Temat został odczytany 4271 razy

Sterydy przy astmie.

zgłoś naruszenie
  • mjś
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3454
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 33518

Siema.

Czy u osoby leczonej na astme lekami ze sterydami, występują takie sidy jak wypadanie włosów, problemy z sercem i wątrobą, łysienie itd?
spuchnięcie na twarzy, tycie?
jak ktoś ma jakieś info może zarzucić, będę wdzięczny.


pozdro

Zmieniony przez - mjś w dniu 2007-12-10 20:03:17
"..im Bewußtsein der Verantwortung vor Gott oder vor dem eigenen Gewissen.."

robie formę na euro 2012
potrzebujesz pomocy - pisz.
1197313213000
zgłoś naruszenie
  • Wiad
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1610
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 20492
Te leki przy astmie to nie są SAA jakie znamy, ale tzw. leki steroidowe i głównie działają na drogi oddechowe. Chyba najbliżej byłoby clenbuterolowi ze znanych nam. Generalnie na lekach astmatyka nikt masy ani siły nie zrobi. To zupełnie tak, jak wykorzystuje się kortykosteroidy w medycynie, albo jakieś tam maści steroidowe, których nijak się spożywać nie da (w dermatologii służą do użytku zewnętrznego).
Znałem 2 trzynastoletnich astmatyków, ale nijak SAA im nikt nie dawał.

Nie, objawy klasyczne dla SAA nie występują. Jeden zanotował wysoką łamliwość kości (3 razy ręka połamana lewa i 2 razy prawa), w interpretacji rodziców właśnie przez leki steroidowe. Pozostałe funkcje w normie. Tak jak od steroidowej maści na krosty nie zmniejszą Ci się jądra na skutek bloku :)

Zmieniony przez - Wiad w dniu 2007-12-10 20:08:20
1197313561000
zgłoś naruszenie
  • miczelx Wide Pride
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32148
  • Wiek: 76 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 246265
  • Status: Ekspert
Stosuje sie glkikokortykosteroidy, czesto w postaci wziewnej i w tym wypadku efekty uboczne sa lagodne lub zadne.
W stanach zaostrzenia stosuje sie glikokortykosteroidy doustnie lub dozylnie, w duzych dawkach podawane dozylnie moga spowodowac szereg efektow ubocznych ,jak zmiany skorne , obrzeki, rozstepy, wlosy glowy nie beda wypadaly , ale wzrost owlosienia na ciele moglby wystapic mysle ze szczegolnie u kobiet ze wzgledu na dzialanie glikokortykosteroidow na nadnercza(gdzie u kobiet produkowany jest test).Obrzeki etc wiec i wzrost RR , a nawet cukrzyca, ale to skrajnosci.


Zmieniony przez - miczelx w dniu 2007-12-10 20:19:35

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!
1197314354000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
mozna podawac dooskrzelowo doustnie i dozylnie w tym drugim przypadki dzilania niepozadnae sa bardzo duze ale to tez jest zalezne od dawki i czasu stosowania jesli chodzi o podawanie dotchawicze to z objawowo takich typowych jest chrypka kandydoza jamy ustnej uszkodzenie blony sluzowej aco zatym idzie moga byc krawawienia i hamowania osi przysadkowo nadnerczowej ale to tez dawka i czas przyjmowania wiec raczej przy prawidlowyjm stosowaniu tych lekow nie ma co sie bac o skutki uboczne ktore wyminiles i najwaznejsze to to ze te leki w drzewei oskrelowym podnosza odpornosc jest to ich jedyne takei dzilanie w tym miejscu bo wszedzie indzeij ja obnizaja
1197321921000
zgłoś naruszenie
  • Infamous
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4232
  • Na forum: 9 lat
  • LPA: 35177
Agonisci adrenergiczni nie maja nic wspolnego z sterydami.
Pozytywny jak HIV
1197330056000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
nom ale jemu chodzi o sterydy nie b2 mimetyki
1197351501000