SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Strzał w nerw kulszowy - zdarza się?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1674

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 850 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84436
Teoretycznie może się zdarzyć przy kłuciu dupy a skutki są bardzo przykre. Pytanie - na ile to realne?

FLUCTUAT NEC MERGITUR

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 220 Napisanych postów 19605 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 145634
Malo realne, przy zachowaniu instrukcji obslugi tylek dziel na 4 czesci i wbijaj w prawa gorna czesc.

Życie bez testosteronu jest jak seks bez orgazmu.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 363 Napisanych postów 3284 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55754
MarcelQ
Malo realne, przy zachowaniu instrukcji obslugi tylek dziel na 4 czesci i wbijaj w prawa gorna czesc.


Chyba, że w lewy to instrukcja się nie sprawdzi. Zewnętrzną górną część po podzieleniu na 4 jak Marcel powiedział


Zmieniony przez - sooql w dniu 2018-01-01 17:22:25
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 220 Napisanych postów 19605 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 145634
Dobrze, ze to zauwazyles chodzilo mi o gorna zewnetrzna czesc kazdego

Życie bez testosteronu jest jak seks bez orgazmu.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 363 Napisanych postów 3284 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55754
Jasne jak słoneczko dla nas, ale warto było poprawić, żeby ktoś kto nie miał igły w dupie, a to czytał nie zrobił sobie kuku :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13630 Napisanych postów 232915 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1074586
Realne jest a na ile to juz zalezy od ciebie

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1077 Napisanych postów 32681 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 239202
Strzał w nerw kulszowy = kupa w majtach
Trzeba by mega igły używać żeby tego dokonać
1
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 959 Napisanych postów 11306 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 159483
e-lite
Strzał w nerw kulszowy = kupa w majtach
Trzeba by mega igły używać żeby tego dokonać


Dokladnie aby dojsc do nerwu kulszowego od strony posladkow to nalezaloby sie najpierw przebic przez miesien posladkowy wielki ktory ma ok 4 cm grubosci oraz przede wszystkim wbic sie w dolna wewnetrzna cwiartke posladka.
2

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 850 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84436
Aleks
e-lite
Strzał w nerw kulszowy = kupa w majtach
Trzeba by mega igły używać żeby tego dokonać


Dokladnie aby dojsc do nerwu kulszowego od strony posladkow to nalezaloby sie najpierw przebic przez miesien posladkowy wielki ktory ma ok 4 cm grubosci oraz przede wszystkim wbic sie w dolna wewnetrzna cwiartke posladka.


Igły 4cm to standard ale nie wiem kto bije w to miejsce w pośladku, trzeba by mieć gibkość węża i szukać dziwnych wrażeń

FLUCTUAT NEC MERGITUR

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2754 Napisanych postów 11039 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 64938
Igły 4cm to nie standard chyba że dla konia
1

Aktualny BLOG http://www.sfd.pl/[BLOG]_Natan33_Living_the_dream...-t1126442.html
http://www.sfd.pl/temat215501/ stary temat i zdjęcia z przed lat
http://www.sfd.pl/temat229096/  z czasów jak jadałem owsiankę

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 850 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84436
Natan33
Igły 4cm to nie standard chyba że dla konia


E, serio? zawsze takimi najchętniej biję...

FLUCTUAT NEC MERGITUR

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Methandienone cykl