SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siemankooo do endomorfikow

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 449

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
Tak jak w temacie pytanie kierowane do endomorfikow a mianowicie jak obliczyc zapotrzebowanie kaloryczne na mase il ww na kg itp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1946 Napisanych postów 44068 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397041
Tutaj masz pomocne narzędzia do podstawowych obliczeń http://potreningu.pl/calculators 

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2029 Napisanych postów 36953 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 257123
Witaj,
obliczenie kaloryczności to jedno, a rozkład makroskładników to drugie. Mozesz skorzystać z kalkulatora podanego przez Rion'a i na bieżąco korygować kaloryczność. To samo co do makroskładników.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
Teoretyczne zapotrzebowanie, które obliczysz to jedna a praktyka i kalibracja diety w późniejszym etapie to drugie. Zatem nie przywiązuj aż tak wielkiej wagi do tych kalkulatorów.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 22 lat Na forum 331 dni Przeczytanych tematów 305
Zależy wszystko od jednostek treningowych, aktywności w ciągu dnia i tego jak ta dieta ma wyglądać :D. Dla endomorfika polecam Carb Back Loading, jeśli nie znasz, to poszperaj na necie, będziesz zadowolony na 100% :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
A jak rozłożył makro korzystnie dla endomorfa?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
Nie trzeba kombinować, tłuszcze 1g na kg masy ciała, białko do 2g i węglowodanami rotacja. W dni treningu 3-4g i w dni wolne 2/2,5g.

Od tej wartości możesz zacząć i obserwować organizm.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
Jeszcze mam takie pytanie jak łączyć tłuszcz i węgle ile max może być tłuszczy do np 50 gram ryżu czy płatków owsianych ?a tak w ogóle to thanx za odp
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
mr toekomst
Jeszcze mam takie pytanie jak łączyć tłuszcz i węgle ile max może być tłuszczy do np 50 gram ryżu czy płatków owsianych ?a tak w ogóle to thanx za odp


Nie widzę tu żadnych ograniczeń . Jeśli masz apetyt i nie czujesz dyskomfortu w brzuchu to jedz ile Ci pasuje .

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
wracajac do Carb Back Loading testowal ktos?? bardzo ciekawa hmm tylko jakie zapotrzebowanie kaloryczne do tej diety ile ww w dni treningowe??
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
Ja tam nie widzę sensu w takim kobminowaniu. Jesteś początkującym, który potrzebuje masy mięsniowej a tę buduje się zbilansowaną dietą. Chcesz czystej masy ? To miej czystą michę.
Węglami możesz co najwyzej rotować.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaką skakankę kupić?

Następny temat

Praca na trzy zmiany a trening na siłowni

17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady