SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siemankooo do endomorfikow

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 438

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 198
Tak jak w temacie pytanie kierowane do endomorfikow a mianowicie jak obliczyc zapotrzebowanie kaloryczne na mase il ww na kg itp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1693 Napisanych postów 42319 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 338754
Tutaj masz pomocne narzędzia do podstawowych obliczeń http://potreningu.pl/calculators 

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1641 Napisanych postów 35913 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 230422
Witaj,
obliczenie kaloryczności to jedno, a rozkład makroskładników to drugie. Mozesz skorzystać z kalkulatora podanego przez Rion'a i na bieżąco korygować kaloryczność. To samo co do makroskładników.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
Teoretyczne zapotrzebowanie, które obliczysz to jedna a praktyka i kalibracja diety w późniejszym etapie to drugie. Zatem nie przywiązuj aż tak wielkiej wagi do tych kalkulatorów.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 22 lat Na forum 238 dni Przeczytanych tematów 305
Zależy wszystko od jednostek treningowych, aktywności w ciągu dnia i tego jak ta dieta ma wyglądać :D. Dla endomorfika polecam Carb Back Loading, jeśli nie znasz, to poszperaj na necie, będziesz zadowolony na 100% :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 198
A jak rozłożył makro korzystnie dla endomorfa?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
Nie trzeba kombinować, tłuszcze 1g na kg masy ciała, białko do 2g i węglowodanami rotacja. W dni treningu 3-4g i w dni wolne 2/2,5g.

Od tej wartości możesz zacząć i obserwować organizm.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 198
Jeszcze mam takie pytanie jak łączyć tłuszcz i węgle ile max może być tłuszczy do np 50 gram ryżu czy płatków owsianych ?a tak w ogóle to thanx za odp
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
mr toekomst
Jeszcze mam takie pytanie jak łączyć tłuszcz i węgle ile max może być tłuszczy do np 50 gram ryżu czy płatków owsianych ?a tak w ogóle to thanx za odp


Nie widzę tu żadnych ograniczeń . Jeśli masz apetyt i nie czujesz dyskomfortu w brzuchu to jedz ile Ci pasuje .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 198
wracajac do Carb Back Loading testowal ktos?? bardzo ciekawa hmm tylko jakie zapotrzebowanie kaloryczne do tej diety ile ww w dni treningowe??
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
Ja tam nie widzę sensu w takim kobminowaniu. Jesteś początkującym, który potrzebuje masy mięsniowej a tę buduje się zbilansowaną dietą. Chcesz czystej masy ? To miej czystą michę.
Węglami możesz co najwyzej rotować.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaką skakankę kupić?

Następny temat

Praca na trzy zmiany a trening na siłowni

Marta Banasik i Łukasz Sosiński na wczasach Jak robić pompki? Ile powinien trwać trening na siłowni? Brak postępów na siłowni - 10 najczęstszych powodów Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Bo biceps to podstawa… Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe!