Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 4530 razy
  • Autor

    Siła na drążku

  • AdamPK
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 36
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1141

    Wysłano 15 listopada 2009 16:18

    zgłoś naruszenie

    Hej! Chciałem się z wami podzielić filmem dokumentującym część mojego powakacyjnego treningu na drążku. Mam nadzieję że się spodoba.



  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 15 listopada 2009 18:19

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • Gwjazdor
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6529
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: Od roku 2001-2002
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36902

    Wysłano 15 listopada 2009 18:19

    zgłoś naruszenie
    No, niezłe Szczególnie podobało mi się to zejście z drążka w którym nie trzymałeś się rękami
    Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti
  • zaborek
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8031
    • Na forum: 12 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 28829
    • Status:Znawca

    Wysłano 15 listopada 2009 20:18

    zgłoś naruszenie
    bardzo dobrze
    Moderator:
    -Sporty Extremalne-
    -Rowery-
  • Papla170
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 177
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1871

    Wysłano 22 listopada 2009 20:48

    zgłoś naruszenie
    a mam takie pytanko jakie przygotowania? siłowia? itp jakie miesnie najbardziej wytrenowane do osiągniecia takich rezultatów:)
  • B.O.A
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 640
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 11417

    Wysłano 23 listopada 2009 15:28

    zgłoś naruszenie
    Ładnie obejrzyj sobie filmiki ekipy bartendaz , ciekawi mnie ile robisz czystych podciagnieć

    A co do kolegi wyzej najlepszym cwiczeniem na zwiekszenie siły w podciaganiu jest podciaganie

    "...Parter jest moim oceanem, Ja jestem rekinem, a większość osób nawet nie umie pływac..."

  • Daniellew
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2365
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: od małego
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 11160

    Wysłano 13 grudnia 2009 01:06

    zgłoś naruszenie
    Też mnie ciekawi ile razy się podciągniesz na drążku
  • BackLever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 24
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 166

    Wysłano 13 grudnia 2009 11:49

    zgłoś naruszenie
    wow. bardzo dobry jesteś ;D podoba się;p
    też to trenuję i mam pewien problem xd
    podczas back lever (tej pozycji na drążku, gdzie wisisz plecami w stronę drążka)nie dość, że robię się czerwony na twarzy, to jeszcze bolą mnie ramiona od tzw.pocierania mięśni najszerszych grzbietu itp.
    masz jakieś porady?
    i jeszcze jedno ;P
    Jakie ćwiczenia wykonywałeś, by nauczyć się tych obrotów na drążku? ( chodzi mi przede wszystkim o (44-51 sec) ;D bardzo chcę to umieć, a jednak trochę się boję ;p
    oczywiście teraz trudno byłoby mi to ćwiczyć w zimę, ale mógłbym się trochę przygotować do wiosny ;P
    Dzięki, pozdrawiam =]
    Ćwiczyć zawsze i wszędzie!
  • BackLever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 24
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 166

    Wysłano 13 grudnia 2009 11:53

    zgłoś naruszenie
    co do B.O.A ;D
    jest kilka takich grup, które się tym zajmują i o ile się nie mylę konkurują ze sobą :
    Harlem Seals, Bar-Barians, Calisthenics Kings, Highlandaz, BeastMode.
    Nie pamiętam czy to są wszystkie, ale wszystkie są b.dobre ;]
    Ćwiczyć zawsze i wszędzie!
  • AdamPK
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 36
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1141

    Wysłano 19 grudnia 2009 12:37

    zgłoś naruszenie
    BackLever: z tymi bolącymi mięśniami itp to po prostu musisz przyzwyczaić organizm do takiego wysiłku i obciążeń w różnych nietypowych płaszczyznach. Generalnie przychodzi to z czasem, no i tylko wtedy gdy rozplanujesz dobrze okresy odpoczynku.

    Natomiast co do tych "obrotów" (to się nazywa formalnie kołowrót olbrzymi) to niestety ciężko jest coś doradzić bo jest to bardzo ryzykowne ćwiczenie i nie chciałbym mieć cię na sumieniu.
  • BackLever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 24
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 166

    Wysłano 19 grudnia 2009 19:01

    zgłoś naruszenie
    AdamPK
    spoko luz ;D
    gdyby coś by mi się stało to byś nawet o tym nie wiedział, a jasnowidzem chyba nie jesteś :P
    Nie martw się.. mam silne ręce, a upadki też zaliczałem mocne (np. przy robieniu vault gate czy jakoś tak parkoura, po wielu próbach udanych zresztą, przyszła pora na nieudany pokaz i zdrowo przyrżnąłem lędźwiami w barierkę co się nie mogłem ruszać przez kilka minut :) ).
    Naprawdę proszę o ćwiczenia xD zacznę się intensywnie przygotowywać do tego kołowrotu ;P
    dzieki
    Ćwiczyć zawsze i wszędzie!
  • AdamPK
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 36
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1141

    Wysłano 20 grudnia 2009 12:55

    zgłoś naruszenie
    Przede wszystkim warto się nauczyć stawać na rękach na drążku i bezpiecznie się wyratowywać przy utracie równowagi. Do tego trenuj bujanie się na drążku jak najmocniej, w tym bujanie się na 1 ręku żeby wzmocnić chwyt. No i ostatecznie co do techniki to jak już te elementy opanujesz to zaczynasz wyjście jak do stania na rękach tylko że zaczynasz się zamiast tego huśtać, i jeśli jesteś odpowiednio silny to zrobić obrót