logo
zamknij zamknij

Stagnacja

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 487

0 5 0
napisał(a)
E.Oniegin
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 157
Witam wszystkich!

To mój pierwszy post więc nie wiem jak się do niego zabrać ale myślę, że żeby był zrozumiały zacznę od początku a na końcu przedstawię swój problem.

Mam na imię Piotr i mam 23 lata.

Ćwiczę w siłowni od 4 miesięcy i ten okres dzielę na 2 etapy (pierwsze 3 miesiące - ((rozwój)) oraz miesiąc 4 - ((stagnacja)))

Wymiary przed zmianą trybu życia:
Waga 71 kg,
Wzrost 180 cm,
Barki 114 cm,
Ramię 33 cm,
Klatka 100 cm.
Talia 80 cm,
Udo 56 cm,
Łydka 36 cm.

W 3 miesiące udało mi się dojść do tego:

Waga 77 kg,
Barki 120 cm,
Ramię 36,5 cm,
Klatka 105 cm,
Talia 82 cm,
Udo 60 cm,
Łydka 40 cm.

Moja dieta od 4 miesięcy wygląda tak:

Kalorie to ok. 3600 kcal w dni n.t. i ok. 4400kcal (gainer) w dni t.

Kalorie podzielone są na 5 posiłków, które wyglądają tak:

1. 150g płatków owsianych, banan, 100g twarogu, 0,5l mleka, 10g oleju lnianego.
2. 120g piersi z kurczaka, 100g ryżu/200g po treningu, warzywa, 30g oleju lnianego. (x3)
3. 3/4 jajka, 30g oleju lnianego.

Oczywiście to tylko przykładowe produkty. Z ręką na sercu jem tak od 4 miesięcy jedyne co mogę sobie zarzucić to dość częsta nieregularność tych posiłków (chodzi o godziny w jakich je spożywam). Oprócz tych "dobrych" kalorii raz na jakiś czas pozwalam sobie DODATKOWO na coś niezdrowego np. McDonals, KFC. Słodyczy nie jem wcale bo nie potrzebuje.

Trening od od samego początku wygląda mniej więcej tak:

Pn. Plecy (6 ćw, 4 serie 6-12 powt.)
Wt. Klatka (4 ćw, 4 serie 6-12 powt.) Triceps (2/3 ćw, 4 serie 8-10 powt.)
Czw. Nogi (6 ćw, 4 serie 6-12 powt.)
Pt. Barki (4 ćw, 4 serie 8-12 powt.) Biceps (2/3 ćw 4 serie 8-10 powt.)

Opieram się na wolnych ciężarach prawię w ogóle nie robię maszyn, dodaje ciężar po każdej serii i z treningu na trening staram się dodawać coraz więcej. Wiadomo też, że nie każdy tening wygląda tak samo staram się zmieniać ćwiczenia itp...

To już chyba wszystko o mnie. Od ostatniego miesiąca jestem w martwym punkcie. Waga stoi na 77 kg. i nie wiem co mam robić. Dołączam zdjęcia (1 sprzed rozpoczęcia ćwiczeń i 2 po 3 miesiącach pracy w siłowni.) Dodam tylko, że zdjęcie nr 1 nie zostało zrobione bezpośrednie przed zmianą trybu życia ale innym zdjęciem "przed" nie dysponuje.

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam. :)












Zmieniony przez - E.Oniegin w dniu 2017-03-09 19:03:42
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 352 Napisanych postów 2407 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 104720
Czy aby napewno zdjecie pierwsze i ostatnie dzieli okres 4 miesiecy?? Bo dziwnie cię wycięło w pasie a jednoczesnie bardzo duzo przybyły w klacie, ponadto talia spadła o 2 cm według twoich pomiarów .


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2017-03-09 19:19:20
napisał(a)
E.Oniegin
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 157
Napisalem: "Dodam tylko, że zdjęcie nr 1 nie zostało zrobione bezpośrednie przed zmianą trybu życia ale innym zdjęciem "przed" nie dysponuje." Zdjęcie nr 1 zrobione zostało w wakacje a zdjęcie nr 2 i 3 miesiąc temu. Od wakacji do grudnia nie ćwiczyłem a innym zdjęciem "przed" nie dysponuje.
napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 352 Napisanych postów 2407 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 104720
E.Oniegin
Napisalem: "Dodam tylko, że zdjęcie nr 1 nie zostało zrobione bezpośrednie przed zmianą trybu życia ale innym zdjęciem "przed" nie dysponuje." Zdjęcie nr 1 zrobione zostało w wakacje a zdjęcie nr 2 i 3 miesiąc temu. Od wakacji do grudnia nie ćwiczyłem a innym zdjęciem "przed" nie dysponuje.
No ok. ale skoro wczesniej nie cwiczyłeś więc zdjęcie 1 jest z przed niedługiego okresu jak zacząłeś cwiczyć .:)
.Jesli takie efekty zrobiłes w 3 miesiace to powinienes się cieszyc a jesli waga staneła to podbij kcal .Pamietaj ze wiecznie progres nie bedzie szedł szybko do przodu



Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2017-03-09 19:25:49
napisał(a)
E.Oniegin
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 157
Tak jest, zdjęcie 1 (załóżmy że było zrobione w lipcu bo dokładnie nie pamietam) zostało zrobione ok 6 miesięcy przed rozpoczęciem jakichkolwiek ćwiczeń. ;) A czy masz dla mnie jakaś radę na przeskoczenie tych 77 kg? Z góry dziękuję za odpowiedź. ;)
napisał(a)
E.Oniegin
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 157
Wybacz, dopiero teraz zauważyłem - talia + 2 cm


Zmieniony przez - E.Oniegin w dniu 2017-03-09 20:37:41
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1185 Napisanych postów 42218 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 380990
zmiana zauważalna i zdecydowanie na plus, szczególnie widoczne w piersiowych

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
wklejam tutaj pytanie

Co sądzisz o tej mojej stagnacji, czy dopatrzyles się jakichś błędów w sposobie odżywiania, treningu??? Nie mam pomysłu co zrobić aby przeskoczyć te 77 kg. Moje założenie od początku to było aby przytyć 10 kg. potem się wyciąć i po wakacjach zacząć powolna dobra jakościowo masę przez prawie cały rok. Do tej pory udało mi się przytyć 6 kg. i koniec. A drugie pytanie to czy myślisz że przy rekompozycji można przytyć??? Może to co stało się z moim ciałem to właśnie rekompozycja a nie "masa."??? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ;)
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
mogłbyś wrzucić do sprawdzenia swoje odzywianie wg tego linku?
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
napisał(a)
E.Oniegin
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 157
Remik7
mogłbyś wrzucić do sprawdzenia swoje odzywianie wg tego linku?
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html

Bardzo proszę ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bół w krzyżu

Następny temat

Activlab SOYA PRO

Ketchupy - porównanie okiem dietetyka

Melatonina - sposób na bezsenność

Jak być “fit”, jedząc na mieście?

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Pompki na poręczach, dlaczego warto je robić?

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Brak stabilizacji czynnej stawu, czyli kolejne NIE dla maszyn

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?