SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Suplementacja na przygotowania do triathlonu

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 160

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 17 lat Na forum 79 dni Przeczytanych tematów 58
Witam, mam 17 lat i przygotowuje się do triathlonu, mimo mojego codziennego biegania i treningu rowerowego moje wyniki są takie same Maksymalnie jestem w stanie przebiec 5km w ciągu 22 minut, przejechać 20 km na rowerze w ciągu około 34 minut i tu mi sie uruchamia blokada Chciałbym spróbować suplementacji, ponieważ myślę, że to może być ten złoty "środek" Także co byście mogli polecić? Coś poprawiającego wytrzymałość i na podkręcenie organizmu na większe obroty Oto moje specyfikacje:

Wiek-17
Waga-62
Wzrost-176
Typ budowy-Ektomorfik
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56236 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600965
Istotne jest to, jak wyglądają Twoje treningi i ewentualnie dieta. Jeżeli nie ma progresu, to tutaj jest coś nie tak i bodziec w postaci suplementu będzie zbyt mały aby pobić rekordy. W sportach wytrzymałościowych najważniejsze będą: kreatyna, bcaa, beta alanina. Do tego witamina d3, omega 3, magnez.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 696 Napisanych postów 2831 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52555
Cześć! Sam trenuje triathlon, jednak wiem że nie nie ma takich supli!

Koledzy twierdzą że lepiej regenerują się po BCAA, ja nie odczuwam różnicy.

Kreatyna - teoretycznie też jest dobrym suplementem (poczytaj skąd i w jaki sposób jest wykorzystywana energia i jak wyglądają szlaki energetyczne - tu polecam książkę Anita Been - Żywienie w sporcie").

Z doświadczenia Ci powiem że w naszym sporcie najważniejszy jest dobrze skrojony trening, regeneracja(!) (lepiej niedotrenować niż przetrenowac!), i jedzenie.

Pozdrawiam.

Ja w stałej suplementacji mam właśnie jaj pisał Domer - magnez, kreatyne 3gr przed treningiem, Wit D, ale też żelazo i BCAA (może działa a nie odczuwam )


Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2018-07-04 21:25:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56236 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600965
Jest to raczej podstawa bez względu na dyscyplinę sportu. Z żelazem bym uważał. Chyba, że ktoś jada mało mięsa, np. (z reguły) kobiety. Mężczyźni nie powinni mieć z nim problemów, a wręcz odwrotnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6055 Napisanych postów 140231 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 995820
wykorzystac mozna dodatkowo suplementacje cytrulina, wielu wytrzymalosciowcow zachwala wlasnie dodatek cytruliny>
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Białko inny sposób spożycia