SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Suplementacja w grach zespołowych

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7758

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
W grach zespołowych znaczenie mają różne cechy sprawności sportowej: szybkość, siła, gibkość i wytrzymałość. W okresie trwania wysiłku organizm korzysta z trzech różnych systemów energetycznych: ATP-CP (zależny od fosfokreatyny), mleczanowego systemu energetycznego oraz tlenowego systemu energetycznego. Wydatek kaloryczny poszczególnych sesji treningowych jest bardzo duży, dlatego sportowcy powinni skupiać baczną uwagę na podaży odpowiednich składników energetycznych, wśród których najważniejsza role pełnią węglowodany. Zawodnikom, w celu regulacji zwiększonych potrzeb energetyczno-odżywczych zaleca się w okresach międzytreningowych spożywanie odpowiednich odzywek węglowodanowo-białkowych, zaś w kontekście popraw siły i dynamiki - specjalnych preparatów kreatynowych oraz aktywatorów warunkujących prawidłową pracę układu nerwowo-mięśniowego ( ALC, LECYTYNA). W celu optymalizacji przemian energetyczno-matabolicznych istotne znaczenie mają także odpowiednie składniki regulacyjne jak cynk, magnez i witamina B6

W czasie trwania wysiłku, niekiedy znacznie przedłużającego się w czasie (np. mecze remisowe) sportowcy tracą znaczne ilości potu, co może prowadzić do zmniejszenia ogólnej sprawności fizycznej. Straty wodno-elektrolitowe są szczególnie wyraźne podczas treningów lub zawodów odbywających się w gorącym otoczeniu. W czasie zawodów, spadek masy ciała, będący wynikiem odwodnienia może sięgać nawet kilku kilogramów, dlatego sportowcom obowiązkowo należy podawać odpowiednie napoje izotoniczne zabezpieczające organizm przed nadmiernym odwodnieniem i przegrzaniem.


Preparat
CARBO
ANABOLIC AMINO 2000
LECYTYNA
ZMA
TRIBUSTERON 60
CREAPURE PURYVATE
D-RIBOSE

Heatlh Promotion Agency

Ja bym od siebie jeszcze dodał Ionto Vitamin Drink (napój izotoniczny) no i miłego czytania

Zmieniony przez - DUDEK w dniu 2004-10-05 14:47:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 581 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3911
Dobry artykuł, dałbym SOGa jakbym mógł

www.discples2.webpark.pl - Kronika Nevendaar - strona o serii Disciples
http://www.sbs.friko.pl/strona/nfoto/adi.htm - foty moich wsadów
>>>SFD BASKET SQAD<<<

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Spox, już mi na nich nie zależy . Było dużo pytań o suple dla np. koszykarzy to daje takie małe info
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 593 Napisanych postów 23103 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106420
ryboza nie bardzo
tribulus ok,ale tylko dla starszych zawodników
zwykłem mono tez zdałoby egzamin
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7285
ogolnie wiem ze stare ale jakos odkopalem :)
a do tematu wszystko fajnie pieknie tylo moze tak by cos po ludzku napisac bo te przyklady co napisales to wogole niewiem co to jest :/ tak dla ludzi niewtajemniczonych :]
druga rzecz tyczy sie po krotce tematu:
nic niebralem wczesniej, cwicze troszke ogolnorozwojowo (boks i silka) :)i mysle o zakupie sobie produktow Creatine Monohydrate Classic 80 msh i Carbo Complex 3X moze takie cos byc ???? na poczatek??
bo z tego co wyczytalem to kreatyna = sila masa, carbo = ogolnie przy uprawianiu sportu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 53
jak juz odkopales....

jesli dopiero zaczynasz to daj sobie looz z kreta, nie warto sie targac na nic mocniejszego niz izotonik.... odrazu mowie ze to najbardziej nie doceniany suplement. Jego regularne stosowanie przyspiesza regeneracje, uzupelnia glikogen, dostarcza witamin i mikroelementow. Mozesz cwiczyc czesciej i bardziej intensywnie... a o to przeciez chodzi

PS. zapominasz noskow

nie ma ludzi twardych sa tylko zle przetestowani

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
j/w i carbo może być w sumie też . Do etgo dobrze zbilansowana dieta i narazie inne suple ci nie potrzebne.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 504
gram w pilke i chcialbym troche kilogramow przytyc i troche sie zbudowac a teraz mam przerwe zimowa wiec jest na to chyba najlepsza okazja wiec co proponujecie moze jakes suple??????? czekam na odp dzieki
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 593 Napisanych postów 23103 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106420
kreatyna,carbo,zma,tauryna

oczywiscie porządna dieta
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2722
Witam Prosze o radę w pewnej sprawie...
Mam zamiar kupić kreatyne w celu poprawienia siły mięśni.Wszystko pięknie tylko nie chce zbytnio nabrać masy-chodzi mi wyłącznie o zwiększenie siły.Mam 18 lat 185cm i 76kg wagi. Czytałem,że Kreatyna Monohydrate daje przedewszystkim w masę więc odpada.W takim razie co polecacie??Jabłczan??
CITRATE?? czy moze jeszcze coś innego?? Dodam,że chce polepszyć siłę nóg-lepszy wyskok.Oczywiście o górze też zapomnieć nie można Jestem w trakcie fajnego treningu,diete też mam niezłą,tylko supli brak Prosze o odpowiedź Pozdro!!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 593 Napisanych postów 23103 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106420
jabłczan albo ester
dorzuc zma i tauryne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trasa FR/DH w okolicach Gdańska

Następny temat

Suplementacja w lekkoatletyce

Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity