SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siłowniowe bajania weteranów VS rzeczywistość – CZ. II

temat działu:

Po 35 roku życia

Ilość wyświetleń tematu: 912

napisał(a)
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 0 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5

W pierwszej części tekstu omówiłem mit związany z małymi dawkami dopingu, dotyczący uzupełniania składników odżywczych po sesji siłowej, długości treningu czy rzekomego zjawiska braku przyrostów bez odczuwania silnego bólu. Oto kolejna porcja historii prosto od „weteranów bodybuildingu”.


Opowieść nr 5: „gdy nie musisz biegać, spaceruj, gdy nie musisz chodzić – leż”

Siłowniowe bajania weteranów VS rzeczywistość – Cz I


Mit tworzący sylwetki ludzika Michelin. Jeżeli masz problem z przyrostem tkanki tłuszczowej, to nie tylko powinieneś drastycznie zredukować ilość pochłanianych węglowodanów w dni bez treningu siłowego (np. model carb cycling), ale także zwiększyć (i to znacząco) ilość sesji aerobowych lub interwałowych. W niektórych przypadkach korzystne jest zastosowanie diety niskowęglowodanowej – gdzie zamiast węglowodanów umieszcza się zdrowe źródła tłuszczy.


Przeczytaj całość na PoTreningu: http://potreningu.pl/articles/4435/silowniowe-bajania-weteranow-vs-rzeczywistosc--cz--ii 
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1521 Napisanych postów 22418 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 372169
To już zupełnie stara szkoła kulturystyki z lat 70' ubiegłego wieku.

Mnóstwo moich kolegów ją stosowało-rbili wszystko by nie tracić masy-efekty niestety były nikłe :)
Ani masy ani rzeźby :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Życzenia Świąteczne dla Wszystkich +35 i nie tylko ...

Następny temat

Ustawka treningowa dla + 35,Poznań 24 styczeń,godz 12:00

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy?