SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Szepke/Blog/Liczą się kilo, o kg walczę - "RYWALIZACJA CHUDERLAKÓW"

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6555

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1856 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31003
Witam wszystkich Blog ten jest założony pod konkurs "Rywalizacja Chuderlaków", przede wszystkim po to by mieć większą motywację i wiedzieć jakie czynie(lub nie..) postępy. Trening przez sierpień będe jeszcze wykonywał w domu, a od września już normalnie na siłowni Za sobą mam już jakieś 1,5 roku w domu z małymi przerwami. No to jedziemy..

Wymiary na dziś, 3 sierpień 2008
Wzrost: 179cm
Waga: 64 kg
Ramię: 32(prawe),31(lewe) cm
Klatka: 91 cm
Udo: 53 cm
Łydka: 37 cm
Pas (Pod pępkiem): 82 cm

Cel: Masa

______________________
Trening:
http://www.sfd.pl/Trening_do_oceny.-t424528.html
Plan jest to przerobiony FBW Riona na warunki domowe.

A
Pompki zwykłe 3 serie (klatka piersiowa)
Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2 serie (naramienne)
Wyciskanie francuskie jednorącz 2 serie (triceps)
Wiosłowanie sztangielką 3 serie (najszerszy grzbietu) **
Przysiady 3 serie (czworogłowy uda)
Uginanie ramion z hantlami 2 serie (biceps)
Wspięcia stojąc 3 serie (łydki)

B
Rozpiętki 3 serie (klatka piersiowa)
Unoszenie hantli wzdłuż tułowia (do mostka) 2 serie (naramienne)
Pompki w podporze tyłem 2 serie (triceps)
Wiosłowanie sztangielką 3 serie (najszerszy grzbietu) **
Unoszenie tułowia z opadu 3 serie ( prostowniki grzbietu)
Przysiady wykroczne 3 serie (czworogłowe uda)
Uginanie ramion z hantlami chw. młotkowym 2 serie (biceps)
Wspięcia odwrotne 3 serie (łydki)

** Zastanawiam się nad innym ćwiczeniem, bo jest za lekkie 5kilowym sztangielkami. Drążka niestety brak i chyba go nie będzie..

BRZUCH:
DZIEŃ 1
1. Spięcia brzucha 3s
2. Skrętoskłony 3s
3. Wznosy kolan w górę 3s
4. Spięcia trzystronne z uniesionymi nogami 2s

DZIEŃ 2
1. Spięcia trzystronne z uniesionymi nogami 1s
2. Brzuszki 2s
3. Skrętoskłony 1s

______________________
DIETA:
http://www.sfd.pl/Dieta_do_oceny_;]-t414858.html

7:30 ŚNIADANIE
Mleko spożywcze 3,2% 400ml
Płatki owsiane 70g
Rodzynki, Orzechy włoskie
Serek wiejski(twaróg) 50g
B:25 T:24 W:84 Kcal:658

10:30 II ŚNIADANIE
Chleb żytni razowy 50g
Szynka wiejska 60g
2 jaja
B:20 T:19 W:24 Kcal:344

14:00 PRZEDTRENINGOWY
Makaron 100g
Mięso z piersi kurczaka 100g
Banan
B:26 T:2 W:43 Kcal:301

ok. 16:00 BEZPOŚREDNIO PO TRENINGU
Carbo

16:30 POTRENINGOWY
Ryż 200g
Pierś indyka/rybka 100g
B:24 T:4 W:55 Kcal:354

19:00 KOLACJA I
Chleb żytni razowy 50g
Tuńczyk w sosie/rybka 100g
B:30 T:10 W:23 Kcal:302

21:00 KOLACJA II
Serek Wiejski 150g
B:17 T:8 W:3 Kcal:146


B:142 T:66 W:232 Kcal:2104

______________________
Zdjęcia:
Niestety nie mam teraz dostępu do aparatu, jak tylko będe miał wrzucę. Postaram się to zrobić w ciągu kilku dni

______________________
Zapraszam do komentowania, i życzę powodzenia moim rywalom w konkursie

Zmieniony przez - szepke w dniu 2008-08-03 09:55:46

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1784 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5148
no siema! będe wpadał, ciekawy blog masujemy/trening domatora czekam na foty :)
FoTy! do jutra obowiązkowo mają byc

Zmieniony przez - Vice_Lord2 w dniu 2008-08-03 18:59:07

"Jesli straciles wiare we wszystko, zyj dla swojej silowni, dla swoich miesni"
---------------------------
mój dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/Massujemy_-_Vice_Lord2_komentujcie_:_-t425576.html#post9

