SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Szepke / Blog / Domatooor :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3685

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31142
Witam serdecznie na moim blogu. Zakładam bloga przede wszystkim dla tego, by mieć lepszą motywacje, a także aby poznać opinie innych. Od ponad roku ćwiczę w domku, z tym że od stycznia miałem dużą przerwę. Na siłce byłem może z 4 razy, a tak prowadziłem treningi w domu.

Imię: Dawid
Wiek: 16
Budowa: Ektomorfik
Staż: 1 rok w domu

Wymiary przed zaczęciem treningów, Luty 2007
Wzrost: 171cm
Waga: 50kg
Biceps: 27cm
Klatka: 82cm

Wymiary na dziś, 15 czerwiec 2008
Wzrost: 178cm
Waga: 62cm
Biceps: 33 cm
Klatka: 91 cm
Udo: 51 cm
Łydka: 37 cm
Pas (Pod pępkiem): 80 cm

Cel: Głównie to jakaś delikatna poprawa sylwetki, bo w jakieś duże przyrosty nie wierzę w domku już teraz.. Od września zapisuję się na siłownię wieć będzie to teraz bardziej przygotowanie do zmagań z żelastwem na siłowni.

Trening:
Głównie korzystałem z Treningu dla Średniozaawansowanych od Mawashiego w dziale Trening w Domu. Nie ćwiczę pleców jeszcze bo zalecił mi to lekarz, sądze że ćwicząc inne partie wystarczająco wykorzystuje plecy, może zacznę ćwiczyć plecy na ostatnich treningach domowych, na siłowni już napewno.

Poniedziałek Klatka + Biceps
Wtorek ----------
Środa Barki + Przedramiona
Czwartek ----------
Piątek Nogi + Triceps
Sobota ----------
Niedziela ----------

Klatka + Biceps
1.Pompki zwykłe 4x
2.Pomki z nogami wyżej 4x
3.Rozpiętki 4x

4.Uginanie ramion stojąc podchwytem 4x
5.Uginanie ręki ze sztangielką na kolanie 3x

Barki + Przedramiona
1.Wznosy sztangielek bokiem 4x
2.Wznosy sztangielek w przód 4x
3.Wznosy sztangielek w opadzie tułowia 3x

4.Uginanie nadgarstków podchwytem 4x
5.Uginanie nadgarstków nachwytem 4x

Nogi + Triceps
1.Przysiady 4x
2.Wykroki 3x
3.Wpięcia na palce stojąc 4x
4.Wspięcia na palce siedząc 4x

5.Pompki wąsko 2x
6.Wyciskanie francuskie sztangielek siedząc 3x
7.Pompki tyłem 3x


Będe wykorzystywał do większości ćwiczeń(pompek,przysiadów,wspięć) plecak wybełniony butelkami itd.
I sztangielki posiadam dwie po 5kg.

Dieta:
1. Mleko 3,2% + płatki musli
2. Chlebek ciemny + ser żółty, jabłko
3. Jogurt naturalny, banan
TRENING
4. Napój Carbo
5. Pierś indyka + ryż + sałatka + oliwa z oliwek
6. Serek wiejski

Zapraszam do komentowania

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 329 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2739
Witam

Ładnie urosłeś przez ten rok ćwiczeń tylko w domu oby tak dalej

Trochę dieta słaba będziesz musiał pewnie ją poprawić

życzę powodzenia w spełnianiu marzeń na pewno będę zaglądał



Zmieniony przez - wiewi0r w dniu 2008-06-15 10:33:14
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31142
Dzięki, dzięki. W sumie to dalej ze mnie suchar ale jest o dużo lepiej niż było wtedy..

Nad dietą popracuje raczej jutro, dziś mam bierzmowanie :)

Ja napewno Twój dziennik też będe śledził

Zmieniony przez - szepke w dniu 2008-06-15 10:39:58

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51295
Tak jak kolega wcześniej zauważył postęp przez rok bdb, dietka to raczej do poprawy. Troszeczkę poczytaj inne dzienniki a znajdziesz odpowiedzi na pytania.

Powodzenia i wytrwałości.

Powrót do korzeni :)

napisał(a)
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 5021 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 44357
Rośnie bo taki wiek, bez ćwiczeń tez by wymiary były na + więc nie ma się czym cieszyć.


Dieta, a przynajmniej 10 wskazówek żywieniowych bo to Twoje "odżywianie" to jednym słowem kibel...

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51295
King - potrafisz chłopaka zmobilizować na starcie
Dieta jak wspomniałem wcześniej do lekkiej poprawy.

Powrót do korzeni :)

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
King zawsze z grubej rury
napisał(a)
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 5021 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 44357
twardym trzeba być nie miękkim

i takie pytanie...

Gdzie podziałeś PLECY i Brzuch

O ile brzuch rozumiem, można wypracować go poprzez ćwiczenia wielostawne ale plecy

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31142
Też tak sądze że te wymiary to w dużym stopniu sprawa dojrzewania jeszcze.

Plecy - gdybyś przeczytał cały 1 post to napisałem, że zalecił mi to lekarz. Poprostu mam małe problemy z kręgosłupem, lekarz powiedział że to może też być związane z dojrzewaniem.

Brzuch - planuje robić pewien trening, gdzieś podany na forum, bodajże "Trening brzucha z Flexa". Podam go później, teraz nie mam za bardzo czasu. Mam więc pytanie jak go robić? Czy 3x w tygodniu w innych dniach niż główny trening czy jakoś dołączyć do treningu głównego np. w środę i piątek ?

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Masz "male problemy z kregoslupem" plecow nie robisz a robisz przysiady i wypady ? To sie kupy nie trzyma
przy podciaganiu, przy sciaganiu drazka gornego i dolnego kregoslup nie jest obciazony

Zmieniony przez - obliques w dniu 2008-06-15 19:00:32
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31142
Z jednej strony masz rację, ale nie wiem czym za bardzo zastąpić te ćwiczenia. Drążka nie posiadam niestety.
Nie wiem, może źle robię ale wolę nie robić jeszcze pleców. Pójdę w lipcu do lekarza i się spytam jeszcze raz jak to jest, czy mógłbym już w pełni ćwiczyć. Ale dzięki za uwagi :)

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masa, dynamika, kondycja??

Następny temat

Pytanie o FBW a redukcja

TOP 20 CrossFiterek z Instagrama TOP 20 CrossFiterek z Instagrama Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz! Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz! Zielona herbata chroni i odmładza skórę Zielona herbata chroni i odmładza skórę 3 ćwiczenia, które niszczą Twoje kolana 3 ćwiczenia, które niszczą Twoje kolana 8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie 8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Ronnie Coleman "The King"  - znamy datę premiery! Ronnie Coleman "The King" - znamy datę premiery!