SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Street workout - początkujący (ze stażem na siłowni)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 233

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 26 lat Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 540
Witam Serdecznie,
Z końcem czerwca skończył mi się karnet na siłownię (9 mies stażu bez przerw).
Ćwiczyłem FBW i PushPull.
Byłem na redukcji ( ostatnie 2 tyg troche ją zaniedbałem ze względów na zawirowania z pracą)

Postanowiłem narazie nie wykupować (trochę przez trudniejszą sytuację finansową) i w zamian za to zacząć trening SW.
Jest w mieście stanowisko do ćwiczeń.
Przeczytałem poniższy artykuł i dziś pobiegłem ćwiczyć.
http://m.sfd.pl/Street_Workout-t1130835.html

Plan:
10min bieg na miejsce
5 obwodów:
- podciąganie 5x (w ostatnim 4)
- dipy 8x (w ostatnim 6)
- pompki na uchwytach 10x (ostatnia 6)
- bułgarskie przysiady 10x (ostatnia 7)
10 min biegu do domu

Całość zajęła mi ok 50 min ( 25 min właściwych ćwiczeń). Czułem się mocno zmachany, ale czegoś mi zabrakło.
Jakby trochę za krótko ( na siłowni właściwy trening robiłem lekko ponad godzinę).

Myślałem żeby następnym razem dołożyć wznosy na brzuch.
Co również robić w kolejnych tygodniach? Rozłożyć trening na plany A i B? Dokładać ćwiczenia? Jestem zielony w tej dziedzinie więc będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5749 Napisanych postów 138685 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960201
witaj,
na rozruch bedzie ok, dorzuc pozniej wiecej cwiczen typowo plyometrycznych, jak i izometryka na brzuch
sprobuj wykorzystac cwiczenia np. przyotowujace do "human flag"


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-07-13 07:30:04
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 26 lat Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 540
TomQ-MAG
witaj,
na rozruch bedzie ok, dorzuc pozniej wiecej cwiczen typowo plyometrycznych, jak i izometryka na brzuch
sprobuj wykorzystac cwiczenia np. przyotowujace do "huan flag"


Czyli dorzucę jeszcze wznosy na ten moment jeszcze i przećwiczę tak ze 2 tygodnie. W dni nietreningowe postaram się również biegać.
Możesz podrzucić jeszcze jakieś ciekawe linki na ten temat? Internet jest pełny treści i ciężko jest wyselekcjonować te bardziej wartościowe.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5749 Napisanych postów 138685 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960201
nie czuje sie specjalista w SW zeby popradzic cos konkretnieszego, w sensie przygotowujacego do wykonania cwiczenia


napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2972 Napisanych postów 40514 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 311046
Nie masz u siebie w mieście jakiejś sekcji street workoutu ? Ostatnio robi się to popularne.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 3 dni Przeczytanych tematów 6
Rób FBW całe ciało na jednym treningu przykładowo 1.Pompki klasyczne x15 2.Podciąganie nachwytem xMax 3. Dipy 4. Pompki diamentowe 5. Krzesełka 6.Unoszenie nóg bokiem na drążku 7.L-Sit 8. Pompki klasyczne x15 9. Nachwyt max/Podchyt max 10.Dipy max 11. Pompki szerokie 12. Przysiady głębokie 13. Wykroki powtórzyć 2-3 razy. Na koniec możesz dodać izometrie holly body plank krzesełko v-sit itp Ułóż sobie coś na bazie tego z własną ilością powtórzeń i powinno być dobrze sam jechałem kawałek czasu na czymś podobnym i efekty były lepiej niż zadowalające.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy wystarczy ćwiczyć klatke i biceps 2 razy w tygodniu?

Imbir skutecznie ochroni przed wieloma chorobami Imbir skutecznie ochroni przed wieloma chorobami Zdrowy stolec. Czyli co robić, aby prawidłowo się wypróżniać? Zdrowy stolec. Czyli co robić, aby prawidłowo się wypróżniać? Migdałowe "keto czekoladki" Migdałowe "keto czekoladki" Sergio Oliva Jr. - czy syn legendy zawiódł? Sergio Oliva Jr. - czy syn legendy zawiódł? Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną Arnold Schwarzenegger wspomina Terr’ego Todda Arnold Schwarzenegger wspomina Terr’ego Todda Aldijana Karaduz-Sejdovic tańcząca fitnesska Aldijana Karaduz-Sejdovic tańcząca fitnesska Tammy Hembrow: Matka dwójki maluchów podbiła Instagram Tammy Hembrow: Matka dwójki maluchów podbiła Instagram