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1856 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31003
FoTy! do jutra obowiązkowo mają byc

Tak bardzo je chcesz? Konkurs rusza jutro, więc do jutra wrzucę

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1050 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13707
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90304
Co za konkurs, miałęm mała abstynecje na forum, daj link, też może wezme udział, jeżli spełnie wymagania.

pozdro, będe śledził.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1784 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5148
nom czekam na fotki:P

"Jesli straciles wiare we wszystko, zyj dla swojej silowni, dla swoich miesni"
---------------------------
mój dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/Massujemy_-_Vice_Lord2_komentujcie_:_-t425576.html#post9

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1856 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31003
Co za konkurs, miałęm mała abstynecje na forum, daj link, też może wezme udział, jeżli spełnie wymagania

Venc, zapraszam: http://www.sfd.pl/KONKURS_-_#RYWALIZACJA_CHUDERLAKÓW_do_75kg#-t425531.html 

Zmieniony przez - szepke w dniu 2008-08-04 22:05:29

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1856 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31003
DZIEŃ 1, 4.08.2008r.
No to zaczynamy wypiski na nowym blogu Naszła mnie ochota na jeziorko jakieś czy cuś, a akurat jak już nie pracuje rano pogoda mizerna.. A tak to popołudniu po mieście pochodziłem, nudy w sumie..

______________________
TRENING
Pierwszy raz go robiłem, i bardzo mi się podoba. Czuć mięśnie, nawet trochę ciężko się go robi i widać, że jest trudniejszy od poprzednich planów treningowych

A
1.Pompki zwykłe
15,10,8
2.Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem
15,10 + 10,8
3.Wyciskanie francuskie jednorącz
10,8
4.Wiosłowanie sztangielką
30,21
5.Przysiady
20,15,12
6.Uginanie ramion z hantlami
15,12
7.Wspięcia stojąc
25,25,20

1. Poszło dość opornie, czuje jeszcze lekkie stłuczenie(chyba to się tak nazywa :D) dłoni z początku czerwca
2. Wyciskanie dobrze, unoszenie ciężko
3. Francuzy idealnie
4. Na tym wogóle się nie skupiłem, zbyt lekki ciężar i nie czuć nic..
5. Siady staram się robić do końca, i z prostym kręgosłupem, głównie skupiam się na technice
6. Cały czas wcześniej robiłem uginania obydwoma rękoma na raz, zmiana na prawa potem lewa widoczna, ćwiczenie teraz jest trudniejsze i czuć bardziej mięsień
7. Wspięcia dobrze, choć w ostatniej seri musiałem skończyć na 20 bo myślałem, że mi łydy wypompują.

______________________
DIETA
I Owsiane z mlekiem, otręby, wafle ryżowe
II Razowy z szynką wiejską (4 kromki), choć szynki na 8kromek :P
III M&M's + Pepsi Max
IV Ryż, żeberka (Przed Treningiem)
V Ryż + Tuńczyk + Kukurydza + Papryka
VI Serek wiejski

Dieta nawet, tylko psuje ją trochę posiłek III

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90304
To się nie łapie mam 79

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1784 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5148
dieta - ładnie
planik - ładny
FOTY

"Jesli straciles wiare we wszystko, zyj dla swojej silowni, dla swoich miesni"
---------------------------
mój dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/Massujemy_-_Vice_Lord2_komentujcie_:_-t425576.html#post9

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1856 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31003
Specjalnie dla pana wyżej




Klata na luzie




Tyłem

Sorry bardzo za jakość zdjęć, ale robione telefonem i w pośpiechu. Nawet nie miałem czasu się napiąć Wyszło ch.jowo, postaram się wrzucić lepsze za niedługo i więcej pozycji

Foty jak zauważyłem nie ukazują za bardzo sylwetki sprzed lustra na przykład..

Zmieniony przez - szepke w dniu 2008-08-05 23:03:33

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile brac na klate?

Następny temat

Jednoczesne odchudzanie i "rośnięcie" czy jest to możliwe?

Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Żony Mr. Olympia Żony Mr. Olympia Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Dlaczego warto używać soli? Dlaczego warto używać soli? Trenuj jak profesjonalny kulturysta! Trenuj jak profesjonalny kulturysta! Krzysztof Piekarz na wakacjach Krzysztof Piekarz na wakacjach Powtórzenia oszukane Powtórzenia oszukane Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu