SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siłownia i bieganie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 319

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

89

Wzrost

182

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

2 lata

Uprawiane inne sporty

bjj

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

redukcyjna - nisko węglowodanowa

Zażywane suplementy

kreatyna + białko
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 120
Witam w następnym tygodniu chcę zacząć trening na redukcje.
Chciałbym łączyć siłownie z aerobami + 1x interwał w tygodniu.
Nie jestem jakimś specjalistą, więc chciałbym by ktoś mi dokładniej doradził.
Trening na siłowni chciałem robić:
Pon-klata + aero
Wtr-bic/tric + aero
Sr-plecy + aero
Czw-interwał
Pia-barki
Sob-nogi
Nie-wolne

Trening wygląda na trochę ciężki, lecz wiem, że na pewno dam rade, ale to nie o to chodzi.
Czy na takim planie nie spale mięśni?
Czy utrata tłuszczu będzie odpowiednia?
Prosiłbym również o korekty jeżeli to konieczne i rady, czy aby na pewno robić tak dzień w dzień aeroby, czy dane partie nie wadzą w dniach treningowych.

Prosiłbym również o wyrozumiałość.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1507
Nie spalisz mięśni, jeśli nie narzucisz zbyt dużego deficytu kcal (10% wystarczy, czyli ok 200-500kcal zdejmij).
Utrzymuj białko w granicy 2g/mc
Ja bym nie robił trica dzień po klatce i bica przed plecami. Klata - pon, plecy - wtr, potem ten dzień przerwy zrób na regeneracje łapek, w czw łapki, piątek zamień z sobotą (nogi pomiędzy łapkami a barkami) i będzie dobrze myślę.
Moja rada - na początku redukcji ogranicz się do diety na - i siłowni. Niech waga spada powoli. Potem jak zacznie zwalniać (np po miesiącu, może dwóch - zalezy od organizmu) - dodaj jedną sesję aerobową w tygodniu, za około tydzień drugą, potem trzecią. Za np 2 tygodnie dodaj ten interwał.
Nie masz co atakować organizmu od razu na maxa ;) Nie wykorzystuj do walki z tłuszczem wszystkich bodźców na raz.
Nie bój się o stratę mięśni, przy dobrej diecie na pewno je zachowasz. Utrata tłuszczu będzie odpowiednia w granicy 2-2.5kg/miesiąc.
Pozdro, udanej redukcji

Nie musisz być lepszy niż inni. Bądz tylko lepszy, niż wczoraj byłeś!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 120
Ok dzięki bardzo za rady, właśnie też zastanawiałem się czy aby odpowiednie jest robienie pleców od razu po łapach i prawdopodobnie posłucham się Twojej rozpiski dotyczącej dni treningowych. Dzięki bardzo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena typu budowy ciała

Następny temat

Trening na mase do oceny

Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka