Temat został odczytany 1212 razy

Suple i dieta dla piłkarza do poprawy :P

zgłoś naruszenie
  • adrian_FCB
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 79
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 355
  • Trenuje: nooo..... jeszcze niecały :)

Witam,
Trenuję piłkę nożną i potrzebuje spadku wagi o ok.10kg i jakis suplementow na poprawe kondycji, jakies witaminy czy cos dla sportowcow, potrzebuje tego szybko, poniewaz zaniedlugo jade na testy do wielkiej szkoły pilkarskiej i musze sie zaprezentowac z jak najepszej strony .
Myślałem o takiej diecie:

Śniadanie: Musli
2 Śniadanie: Banan
Obiat: Kasza kuskus z owami morza lub warzywa z kawałkami kurczaka.
Kolacja: Jogurt pitny: 200g

do tego spalacz tłuszczu: Thermo Fat Burner 2x dzienni po w tab.(2przed śniadaniem i 2 przed obiadem),
i Fat Killer (45ml dziennie 1 łyżka stołowa przd pierszym posiłkiem i 2 łyżki przed Treningiem)
Niewiem czy można użyć te 2spalacze na raz, ale myśle że w 2 miechy schudne te 10kg. A gdy schudne już niebęde na ŻADNYCH spalaczach tylko bede dbał o forme i bede na dieie.

Dieta po spadku wagi:
Śniadanie: Musli lub Jajecznica z 2 jajek.
2 Śniadanie: Banan
Obiat: Ryba z kaszą lub kuskus z owami morza lub jakies mięso z ryżem.
Kolacja: Jogurt lub tuńczyk z bułką słonecznikową.

Ta dieta po spadku wagi bez żadnych spalaczy!!!


Proszę się kieroważ przy poprawie tym że trenuje codziennie pilke, biegam, chodzę na siłownie i trenuje na siłowni.

Co do siłownia trenuje 3 razy w tygodniu mam swoj plan treningowy już sprawdzony i jest dobry.

A co do subli i witamin to:
Stero(X)PACK S-14, 30 saszetek (1 saszetka dziennie),
Anabolic BCAA System 300 kap.(7tab dziennie)

I ten cykl będe mial od przyszłego tyg jesli jest dobry przez puł roku do 8mies.
A potem bede trenował na sucho bez supli i spalaczy sama dieta i treningi.

Z góry dzięki za poprawę.

1256384239000
zgłoś naruszenie
  • adrian_FCB
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 79
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 355
  • Trenuje: nooo..... jeszcze niecały :)
I jeszcze dodam że mam 15 lat 173cm wzrostu i 76kg wagi.
1256384300000
zgłoś naruszenie
  • adrian_FCB
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 79
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 355
  • Trenuje: nooo..... jeszcze niecały :)
Lub co do subli do zmieniłbym spalacze na thermo speed extreme i Stero(X)PACK S-14, 30 saszetek (1 saszetka dziennie),
Anabolic BCAA System 300 kap.(7tab dziennie) zamieniłbym na Creatine Magna Power i GOld-Vit C 500 plus (witamina c) :P
1256385110000
zgłoś naruszenie
  • adrian_FCB
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 79
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 355
  • Trenuje: nooo..... jeszcze niecały :)
lub Tanalin CLA 1000
1256385209000
zgłoś naruszenie
  • Dogixeh
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 34
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 126
Masz dobra mase przerob ja tylko na miesnie i bedzie bardzo dobrze. Brzuszek nogi (szczegolnie 2-ki i lydki) grzbiet popracuj nad klata i barami. Zrob sobie jeden z treningow szybkosciowych by nie stracic dynamiki.

Pon - Silka (klata, bary, bikol, trikol //Odpoczynek pomeczowy - nic na nogi i brzuch!//)
Wto - Trening szybkociowy + 10' skakanka
Sro - Silka (4-ki lydki 2ki)
Czw - Trening szybkosciowy + 10' skakanka
Pia - Silka (bzuch - proste i skosik, grzbiet)
Sob/Nd - Mecz

Dodatkowo kazdego dnia
Rano naczczo 3x20 popeczek // 3x20 brzuchow
wieczorem przed snem 3x20 pompeczek // 3x20 brzuchow

Miesnie brzucha sa najwazniejsze dla pilkarza. Zwrotnosc przyspieszenie szybkosc to podstawa.

Polecalbym HMB jako suplemencik. I powinno byc dobrze.
1256483087000