SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Skuteczny trening na drążku

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22746

napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4826 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38020
Jest to trening oparty na know-how przekazanym przez Arnolda . Sam go stosuje i daje niesamowite rezultaty (min. piekielna pompa).
Przedewszystkim zaczynamy od obciazenia, niezaleznie od waszej wagi na pierwszym treningu zastosujcie ciezar 5kg. Najlepiej wlozyc sobie obciazenie do tornistra i zawiesic na plecach.
Trening ten opiera sie na 50 powtorzeniach, ilosc serii jest nieistotna. Polega to na tym ze robicie tyle powtorzen w seri ile dacie rade. Np. w pierwszej seri moze to byc 15 powtorzen, w drugiej 12 w trzeciej 10 itd. W ostaniej mozecie zrobic nawet jedno powtorzenie byle bylo te 50.
Po kazdej seri radze sie obejrzec w lustrze, aby pompa zwiekszala wasza motywacje na biezaco .
Na nastepnym treningu (np. za tydzien, ale jak chcecie mozecie robic co 5 dni) zwiekszamy obciazenie o 1kg (moze byc 0,5) i robimy 50 powtorzen.
Po dluzszym czasie robienia tego treningu zobaczycie jak wzrosnie wam liczba powtorzen bez obciazenia, i kto wie, moze podciagniecie sie na jednej rece?
Pozdro

Push The Limits!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 442 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9080
King nie moze sie mylić, trenował go sam Armor King wiec cos w tym musi być .
Pozdro.

Jest jedna rzecz dla której warto żyć i nie jest to hip-hop

napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4826 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38020
Umarl Krol, niech zyje Krol Bez spamu prosze

Push The Limits!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 513 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47481
ciekawy artykuł, chyba spróbuje tylko czy mam go stosowac raze mz plecami w treningu?? Najpierw te podciągania na drązku pozniej wiosłowania,martwe ciagi...??
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4826 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38020
Jak chcesz mozesz dodac wioslowanie, jezeli nie bedziesz zabardzo zmeczony...
Ciagi dowolnie, poniewaz drazek nie rusza prostownika grzbietu.

Push The Limits!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43233 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
A efekty wizualne tez są dobre???
Czy raz w tygodniu wystarczy,czy z czasem czesciej sie robi??

Sog polecial

Pzdr
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4826 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38020
Mozesz robic czesciej, to zalezy od ciebie.
A efekty wizualne sa bardzo dobre.

Push The Limits!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 519
A co do podciągania się to w jakim uchwycie?I czy szeroko łapać drążek czy wąska?Ja mam zamiar robic ten trening po silowni w dzien kiedy cwicze klatke i plecy.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4826 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38020
Mozesz chwytac podchywtem lub nadchwytem, jak wolisz. Ja robie podchwytem.
A co do szerokosci, to rob jak najszerzej.

Push The Limits!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 101 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1076
slabo ze ja zrobie te 50 razy,jeszcze szerokim nachwytem i jeszcze z 10kgs na plecach
wy tak umiecie??
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4826 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38020
Ja robie okolo 30 powtorzen bez obciazenia, ale podchwytem.

Push The Limits!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem z prostownikami

Następny temat

Proszę zorientowanych w temacie o krytykę tych planów treningowych! ;)

IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! Mięsna zapiekanka z żółtym serem Mięsna zapiekanka z żółtym serem