SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Sila ???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 486

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 162 dni Przeczytanych tematów 18
Witam
Mam pytanie zwiazane z treningiem
Robie serie
3-6 powtorzen duzym ciezarwm po czym odrazu dobieram.mniejszy do 10-12 powtorzwn czy to jest dobry trening na.sile ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
zdecydowanie nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44720 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Radek19
zdecydowanie nie


Bzdura na resorach, zerojedynkowe podejście do treningu i brak argumentów. Jakby był w miarę zaawansowany to i "reverse pyramide training" odpowiednio obudowane i właściwie ucelowane w plan by uszło.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 1107 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 16387
W robieniu siły ważny jest progres ciężarowy. Tzn musisz dokładać co jakiś czas ciężar żeby ci ta siła szła. A jakim systemem będziesz to jechał to twoja sprawa jak ci najlepiej idzie. Wiadomo że podstawowe serie robisz na niskiej ilości powtórzeń tj np. 1-6.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 162 dni Przeczytanych tematów 18
Niby to superserie ale sila bardzo szybko mi wzrosla mam nadzieje ze sie utrzyma taki wzrost. Dziekuje za odpowiedzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 162 dni Przeczytanych tematów 18
Dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
O kim tutaj rozmawiamy ? Jakie masz wyniki siłowe?
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 677 Napisanych postów 3792 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 234093
4 x 6, 5 x 5 czy 3 x 3, a potem 2 x 8 -12 3 x 8, 5 x 10 to raczej taki standard w planach na siłę...531, plany Nuckolsa czy choćby prehistoryczny plan Hepbourna na tym się opierają
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia z Kontuzją nadgarstka