Witam mam pytanie tego typu... Mam skręcenie stawu skokowego (prawdopoodbnie II stopnia) w najblizszy poniedziałek mam się udać na konsultacje (w usumie 3 tygodni przelezanych w lozku z gipsem). Odbiegając już do mojej sytuacji zrowotnej moje pytanie dotyczy który z podanych stabilizatorow (ortez) wybraz gdyz nie mialem wczesniej z czyms podobnych do czynienia a z "obrazka" wygladaja podobnie roznia sie (i to znacznie) cenowo:
http://www.medyczny.pl/sklep /product_info.php?cPath=281&products_id=2335& (musialem porozdzielac w srodku odnosnik bo nie zaakcaptowal mi takiej dlugosci znak)
Nadmienie tylko że jestem studentem AWF tak więc z założenia będę często obciążał kostkę. Różnica między np. Active Ancle a McDawid jest wyraźna czy różnią się one jakimiś parametrami czy to tylko różnica spowodowana marką? Pozdrawiam Pozdrawiam
1137796373000
Boofi
Wysłana - 20 stycznia 2006 23:43
cieżko powiedzieć - musiał byś przymierzyć co do linków to niestety niektóre nie chodzą
XXX Boofi XXX Hard Core Straight Edge "Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?
Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
Ekspert -
1137797034000
agamemnon
Wysłana - 20 stycznia 2006 23:56
w srodku link'a trzeba usunac spacje (lub dwie) co do tego przymierzenia to jest problem taki ze mieszkam w otyle nie duzym miescie ze sklepow ortopedycznych nie jest wiele i na razie z wyslannikow (bo gips mi zdejmuja w poniedzialek) ceny sa o wiele wieksza co oczywiscie nie przeszkadza w przymierzeniu .... tylko chcialem sie dowiedziec czy moze ktos mial do czynienia z takimi urzadzeniami bo jesli sa one podobne jakosciowo to szarpne sie i kupie na dwie kostky - asekuracyjnie. Ale jesli np. ten McDavid lub Active Ancle jest niedoscigniony to to kupie chocby ten jeden na ta chora kostke:)
1137797792000
agamemnon
Wysłana - 21 stycznia 2006 00:02