli pociąga Cię tradycja i chcesz trenować akurat KF, to lepiej iść do Szuszkiewicza http://www.wingchunkungfu.pl/ czy do Kęska http://www.tradycja.cnet.pl/ Niektórzy polecają Ciembrowicza, ale to zdzierca.
Jeśli zaś szukasz optymalnej skuteczności i tylko zasugerowałeś się filmami o KF, to KF do najskuteczniejszych stylów nie należy, a już na pewno nie wolno ufać klubom, które sprzedają sie pod hasłem "Shaolin" i ćwiczą 2-3x/tydz po półtorej godziny.
W Krakowie masz klubów do wyboru do koloru. Ze stylów uchodzących za najskuteczniejsze masz MMA u Tomasza Drwala (nazwisko mówi samo za siebie) i w Grappling Kraków (opcja bardziej chwytana), klika dobrych sekcji muay thai (Ronin, Raczdam, Maximus, ew sekcja Biniasia), BJJ we wspomnianym grappling kraków... Jest w czym wybierać. Jeśli chcesz łączyć przyzwoitą skuteczność z tradycją to masz jeszcze kilka sekcji kyokushin i oczywiście Sanda u Kęska.

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5114
kopt widze ze jestes zorientowany w karate. a co do filmów to nie mam 11 lat zeby wierzyc w to wszystko co pokazuja w chinskich produkcjach

po Twoim poscie zaczełem sie głeboko zastanawiac nad wyborem. Nie znasz adresów stron z Informacjami o muay thai i karate kyokushin w Krak?? czy był by to lepszy wybór od arate tradycyjnego?? bo juz nie mam pojecia

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 158 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2079
Tak karate tradycyjne... zal...
Kyokushin to jest to :D To jest cała wielka rodzina :D
U nas w tradycyjnym jak mi kolega opowiadal ucza bronic lowkickow reka... a ja sobie mysle ze juz wiem od czego ich trener ma sruby w rekach
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5114
Poprawiam nie karate tradycyjne tylko shaolin kung fu. ja juz nie mysle:P

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 8680 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31712
Muay thai:
- Ochniowski (przy okazji niezły nauczyciel chińskich SW) http://www.muaythai.cnet.pl/sztuki-walki.html
- Raczadam (Szlachta) http://www.thaiboxing.pl/techniki.php
- Maximus http://www.muaythainh.pl/
- Biniaś http://kickboxing.of.pl/

MMA (mieszane sztuki walki):
- http://www.changegym.com/
- http://www.grappling.pl/

Kyokushin
- Oyama (może nie do końca kyok, ale wychodzi na to samo) http://www.oyama-karate.pl/pl/index.php?go=zapisy#A 
- Drewniak http://www.krakowski.klub.kyokushin.org.pl/

Co do informacji nt poszczególnych stylów wystarczy wpisać nazwę w googlach albo poczytać w postach podwieszonych lub na wikipedii.
Polecam Ci też nieskromnie ten artykuł http://www.sfd.pl/JAKI_STYL_WALKI_WYBRAĆ_-_przeczytaj_zanim_zadasz_pytanie-t344090.html

Powodzenia

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SW a sylwetka

Następny temat

Backflip Salto w tył

Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Legalne biszkoptowe "Rafaello" Legalne biszkoptowe "Rafaello" Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Dwayne “The Rock” Johnson - szczerze o dzieciństwie i walce z depresją Dwayne “The Rock” Johnson - szczerze o dzieciństwie i walce z depresją Mini tarty a'la twix Mini tarty a'la twix Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“ Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“