SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalacz na 2 redukcje

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1657

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 116
Jak w temacie zastanawiam się co do wyboru spalacza, naczytałam się na forum wielu wątków, ale mam wrażenie, że wiem mniej jak poprzednio, także proszę o pomoc :)
Na początek może powiem, że jestem dziewczyną mam 20 lat, 169cm wzrostu i waga stoi obecnie na 57kg,
obecna dieta to od 2 miesięcy 1400kcal w dni bez treningów, w dni treningowe 1600kcal, dodam, że mam niskie dzienne zapotrzebowanie,
trening siłowy i cardio 4 razy w tygodniu,
ćwiczę intensywnie od 2 lat, siłownia od 4, a sport przewijał się przez całe życie,
rok temu na redukcji stosowałam cannibal inferno apocalypse, działał świetnie, jednak za bardzo mnie pobudzał, a często trenuje wieczorem, przez co były problemy ze snem, ale waga szła ładnie w dół.
Tym razem zastanawiam się w co lepiej zainwestować w sam stimerex hardcore czy może clinical burn i dotego target a2 (dodam, że strasznie użeram się z fatem w okolicach brzucha), jeżeli polecacie coś innego to też dawajcie znać!
Z góry dzięki ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline Trener personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1440 Napisanych postów 15979 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 230563