SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Sugestie, podpowiedzi trening dieta

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 639

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 15 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 464
Chcialem zaprezentowac swoj caly plan gdzie licze ze jakos podsuniecie jakies ciekawe opinie.

Waga 102 wzrost 184 typ budowy endomorfik

Trening 3 razy w tygodniu
*Poniedzialek
Plecy Triceps
*Sroda
Klatka Biceps
*Piatek
Barki, Nogi, przedramiona

do tego na kazdym treningu zaraz na poczatku 4 cwiecznia na brzuszek laczone po 2 wole na poczatku bo potem nie chcialo by mi sie i po treningu 30 min rowerek na malym biegu ale staram sie tak jechac z wyczyciem aby te 29km/h bylo.

Teraz Dieta to tak
*Godz 7
Platku na mleku czasem platki ryzowe

*Godz 10
3 jajka
200g naturalnego jogurtu z otrebami przesnnymi (nie wiem czy nie za duzo)
2 plasterki wedliny
i warzywa szczypiorek, rzodkiewka ogorek przewaznie wszystkiego po trochu
czasami kromka razeowego chleba

*Godz 12
Tylko jabluszko

*Godz 14
ryz 100g
marchewka gotowana
czerwona cebula z piekarnika
i do tego roznie sa piersi z kurczaka, kotlety sojowe, udka kurczaka i nic smazone ani zaden olej robione w piekarniku na szaszlykach

*Godz ok 16.30
trening

*Godz ok 19 wiem ze pozno ale inaczej nie dam rady pracoa do 16 od razu na silke i o tej porze wracam ok z silowni
a o tej porze to to co matula zrobi tylko wie tyle ze dla mnie nic smazonego. Dzis np pozwolilem sobie na karkowke z grilla ale sama bez adnego chleba taki lekki bo nie bylem dzis na treningu z powodu ciezkiej pracy ale jutro odrabiam bo czuje i tak wszystko.

*Godz 21-22
50g tawarog poltlusty
i do tego wrzucam szczypiorek rzodkiewka marchewka
2 plasterki wedliny
czasami kromka chleba razowego

Do tego wszystkiego jest cykl jestem juz po 15ml WInstrol Razak i 15 Trena zostalo jeszcze po 5. Od wtorku doszlo Clenbuterol i t3 (stosowane delikatnie jedna tabletka narazie mysle ze beda maks 2 chyba ze efekty bede bardzo malutko zauwazalne dojde do 3). Mysle dokupic jeszcze 10 trena. A potem juz odblok

Zapraszam do komentowania


Zmieniony przez - trickps w dniu 2010-05-21 23:42:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

Rozpisz cały plan [cwiczenia i serie].

Brzuch na koniec a nie na poczatek bo jest stabilizatorem postawy razem z prostownikami w ciężkich ćwiczeniach i męcząc go na początku prosisz się o kontuzję.

Co do diety to nie ten dział ale:

1. Brak zdrowych tłuszczy i białka.
2. Brak tłuszczy, wędline bym wywalił.
3. To nie jest posiłek.
4. Tłuszczy dodaj.
5. Po treningu daj jakies węgle, makaron/ryz/kasze i białko, mieso jakieś albo rybe.
6. Tą wędline bym wywalił, węgle na noc to też słaba opcja [chleb], więcej twarogu.

Nie zapomnij o warzywach do posiłków.

Ogólnie dieta to większej poprawy:

http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html

Z taką dietą się bierzesz za doping ? Zrobisz sobie krzywdę. Daj jakieś osłonki na wątrobę, poczytaj w dziale doping.


Pzdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia + muay thai

Następny temat

plan do korety