SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Suplementacja - czy jest konieczna?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 388

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2384
Witam. Postanowiłem zamówić sobie dietę i trening u pewnego trenera personalnego przez internet. I już zaczynam żałować, ale do rzeczy. Dostałem dietę na masę (która swoją drogą bardziej mi wygląda na redukcyjną), ale ok, jednak dopisek był taki bym codziennie przyjmował takie suplementy:
- 1 kaps multiwitaminy (np. body max lub witaminy z olimp)
- 2 kaps OMEGA 3 (trec omega)

1 kaps l-karnityna extreme OLIMP + 1 kaps Trec Clenburexin

3 kapsułki ZMA – Firma Olimp, Activlab, Trec

Po zapytaniu czy nie da się bez nich dostałem odpowiedź że są one podstawą i nie da się tego pominąć. Moje pytanie - czy to prawda? Wolałbym witaminy czerpać z owoców i jedzenia aniżeli brać jakieś tabsy, z których połykaniem mam ogromne problemy.
Nie chcę wklejać całej diety tutaj, chodzi mi tylko o to czy bez tych wyżej wymienionych supli nie będzie efektów mojej pracy? Czy trafiłem na zwykłego naciągacza? Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2252 Napisanych postów 48682 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 282225
Jak wszystko masz w diecie - jest dobrze zbilansowana, to nie musisz brać suplementów.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1456 Napisanych postów 25416 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 417547
J/W

Dobór suplementacji ma charakter wysoce indywidualny.

Zależne jest to od wielu czynników m.in. bierzemy pod uwagę ( cel, stan zdrowia, możliwości finansowe, ogólny sposób żywienia, braki w diecie jak i poziomu wytrenowania ) generalnie potrzebny jest szerszy wywiad do adekwatnego dopasowania suplementacji.

Widać, iż zostałeś potraktowany nieprofesjonalnie.
Niestety w tych czasach łatwo natknąć się na niekompetentnych specjalistów.

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2173 Napisanych postów 51528 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 488199
Zdecydowanie nie są one konieczne. Szczególnie l-karnityna, czy spalacze. Omega 3, wit. D3, jak najbardziej, ponieważ nawet w dobrze dobranej diecie nie jest łatwo dostarczy odpowiednie ilości.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2384
Dlatego uważam, iż tylko straciłem 50 zł, a szkoda bo mogłem to wydać na dietę. No ale. Do tego wszystkiego dostałem plan treningowy i zastanawiam się czy jest on dobry? Wydaje mi się to trochę dziwne, gdyż według tego planu ćwiczę najpierw barki a potem robię przysiady, mógłby ktoś ocenić ten plan i powiedzieć czy może być on skuteczny? czy lepiej jechać standardowym FBW?
''


Trening ten wykonujemy przez 2 tygodnie, gdzie robimy 3 serie po 15 powtorzen kazdego cwiczenia, z zapasem na 2-3 powtorzenia.
Po 2 tygodniach wykonujemy taki sam trening przez okres 2 Tygodni po 3 serie po 12 powtórzen z 1 zapasem powtorzenia
Nastepne 2 tygodnie wykonujemy 3 serie po 8 powtorzen bez zapasu.
Nastepne 2 tygodnie wykonujmey 3-4 serie w zakresie 10 powtorzen bez zapasu
W 9 i 10 tygodniu wykonujemy 3 serie po 15 powtorzen z zapasem 2 powtorzen.

trening pierwszy:
1. wyciskanie sztangi na lawce skosnej 30 stopnii ku gorze
2. sciaganie drazka nadchwytem do klatki piersiowej
3. wyciskanie sztangi z przed klatki piersiowej stojac na miesnie naramienne
4. przysiady ze sztanga
5. zginanie ramion ze sztanga stojac
6. wyciskanie sztangi w waskim chwycie na lawce poziomej.
7. Unoszenie nog w lezeniu na plecach (2x do oporu)
8. tradycyjne brzuszki lezac (2x do oporu)

trening drugi
1. wyciskanie sztangi na lawce poziomej
2. wioslowanie sztanga nadchwytem
3. wznosy hantli bokiem siedzac na miesnie naramienne
4. Przysiady ze sztanga szeroki rozstaw nog
5. Przysiady ze sztanga do samej ziemi
6.. brzuch jak w treningu pierwszym

trening trzeci
1.  Wyciskanie hantli na lawce poziomej
2. Wiosłowanie hantelką w podporze
3. podciaganie sztangi do brody (chwyt na szerokosc barkow)
4. martwy ciag ze sztanga na ugietych nogach
5. Wykroki z hantlami
6. uginanie hantelka o kolano na biceps
7. frsncuskie wyciskanie sztangi lamanej do czola
8. brzuch jak w treningu pierwszym''

Pozdrawiam i czekam na opinię.


Zmieniony przez - Szymekas w dniu 2016-11-17 11:55:10
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2173 Napisanych postów 51528 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 488199
Plany treningowe polecam dawać do oceny w odpowiednim dziale. Być może jednak ktoś sprawdzi go tutaj.

http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2016-11-17 11:56:41

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niezadowalające efekty

Następny temat

Redukcja tkanki tłuszczowej

9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein