logo
zamknij zamknij

Szkółki Piłkarskie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 240173

0 5 0
napisał(a)
keeper gol
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 258
Dzięki. Niech Jacek bedzie z tobą %)
napisał(a)
-Kwasior-
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 774 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3401
dzięki nie zasłuzyłem sobie na takie słowa ale przyjme je i "idz w studiu z Jackiem "

Makarona zawsze trzeba gotować, innaczej jest niesmaczny ...

napisał(a)
GoSzKi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1
Kto mógłby mi powiedzieć od ilu lat przyjmują do szkółki w Szamotułach?

Czy wygrywasz, czy nie
ja i tak kocham Cię.
W moim sercu Toruń i Elana ZKS.

napisał(a)
Flower15
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 521 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14469
Moglby ktos napisac cos o jakiejs dobrej szkole bramkarskiej w Polsce dla rocznika 91( liceum od wrzesnia)
Cene, rekrutacje itp:-
bedze wdzieczny

http://www.sfd.pl/temat282802/  --- wspięcia na palce by Flower
http://www.sfd.pl/temat179457-strona22/ --- 36 opisów gg by Flower

napisał(a)
Apr
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1975
Goszki: Przyjmują roczniki 89,90,91 i być może już nawet 92
Flower: Polecam tylko i wyłącznie MSP

Musisz uwierzyć w siebie bo wiara czyni cuda.

napisał(a)
w4cu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1746
Witam.
Ja również chciałbym się dowiedzieć coś o szkółce w Lubinie, lub innej dobrej takowej szkole na Dolnym Śląsku.Chodze teraz do 2 klasy gimnazjum i chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej.W swojej "karierze" zaliczyłem juz trochę występów w kadrze Dolnośląskiej a także regionu wałbrzysiego.
Prosiłbym o kontakt z kims kto w tej szkole jest, lub kogos kto poleciłby mi inna dobra szkołe.
Moje gg - 9781808
Z góry thx;*

Lepiej jest umrzeć stojąc niż życ na kolanach...

napisał(a)
michal1948
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229
Cześć!!! mam do was pytanie zwiazane z MSP Szamotuły jak się tam dostać i czy przyjmują mój rocznik ja jestem rocznik 93. I jeszcze jedno czy coś płace za szkołe.

,,Szczecin moim miastem Pogoń moim życiem"

napisał(a)
michal1948
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229
i jeszczo jedno czy przyjmą w MSP Szamotuły mojego kuzyna rocznik 91 napiszcie coś mozna na gg 1840709 piszcie jak bym był nawet niedostępny

,,Szczecin moim miastem Pogoń moim życiem"

napisał(a)
megadet
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19
Siema
Co myślicie o szkółce w rybniku??
Szkółka Row Rybnik,RKP Rybnik??
napisał(a)
michal1948
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229
mam pytanie do apr czy przyjmują rocznik 93 i czy też 91

,,Szczecin moim miastem Pogoń moim życiem"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Piłkarski

Następny temat

12 kolejka ekstraklasy

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!

5 owoców, które warto włączyć do diety

Trening odchudzający dla kobiet