SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Split 4xtydzien do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 909

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Plecy-poniedzialek
- Martwy ciag 10<8<6=6
-Przenoszenie sztangi w lezeniu na plasko 10=10=10=10
- Wiosłowanie sztanga 10<8<6=6
- wznoszenie barków 20<15<10


Klatka piersiowa + Barki-sroda
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy 12<10<8=8
- Unoszenie sztangielek bokiem 10=10=10
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 10=10=10
- Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6
- Wyciskanie sztangi glowa w dol10=10=10=10
- Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10


Biceps + triceps-piatek
- Uginanie ramion ze sztanga 12<10=10<8
- Wyciskanie sztangi wąsko 12<10<8<6
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10=10=10=10
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10


Nogi+brzuch-sobota
- Przysiady za sztanga na barkach 10<8<6=6
- Wspięcia na palce
-skrety tłowia ze sztangą 10=10=10=10
-brzuszki z obciążeniem 20>15>10

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 60

Wzrost: 176

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: z planem 1.5mc

Uprawiane inne sporty: kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga+sztangielki + lawka regulowana

Dieta: bez nabiałowa, bez cukrowa

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
W jakie dni masz treningi KB ? jak intensywne ?


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 675 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18108
Z pleców wywal przenoszenie sztangi zamień to na podciąganie .
Klatka z barkami hymm to zdania są podzielone niektórzy to chwalą inni nie ale jeśli ci to pasuje to klatkę rób przed barkami .
Triceps z bicepsem może być z tym że ja na twoim miejscu zrobił bym kompletnie triceps a potem biceps . Triceps przeładowany 12 serii za dużo .

The Sky Is The Limit!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 675 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18108
Aha zapomniałem o nogach :P No tu za dużo se nie dowaliłeś nogi bardziej kompletnie by robił dorzuć do tego jeszcze może wykroki algo według własnego uznania...

The Sky Is The Limit!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44700 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Viren:
Wakacyjnie wtorki i czwartki : )

Like:
Nie dysponuje drążkiem, kierowałem się tematem, o splicie [partie+powtorzenia]
Trica można pociągnąć 10-10-8-6?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Nie łącz KB i siłowni nawet jesli masz lzejsze treningi KB.

Zrób sobie FBW 3x w tygodniu.

Polecam ci ten temat:

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568

Powinien ci pomóc


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2484 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23923
Nogi daj 5s przysiadów i wspięcia 4-5s na początek wystarczy.
Plecy - drążek 5s(różne chwyty), MC 3s, wiosło 3s(nachwytem do klaty) - wszystko.

Trening brzucha lipny- daj przyciągnie nóg do klaty w zwisie 4s, unoszenie nóg w leżeniu4s, i skłony w leżeniu płasko4s, (każda seria do ,,palenia")

Klatkę ćwiczy się, przed barami rozpiętki rób stałym ciężarem po 12pow.
Zamiast unoszeń daj podciągnie sztangi wzdłuż tułowia 4s

Na triceps(tak jak kolega wyżej napisał) za dużo serii, daj dwa ćwiczenia po francusku. Do bicepsa dołóż młotki.

I napisz jak z tym kickboxingiem bo to ma znaczenie, tak że to co napisałem powyżej, może Ci sie nie przydać, a nawet zaszkodzić.

,,Dieta : bez nabiałowa, bez cukrowa" pojęcia nie masz o diecie więc zapomnij o przyrostach siły i mięśni.

Czytaj to:
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html

Im trudniej
Tym łatwiej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 675 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18108
Można .
Trening bicepsów i tricepsów ułóż tak
-tric
-tric
-bic
-bic

Triceps przed bicepsem ponieważ gdybyś zrobił biceps na początku i byłby napompowany wtedy byś miał niepełny ruch przy niektórych ćwiczeniach przy tricepsie np: francuzy . No a po 2 triceps jest jednak większą partią od bicepsa :)

The Sky Is The Limit!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 675 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18108
Rafalsky89 przecież napisał że nie ma drążka ...

The Sky Is The Limit!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Myslę, że za duża intensywność skoro ma treningi we wtorki i czwartki a siłownie w pozostałe dni ale to tylko moje zdanie


Pzdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2484 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23923
,,Rafalsky89 przecież napisał że nie ma drążka ..." nie zauważyłem bo pisałem długiego posta.
Autorze - zastosuj się do rad Virena. Jak byś zrezygnował ze sportów na koszt siłowni, to uwzględnij to co Ci napisałem.
Like25- widzisz ta karteczkę z ołówkiem nad każdym postem, tak ? to klikaj.

Im trudniej
Tym łatwiej.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę

Następny temat

Co zmienić. Prośba o porady od Apokalipsy