SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Suplementy na spalanie tłuszczu.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27010

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44715 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Siema. Chce zrzucić tłuszcz z brzucha bez utraty masy mięśniowej. Jak to zamierzam zrobić, mam taki plan, powiedzcie czy dobry.

Po pierwsze dieta (mało tłuszczu , węglowodanów prostych , dużo białka), rower minimum 3x w tygodniu po 1h, chodzę na siłownię 3x w tygodniu po 1h, zamierzam tez ćwiczyć brzuch treningiem A6W i chce jeszcze dokupić suplementy , no wlanie jakie, myślę nad HMB( spali tłuszcz trochę i zapobiegnie utracie mięśni) i do tego efedrynę z kofeiną , mogę łączyć hmb +efedryna+koweina??? Poza tym gdzie sie kupuje i ile kosztuje efedryna?? Kofeinę idzie kupić w tabletkach, czy mam pic kawę ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14663
Jak chcesz spalic tluszcz bez utraty miecha to nie realne troche zawsze poleci.

I dlaczego odrazu walisz na gleboko wode(efka) zakladam ze przy twoim bf na poczatku poradza sobie w zupelnosci spalacze bez efki.

HMB samym nie spalisz dziala przy niskim BF ale nadaje sie jako antykatabolik tak samo jak bcaa i glutamina,dokop tez bialko i pij na noc.

co do spalczy na forum jest bardzo dobry post poszukaj(wyszukiwarka)

legalnie w aptece nie kupisz samej efydryny,ale mozesz kupis tusipec w tabletkach tam znajduje sie efka (biezesz na swoja odpowiedzialonsc),kofeine mozesz brac smialo,30 min przed areobami wal kawe i bedzie gitara.
Szam i Rosnij Pozdrawiam

Jedyne w co warto inwestować to w siebie. Szam i Rośnij

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44715 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
A co net tusipec taki szkodliwy??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14663
tusipek nie ale efydryna tak

Jedyne w co warto inwestować to w siebie. Szam i Rośnij

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44715 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
A ile kosztuje ten tusipek i ile tam w jednej tabletce znajduje sie tej efedryny ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14663
Nie wiem ale max z 10 zl moze kosztowac a ile tam jest efydryny to ci nie powiem bo nie pamietam na forum poszukaj tu lub w dziale doping bylo napewno

Jedyne w co warto inwestować to w siebie. Szam i Rośnij

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4553
BOxer mam pytanko, czy ćwiczenie w pasie (szerokim elstycznym nie wiem jak się dokładnie nazywa) i stosowanie 3g ed HMB pomoze mi spalić z tłuszczu troche z brzucha ??tzn czy wogóle da jakiś efekt. Nie chciałbym robić redukcji bo mam tylko troszke za duży brzuch a reszta jest prawie nie otłuszczona.

...I walk through the valley of death, I will fear no evil, for I am the baddest, meanest mother f***er in the valley....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1073 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14855
Hmb moze byc a jezeli chcesz spalic tluszcz tylko z brzucha to idealnym rozwiazaniem wydaje zebys robil aerobiczna 6 weidera poszukaj w dziale treningi. A6W + Hmb(jako antykatabolik)+ dieta(ktora pewnie masz) = szesciopak pod warunkiem ze nie masz za duzo tego tluszczu na brzuchu.
1

PODSUMOWANIE TEST: Fitness Authority KA GJL + KA + VITARGO by CZB -> http://*******/18cq 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14663
tzn. jezeli zakladasz ten pas i sie pocisz to da to jakis efekt, skoro masz malo fatu to HMB wplynie zapewne na to ale to nie beda jakies diametralne zmiany jak po spalczu,

pij bialko na noc,przed areobami mocna kawa i fat bedzie ginol powoli

Cierpliwosc i ambitna praca polowa sukcesu.
Szam i Rosnij

Jedyne w co warto inwestować to w siebie. Szam i Rośnij

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 951 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15331
Pavku ...

Tussipect

Skład: 1 drażetka zawiera: chlorowodorek efedryny (Ephedrini hydrochl.) 0,015 g; suchy wyciąg z lukrecji (Extr. Glycyrrhizae sicc.) 0,06 g; sproszkowany korzeń lukrecji (Radix Glycyrrhizae pulv.) 0,072g; saponiny (Saponini) 0,012 g; tymol (Thymoli) 0,000002 g; benzoesan sodu (Natrii benzoici) 0,0167 g; masa tabletkowa (Massa tabul. et drag. ad) 0,6 g.

Więc syfu jest w tych pierdółkach niż w samej efce.Lepiej kupić czyściutką HCL z Arsana.Możesz użyć ephedra free np Meta-Burn XTP (polecam z doświadczenia).

Cena: zależy od apteki ale coś koło 5-6 zł


Nikon32 ...
przy redukcji tłuszcz leci wszędzie i nie ma****a we wsi.Możesz użyć pasa spadnie Ci te 2-3 cm ale to sama woda więc wiesz jak jest.Możesz też użyć spalacza miejscowego...drogie aczkolwiek skuteczne rozwiązanie.


P.S W obu przypadkach HMB to złe rozwiązanie...jest dużo innych tańszych/skuteczniejszych alternatywnych rozwiązań...i nie szastajcie kasą na odżywki/suplementy tylko pożadnie za diete się wejście...kombinować przyjdzie potem...

Pozdrawiam ! Arriva

~ "...obraża mnie ten obraz próżności - pokaz mody a nie możliwości..." ~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44715 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Mam jeszce pytania
1. Dlaczego sama efedryna jest szkodliwa , a tusipek który tez ma efedrynie nie jest szkodliwy??
2. Idzie kupić w aptece kofeinie w tabletkach???
3. Mozna połączyć HMB+Kofeina+Tusipek ??

Mam jeszcze pytanie co do odżywiania, może być tak: jeść mało a często, więcej zjadać w godzinach rannych i środku dnia, pod wieczór juz mniej, wyeliminować całkowicie spożywanie tłuszczów i węglowodanów prostych , duże ilości białka (twaróg ,kasza manna itp) do tego aeroby (3x w tygodniu biegi o średnio/dużej intensywności)
ps. Godzinę przez biegami dałbym kofeinę z tusipkem by zwiększyć wydolność i spalanie tłuszczów podczas biegu)

No i poza tym standardowo siłka 3x w tygodniu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PYTANKO

Następny temat

najlepsze odżywki na mase ...