SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Skrócenie czasu bólu mięśni po treningu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 686

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 662
Witam,
otóż czasem bywa tak, że trening jest ciężki i mięśnie bolą, kiepsko jest jak padnie np. na triceps, bo uniemożliwia to następny trening. Co zrobić, aby skrócić czas bólu mięśnia po treningu? Chodzi mi o tzw. zakwasy, ale tak naprawdę nie są to zakwasy :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 10167 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 116750
bcaa

1)DIETA - NAWET 100 TABLETEK METKI NIE ZASTĄPI DOBREJ DIETKI.

2)TRENING - ZA DUŻE CIĘŻARY BUDUJĄ TYLKO TWOJE EGO, NIE MIĘŚNIE.

3)REGENERACJA - JEŚLI NIE MUSISZ BIEC TO IDŹ, JEŚLI NIE MUSISZ IŚĆ TO STÓJ, JEŚLI NIE MUSISZ STAĆ TO SIEDŹ, JEŚLI NIE MUSISZ SIEDZIEĆ TO LEŻ I ŚPIJ.

4)KOKZ - BIERZESZ TYLE NA ILE MASZ KASY I WBIJASZ JAK NAJCZĘŚCIEJ %)

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5110 Napisanych postów 135321 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 848499
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 46406
Daj też trening czy aby nie jest przeładowany
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 662
Partie mam co 6-7 dni, więc intensywności zmniejszać się nie opłaca. A masaż czy możesz basen/sauna pomoże?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5110 Napisanych postów 135321 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 848499
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 662
Trzymam się pewnych reguł dietetycznych, jem co najmniej 4 posiłki dziennie, w każdym mam 25-45 g białka, więc nie jest źle.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 10167 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 116750
uwierz mi, jest źle

1)DIETA - NAWET 100 TABLETEK METKI NIE ZASTĄPI DOBREJ DIETKI.

2)TRENING - ZA DUŻE CIĘŻARY BUDUJĄ TYLKO TWOJE EGO, NIE MIĘŚNIE.

3)REGENERACJA - JEŚLI NIE MUSISZ BIEC TO IDŹ, JEŚLI NIE MUSISZ IŚĆ TO STÓJ, JEŚLI NIE MUSISZ STAĆ TO SIEDŹ, JEŚLI NIE MUSISZ SIEDZIEĆ TO LEŻ I ŚPIJ.

4)KOKZ - BIERZESZ TYLE NA ILE MASZ KASY I WBIJASZ JAK NAJCZĘŚCIEJ %)

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5110 Napisanych postów 135321 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 848499
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja+dieta+zestaw ćwiczen- kilka słow komentarza

Następny temat

Jajko

Maszyny treningowe, z których warto korzystać Maszyny treningowe, z których warto korzystać 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK! Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Jak pobudzić swoje libido i zwiększyć jego moc Jak pobudzić swoje libido i zwiększyć jego moc Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Jaglane Rafaello w wersji fit Jaglane Rafaello w wersji fit