SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siłownia i bieganie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 304

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

89

Wzrost

182

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

2 lata

Uprawiane inne sporty

bjj

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

redukcyjna - nisko węglowodanowa

Zażywane suplementy

kreatyna + białko
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 120
Witam w następnym tygodniu chcę zacząć trening na redukcje.
Chciałbym łączyć siłownie z aerobami + 1x interwał w tygodniu.
Nie jestem jakimś specjalistą, więc chciałbym by ktoś mi dokładniej doradził.
Trening na siłowni chciałem robić:
Pon-klata + aero
Wtr-bic/tric + aero
Sr-plecy + aero
Czw-interwał
Pia-barki
Sob-nogi
Nie-wolne

Trening wygląda na trochę ciężki, lecz wiem, że na pewno dam rade, ale to nie o to chodzi.
Czy na takim planie nie spale mięśni?
Czy utrata tłuszczu będzie odpowiednia?
Prosiłbym również o korekty jeżeli to konieczne i rady, czy aby na pewno robić tak dzień w dzień aeroby, czy dane partie nie wadzą w dniach treningowych.

Prosiłbym również o wyrozumiałość.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1507
Nie spalisz mięśni, jeśli nie narzucisz zbyt dużego deficytu kcal (10% wystarczy, czyli ok 200-500kcal zdejmij).
Utrzymuj białko w granicy 2g/mc
Ja bym nie robił trica dzień po klatce i bica przed plecami. Klata - pon, plecy - wtr, potem ten dzień przerwy zrób na regeneracje łapek, w czw łapki, piątek zamień z sobotą (nogi pomiędzy łapkami a barkami) i będzie dobrze myślę.
Moja rada - na początku redukcji ogranicz się do diety na - i siłowni. Niech waga spada powoli. Potem jak zacznie zwalniać (np po miesiącu, może dwóch - zalezy od organizmu) - dodaj jedną sesję aerobową w tygodniu, za około tydzień drugą, potem trzecią. Za np 2 tygodnie dodaj ten interwał.
Nie masz co atakować organizmu od razu na maxa ;) Nie wykorzystuj do walki z tłuszczem wszystkich bodźców na raz.
Nie bój się o stratę mięśni, przy dobrej diecie na pewno je zachowasz. Utrata tłuszczu będzie odpowiednia w granicy 2-2.5kg/miesiąc.
Pozdro, udanej redukcji

Nie musisz być lepszy niż inni. Bądz tylko lepszy, niż wczoraj byłeś!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 120
Ok dzięki bardzo za rady, właśnie też zastanawiałem się czy aby odpowiednie jest robienie pleców od razu po łapach i prawdopodobnie posłucham się Twojej rozpiski dotyczącej dni treningowych. Dzięki bardzo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena typu budowy ciała

Następny temat

Trening na mase do oceny

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne