SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siemanko praca treningi zapotrzebowanie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 519

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 148 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2015
Witam
Zamierzam od stycznia zacząć robić czystą masę trenując nowym planem będzie to wyglądać tak że trenuje X5 w tygodniu każda partia x2 a następny tydzień trening w domu czyli baza pod Street Workout i hantle. Pracuję na produkcji elementów meblowych jest to praca fizyczna zaczynam pracę o 6 kończę o 14 trening na 18 nie mogę trenować inaczej ponieważ pracuje na dwie zmiany a siłownia otwarta jest od 18. Jak mam dodawać i odejmować do zapotrzebowania? 300? Dam wam zdj dla u wagi aktualnie jestem po mini cutie waga 61.5kg wzrost 160cm staż 13 miesięcy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 148 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2015
Niestety tylko 5h snu ale gdy mam na drugą zmianę czyli od 14 do 22 to śpię po 8-9h :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 848 Napisanych postów 4275 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 116755
A nie możesz w tygodniu ze zmianą popołudniową robić siłki w weekend? Góra-dół ciała? A pn-piątek przed pracą street workout?

Wtedy byś robił siłownię bez przerwy co tydzień bez takiego zamieniania

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 148 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2015
Niestety ale nie :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3211 Napisanych postów 41793 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321973
Dodaj 400-500kcal na plus i obserwuj organizm. Jak będziesz czuł sie przemęczony i nie będzie postępów to dodawaj kolejne kcal.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening kondycyjny + Feeder workout