Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 8032 razy
  • Autor

    Spalanie tkanki tłuszczowej

  • patrrryk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 86
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1082

    Wysłano 03 grudnia 2007 12:09

    zgłoś naruszenie

    Witam,

    mam taki problem ze jakis czas temu zalęgłem się i troszke odłozylem tluszczyku na bokach, brzuchu... Nie przyjemnie ;) Mam pytanie jaka jest zasada spalania tluszczu na silowni, tzn. jaka ilosc powtorzen jakie ciezary, cwiczenia, ilosc dni w tygodniu? Mam dostep do silowni od pn do pt

    Z gory dziekuje i pozdrawiam!
  • Wysłano 03 grudnia 2007 12:17

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • palucio
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 108
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: 2lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2756

    Wysłano 03 grudnia 2007 12:17

    zgłoś naruszenie
    odpowiedz jest ukrywa na googlach
    hwdp
  • patrrryk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 86
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1082

    Wysłano 03 grudnia 2007 12:25

    zgłoś naruszenie
    raczej nie pytalem gdzie moge znalezc odpowiedzi, interesuje mnie dyskusja, a wiem ze tutaj sa napewno osoby doswiadczone i mam nadzieje ze potrafiace czytac pytania ;)
  • palucio
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 108
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: 2lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2756

    Wysłano 03 grudnia 2007 12:39


     
    Usunięty przez Kuro za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
    hwdp
  • patrrryk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 86
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1082

    Wysłano 03 grudnia 2007 12:41

    zgłoś naruszenie
    Nie mam zamiaru wchodzic z Toba w dyskusje, prosze innych uzytkownikow tego forum o pomoc :)
  • maciej.poz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 15
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 390

    Wysłano 03 grudnia 2007 12:45

    zgłoś naruszenie
    Patrykkk, polecam wpierw ograniczyć cukry, chleb pszenny, bułki, batoniki. Te wszystkie cukry odkladają sie na bokach i brzuchu tworząc tzw. oponę. Polecam rano zjeść na śniadanie chleb pełnoziarnisty cukry w tym chlebie rozkładają sie powoli i może on dotrzeć tam gdzie jest potrzebny a nie magazynować się w postaci oponki, a później już tylko białko , warzywa (cukry w nich zawarte sa zdrowe, nie tak jak przetworzone), najlepiej mieso z grilla (lub gotowane). Możesz też rano robić sobie szejki proteinowe + np owoce. Lepsze niż chleb. Wiem, że ciężko ograniczyć chleb ale to najlepszy sposób.

    A ćwiczenia to np.: brzuszki, brzuszki skośne, najlepiej na ławeczce z obciązeniem. Wzrost mieśni na brzuchu spowoduje szybsze spalanie tłuszczu z tych rejnow.
  • Edgar_666
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1323
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 21774

    Wysłano 03 grudnia 2007 17:24

    zgłoś naruszenie
    Mam pytanie jaka jest zasada spalania tluszczu na silowni, tzn. jaka ilosc powtorzen jakie ciezary, cwiczenia, ilosc dni w tygodniu?

    Zasada jest tylko jedna: DIETA
    "Bóg jest martwy."
    Fryderyk Nietzsche
  • mumin89
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2045

    Wysłano 03 grudnia 2007 17:47

    zgłoś naruszenie
    ale sama dieta nie da sie zrzucisz fatu, dieta jest wazna ale cwiczenia tez sa wazne, a tym bardziej ze autor chodzi/chce chodzic na silownie. a autorowi radzil bym popatrzec do dzialu odchudzanie i tam poszukac w podwieszonych postach jest tam np:
    http://www.sfd.pl/RODZAJE_TRENIGU_Z_PUNKTU_WIDZENIA_REDUKCJI_TKANKI_T%C5%81USZCZOWEJ-t299434.html
    i linki do postow ktore pomoga Ci samemu wszystko zrobic
    http://www.sfd.pl/Przydatne_linki_dla_odchudzajacych_sie%2E%2E%2E-t313254.html
    pozdrawiam
  • Edgar_666
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1323
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 21774

    Wysłano 03 grudnia 2007 18:44

    zgłoś naruszenie
    mumin89
    Bo ja wiem? Jak dieta będzie z ujemnym bilansem kalorycznym to obojętnie co będzie robił, masy mu nie przybędzie. Choćby robił standardowe 6-12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu.
    "Bóg jest martwy."
    Fryderyk Nietzsche
  • mumin89
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2045

    Wysłano 03 grudnia 2007 19:37

    zgłoś naruszenie
    zeby to bylo takie łatwe, a jak juz bierze sie za cwiczenia to niech ulozy sobie konkretny plan z glowa a nie mach "nijak" zelazem
  • patrrryk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 86
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1082

    Wysłano 03 grudnia 2007 22:11

    zgłoś naruszenie
    Dziekuje za linki i odpowiedzi, wiem ze dieta jest potrzebna ale wiem tez ze to nie odpowiedni dzial ;) Mam jeszcze pytanie, czy plan treningowy na sile moze byc planem na spalanie tkanki?