SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 838

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1490
Witam, szukałem na forum, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Jestem posiadaczem białka whey 100 z Treca. Dietę mam ułożoną. Ćwiczę juz od niecałego roku. Czy mogę brać to białko np pół godziny przed snem kiedy buduję masę mięśniową?(Nie spowoduje to, że metabolizm przyśpieszy i zamiast nabierać będę tracił na wadze?) W ciągu dnia spokojnie dostarczam białko z pożywienia, ale bywa, że mam deficyt i najlepszym rozwiązaniem na koniec byłoby wypić odżywkę. Ogólnie wygląda u mnie to tak jeśli chodzi o suplementacje. Oczywiście podstawą jest dieta. Rano 30 min przed posiłkiem wciągam 5 g kreatyny. Zaraz po treningu robie sobie carbo plus whey w proporcjach 50 gCarbo 15g Whey(co daje mi jakieś 47gw/w 10gb) i tym popijam kolejne 5g kreatyny(moje kolejne pytanie czy tak moge robić? Wyczytałem kiedyś, że Carbo plus mniejsza ilość białka dobrze wpływa na wchłanianie kreatyny). Po pół godziny wciągam pełnowartościowy posiłek, najczęściej jest to kurczak z makaronem/ryżem i warzywa i jakieś półtora godziny później wypijałbym odżywkę białkową, 30 min przed snem.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1033 Napisanych postów 4620 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35212
może tak być jak bardzo chcesz. fakt, kreatyna podana z dawką węgli i białka wchłania się najlepiej, były badania w tym temacie.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!