SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Skinnyfat - redukcja?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 373

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4
Dobry wieczór,
panowie, panie;
stoję przed dylematem - waże 104kg przy wzroście 184cm, jestem typowym skinnyfatem (zdjęcie dołączam), generalnie mam problem z redukowaniem wagi (chociaż niedawno przez dwa tygodnie byłem na dość rygorystycznej diecie z ujemnym bilansem kalorycznym (ok 1400kcal dziennie + bieganie) nie będąc przy tym głodny, i zgubiłem 6kg w dwa tygodnie.
Niedawno z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków znów mnie zalało i z 98kg znów ważę 104kg.

Dodam że jedyne co mogę robić będąc aktywnym fizycznie to bieganie + kettlebell w domu (taka sytuacja rodzinna, nie pytajcie dlaczego).
Czy jest szansa żeby przez rok zbić wagę tak ze 20kg ale tak żeby nie stracić na mięśniach (których prawie i tak nie ma) ale stracić na tłuszczu?
Na co dzień pracuję biurowo, nie jem słodyczy ani nie piję słodzonych napojów. Co jakiś czas napije się piwa (tak wiem co to).
Mój dzień wygląda następująco:
7:00 - pobudka - lekkie śniadanie (serek wiejski + kromka chleba)
9:30 - drugie śniadanie - bułka razowa z dodatkiem wędliny/serka twarogowego/sera żółtego
13:00 - obiad - najczęściej gotowany drób + kilka ziemniaków/surówki/zupa warzywna z kurczakiem
17:00 - przekąska - kawałek drobiu
20:00 - kolacja - chleb z czymśtam

Czasem zdarzy mi się zjeść kabanosy, zjeść jakieś chipsy, napić się odrobinę coli, czasem zjem jakąś kiełbę z musztardą i białym pieczywem.
Od trzech miesięcy nie jem karkówek/schabowych itd. generalnie produktów smażonych. Wszystko pieczone albo gotowane.



Co moge zrobic zeby pozbyc sie tego bardacha?
0 wegli?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
Hej

Skoro masz kettle, możesz sobie dobry plan stworzyć, do tego ćwiczenia ze swoim ciężarem ciała + dieta i pewnie dużo więcej spadanie.
Pierwsze co to zapotrzebowanie : http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html pełna ankieta z działu.
Sciągi z czego korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1

Posiłki mają być zbilansowane, porcja białka, węgli, tłuszczy. Nie ma potrzeby schodzić mega nisko z węglami, karkówki mozęsz jadać, schab też
Tłuste mięsa jak najbardziej, grunt to urozmaicenie.
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2594 Napisanych postów 63052 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 520428
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1386 Napisanych postów 24967 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 396444
Zacznijmy od tego, że 1400 kcal to obłęd. Zbyt daleko posunięte restrykcje kaloryczne mogą doprowadzić do poważnych zaburzeń hormonalnych na poziomie kortyzolu, leptyny, tarczycy i.t.d.. tudzież warto nadmienić, iż spowolniony metabolizm sprzyja gromadzeniu się tkanki tłuszczowej w ustroju, co może prowadzić do dekompozycji sylwetki.

Priorytet - badania hormonalne.

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 95kg

Następny temat

makro i zapotrzebowanie kaloryczne dieta redukcja

Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Stany zapalne organizmu - przyczyny Stany zapalne organizmu - przyczyny