SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Splint do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1401

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 130 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
Chciabym aby ktos ocenił ten plan i wprowadził ewentualne poprawki
P.S Jestem po FBW

A ( klatka + biceps + brzuch )
-wyciskanie sztangi plasko 3x10
-wyciskanie na skosie 3x10
-rozpietki 3x10

-uginanie ramion ze sztanga podchwwytem 2x10
-uginanie ramion ze sztanga nadchwytem 2x10
-w siadzie o kolano 3x10

-brzuszki na skosie 2x25
-skłony do boku 2x15

B ( Barki + Triceps + brzuch )
-wyciskanie z przed piersi 3x10
-wyciskanie zza głowy 3x10
-wznosy ramion 3x10

-popki tyłem 2x15
-wyciskanie wasko 3x10
-prostowanie rak za głowa z hantlem


C ( Nogi + Brzuch + plecy ( zastanawiam sie czy tu nie dodac znowu klatki ))

-przysiady 3x10
-na maszynie przod 3x10
-na maszynie tył 3x10
-lydki 3x10

-wiosłowanie hantlem 3x10
-wiosłowanie sztanga 2x10

wtorek - A
czwartek - B
Sobota - C

Wiek 15
Waga 56
Wzrost 170
Cel treningowy masa , siła
Staż treningowy na siłowni kilka miesiecy
Uprawiane inne sporty karate
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) ławka i hantle
Dieta Jest
Przeciwskaznania medyczne Brak
Zażywane suplementy Brak


Z góry dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10511
jak to jesteś po FBW? ćwicz dalej FBW a nie skacz z kwiatka na kwiatek
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
a czemu nie moze cwiczyc splitem ?? masz jakies uzasadnienie ??

Zmieniony przez - ziomlogos w dniu 2009-05-18 22:13:10
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10511
popatrz na jego staż
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
a co ma staz do tego ??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 130 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
Przepraszam ze sie wtrace xP
FBW zrobiłem juz 8 tygodni teraz sadze ze czas na splint
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63599
polaczenie zle !

plecy i nogi nie wyrobisz poszukaj przykladowych planow jakie znajdziesz w postach podwieszonych i nawet nie musisz nic kombinowac tylko cwiczyc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 252 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2254
plecy, nogi i klata to największe partie mięśni, więc nie powinno się ich raczej łączyć na jednym treningu

damy rade... jak Bob budowniczy da radę to my też :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 130 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
A gdybym zamienil kolejnosc ?
A
klatka biceps
B
Nogi triceps
C
Plecy barki


To było by dobrze ? :) chodzi mi o cwiczenia czy dobrze dobrane na mase ?
A jeszcze takie pytanie czy mógłbym robic 2 razy w tydniu klate ? bo mam mała xD

Edit: kurde pomoze mi ktos z tym planem czy nie ? ;/

Zmieniony przez - damian02 w dniu 2009-05-19 23:05:31
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 252 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2254
może być tak jak napisałeś..
a co do klaty to zależy od intensywności ćwiczenia, indywidualnych predyspozycji i diety

damy rade... jak Bob budowniczy da radę to my też :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 130 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
Dzieki Mr Jingles łap soga ;)
Ale mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie ;p
Gdybym naprzykłak chcial poprawic biceps i klate i dodał do planu C ( plecy + barki ) cwiczenie z klatki ( wyciskanie plasko 3x10 ) i bicepsa ( uginanie ramion 3x10 ) to miało by to jakis sens ? czy by cos dało czy tylko zepsuło by plan z powodu braku regeneracji ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

potrzebne rady

Następny temat

Czy potrzeba wzmocnic (zmasowac) miesnie przed treningiem silowym

Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Big Ramy aktualna forma Big Ramy aktualna forma Ranking IFBB 2018 - Kulturystyka klasyczna Ranking IFBB 2018 - Kulturystyka klasyczna Sensei kulturystyki: IFBB PRO Nhon Ly Sensei kulturystyki: IFBB PRO Nhon Ly Jessica Aravela pokonała uzależnienia, by stać się gwiazdą fitness Jessica Aravela pokonała uzależnienia, by stać się gwiazdą fitness 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona