logo
zamknij zamknij

Siemankooo do endomorfikow

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 430

0 5 0
napisał(a)
mr toekomst
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 182
Tak jak w temacie pytanie kierowane do endomorfikow a mianowicie jak obliczyc zapotrzebowanie kaloryczne na mase il ww na kg itp.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1552 Napisanych postów 41267 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 289938
Tutaj masz pomocne narzędzia do podstawowych obliczeń http://potreningu.pl/calculators 

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1501 Napisanych postów 35189 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 215712
Witaj,
obliczenie kaloryczności to jedno, a rozkład makroskładników to drugie. Mozesz skorzystać z kalkulatora podanego przez Rion'a i na bieżąco korygować kaloryczność. To samo co do makroskładników.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247888
Teoretyczne zapotrzebowanie, które obliczysz to jedna a praktyka i kalibracja diety w późniejszym etapie to drugie. Zatem nie przywiązuj aż tak wielkiej wagi do tych kalkulatorów.
napisał(a)
Kudlaty133
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 22 lat Na forum 173 dni Przeczytanych tematów 305
Zależy wszystko od jednostek treningowych, aktywności w ciągu dnia i tego jak ta dieta ma wyglądać :D. Dla endomorfika polecam Carb Back Loading, jeśli nie znasz, to poszperaj na necie, będziesz zadowolony na 100% :)
napisał(a)
mr toekomst
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 182
A jak rozłożył makro korzystnie dla endomorfa?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247888
Nie trzeba kombinować, tłuszcze 1g na kg masy ciała, białko do 2g i węglowodanami rotacja. W dni treningu 3-4g i w dni wolne 2/2,5g.

Od tej wartości możesz zacząć i obserwować organizm.
napisał(a)
mr toekomst
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 182
Jeszcze mam takie pytanie jak łączyć tłuszcz i węgle ile max może być tłuszczy do np 50 gram ryżu czy płatków owsianych ?a tak w ogóle to thanx za odp
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247888
mr toekomst
Jeszcze mam takie pytanie jak łączyć tłuszcz i węgle ile max może być tłuszczy do np 50 gram ryżu czy płatków owsianych ?a tak w ogóle to thanx za odp


Nie widzę tu żadnych ograniczeń . Jeśli masz apetyt i nie czujesz dyskomfortu w brzuchu to jedz ile Ci pasuje .
napisał(a)
mr toekomst
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 182
wracajac do Carb Back Loading testowal ktos?? bardzo ciekawa hmm tylko jakie zapotrzebowanie kaloryczne do tej diety ile ww w dni treningowe??
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247888
Ja tam nie widzę sensu w takim kobminowaniu. Jesteś początkującym, który potrzebuje masy mięsniowej a tę buduje się zbilansowaną dietą. Chcesz czystej masy ? To miej czystą michę.
Węglami możesz co najwyzej rotować.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaką skakankę kupić?

Następny temat

Praca na trzy zmiany a trening na siłowni

Natalia Grzyb - ocena sylwetki

Kreatyna - cykl czy stała suplementacja?

Masło orzechowe - smakowity dodatek w diecie sportowca

Alergie i nietolerancje pokarmowe

Omlety w diecie - jeść czy unikać?

Organizm mężczyzny - jak go wspierać?

Ile kalorii ma pizza?

Street Workout vs. siłownia - co wybrać?