SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 216790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Bull Administrator
Ekspert
Szacuny 920 Napisanych postów 55283 Wiek 50 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 336126
86paulina
To i ja mam pytanie
Zastanawiałam się od wczoraj czy zapytać,no ale najwyżej zostanę opyerniczona,że jako początkująca powinnam wziąść się za trening i miskę a nie myśleć o suplach .

Czy jest jakiś sposób na nadmierną senność/zmęczenie podczas treningów? Czasem już przed treningiem mam ochotę położyć się spać,a czasem taka senność dopada mnie gdzieś w połowie treningu.
Robię trening do końca,ale bywa,że czuję się bardzo zmęczona (mimo,że jestem początkująca i nie ćwicze jeszcze z dużymi ciężarami).Często brak mi sił na aero po treningu.

Podejrzewam,że winne są tutaj późne treningi i nie do końca przespane nocki,ale w tej chwili nic na to poradzić nie mogę.Zazwyczaj trening robię dopiero ok. godziny 21,potem kolacja ,kapiel itd.i ide spać ok. 24 czasem zdaża się później. Przeważnie spie do 7 max 8 rano ale jest to zazwyczaj sen przerywany (mój młodszy synek potrafi się budzić w nocy czasem nawet kilka razy).

Próbowałam pić kawę,ale niewiele to daję,tym bardziej,że po kawie serce mi 'wali'




witaminy i minerały łykasz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
matylda_pl

Czy masz na myśli to:
http://dieta Hofmeklera" class="link" target="_blank">http://superlinia.pl/artykuly,i,15951,chcesz_byc_zgrabna_walcz_z_estrogenami


Nie, to nie to. Nie wiem, skąd czerpiesz takie informacje o nabiale i jego pozytywnym wpływie na figurę gruszki? Powinnaś wiedzieć, że nabiał jest głównym źródłem egzogennych estrogenów w diecie, a pompowanie się nimi jest ostatnią rzeczą, której gruszce potrzeba, a która już i tak ma ich sporo.