Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 45314 razy
  • Autor

    Splycenie lordozy ledzwiowej

  • the_d
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 66
    • Wiek: 31 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 726

    Wysłano 22 lipca 2005 21:01

    zgłoś naruszenie

    W zwiazku z bolami plecow poszedlem do lekarza, potem na przeswietlenie i wynik byl taki jak w temacie: splycenie lordozy ledzwiowej. Pani lekarz odrazu wyskoczyla mi ze musze ograniczyc sport bo mam przeciazone m*********ecow i powoduje to ich skurcze przez co przyciagaja do siebie kregoslup i to powoduje bol.
    Taka diagnoza srednio mnie interesuje, bo od ograniczenia sportu napewno sie to nie poprawi i jak za jakis czas znowu zaczne cwiczyc to problem wroci.
    I moje pytanie jakie cwiczenia mam wykonywac aby wzmocnic, rozciagnac miesnie tak aby w miare szybkim czasie pozbyc sie problemu bolu plecow?
    Większośc ludzi jest jak gwiazdy na niebie i choćby dziś umarły, to my to przeoczymy.
    Niektórzy zaś są jak komety, żyją, spalając się, aż w końcu znikają, lecz jest to koniec godny życia.

    [http://nunchaku.one.pl] - strona o nunchaku
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 24 lipca 2005 17:18

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • fizjoter.7
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 16
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 113

    Wysłano 24 lipca 2005 17:18

    zgłoś naruszenie
    Kręgosłup w swoim krztałcie posiada fizjologiczne wygięcia lordozę w odcinku szyjnym,kifozę w piersowym,lordozę w lędzwiowym i jeszcze raz kifozę.Kifozy i lordozy są to nazwy fizjologicznych wygięć kreęgosłupa.U ciebie zpłycenie będzie to zniesienie fizjologicznych krzywizn kręgosłupa,mówienie w ten sposób że ćwiczenia fizyczne nie sa potrzebne jest błędem.Mósisz ćwiczyć żeby rozciągnąć przykórczone prostowniki od.lędzwiowego i nie doprowadzić do większego zniesienia krzywizny,jeżeli masz przykórczone mm.od.lędzwiowego pewnie są osłabione mm.brzucha,więc trzeba by było je wzmocnić.Czyli proponowałbym zwykłe spięcia do 15,20 stopni,bez włanczania mm.biodrowo-lędzwiowych[czyli bez unoszenia tułowia do przodu do kolan],to samo na skos w prawą i lewą stronę[dla mięśni skośnych brzucha],rozciąganie odcinka L-S w pozycji ukłonu japonskiego z wałkiem pod stopami,rozciąganie mięśni biodrowo-lędzwiowych[autorelaksacja tych mięśni,lub poizometryczna relaksacja wykonana przez rehabilitanta].A to co bym proponował najbardziej to wizyta u mgr.fizjoterapii w celu wnikliwej diagnozy i skrygowania wady poprzez ćwiczenia pod okiem kogoś doświadczonego.pozdr.
    pozdrawiam