SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siła na drążku

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5252

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1141
Hej! Chciałem się z wami podzielić filmem dokumentującym część mojego powakacyjnego treningu na drążku. Mam nadzieję że się spodoba.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
No, niezłe Szczególnie podobało mi się to zejście z drążka w którym nie trzymałeś się rękami

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8031 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28829
bardzo dobrze

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 177 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1871
a mam takie pytanko jakie przygotowania? siłowia? itp jakie miesnie najbardziej wytrenowane do osiągniecia takich rezultatów:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 640 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11417
Ładnie obejrzyj sobie filmiki ekipy bartendaz , ciekawi mnie ile robisz czystych podciagnieć

A co do kolegi wyzej najlepszym cwiczeniem na zwiekszenie siły w podciaganiu jest podciaganie

"...Parter jest moim oceanem, Ja jestem rekinem, a większość osób nawet nie umie pływac..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2439 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11821
Też mnie ciekawi ile razy się podciągniesz na drążku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 166
wow. bardzo dobry jesteś ;D podoba się;p
też to trenuję i mam pewien problem xd
podczas back lever (tej pozycji na drążku, gdzie wisisz plecami w stronę drążka)nie dość, że robię się czerwony na twarzy, to jeszcze bolą mnie ramiona od tzw.pocierania mięśni najszerszych grzbietu itp.
masz jakieś porady?
i jeszcze jedno ;P
Jakie ćwiczenia wykonywałeś, by nauczyć się tych obrotów na drążku? ( chodzi mi przede wszystkim o (44-51 sec) ;D bardzo chcę to umieć, a jednak trochę się boję ;p
oczywiście teraz trudno byłoby mi to ćwiczyć w zimę, ale mógłbym się trochę przygotować do wiosny ;P
Dzięki, pozdrawiam =]

Ćwiczyć zawsze i wszędzie!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 166
co do B.O.A ;D
jest kilka takich grup, które się tym zajmują i o ile się nie mylę konkurują ze sobą :
Harlem Seals, Bar-Barians, Calisthenics Kings, Highlandaz, BeastMode.
Nie pamiętam czy to są wszystkie, ale wszystkie są b.dobre ;]

Ćwiczyć zawsze i wszędzie!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1141
BackLever: z tymi bolącymi mięśniami itp to po prostu musisz przyzwyczaić organizm do takiego wysiłku i obciążeń w różnych nietypowych płaszczyznach. Generalnie przychodzi to z czasem, no i tylko wtedy gdy rozplanujesz dobrze okresy odpoczynku.

Natomiast co do tych "obrotów" (to się nazywa formalnie kołowrót olbrzymi) to niestety ciężko jest coś doradzić bo jest to bardzo ryzykowne ćwiczenie i nie chciałbym mieć cię na sumieniu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 166
AdamPK
spoko luz ;D
gdyby coś by mi się stało to byś nawet o tym nie wiedział, a jasnowidzem chyba nie jesteś :P
Nie martw się.. mam silne ręce, a upadki też zaliczałem mocne (np. przy robieniu vault gate czy jakoś tak parkoura, po wielu próbach udanych zresztą, przyszła pora na nieudany pokaz i zdrowo przyrżnąłem lędźwiami w barierkę co się nie mogłem ruszać przez kilka minut :) ).
Naprawdę proszę o ćwiczenia xD zacznę się intensywnie przygotowywać do tego kołowrotu ;P
dzieki

Ćwiczyć zawsze i wszędzie!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1141
Przede wszystkim warto się nauczyć stawać na rękach na drążku i bezpiecznie się wyratowywać przy utracie równowagi. Do tego trenuj bujanie się na drążku jak najmocniej, w tym bujanie się na 1 ręku żeby wzmocnić chwyt. No i ostatecznie co do techniki to jak już te elementy opanujesz to zaczynasz wyjście jak do stania na rękach tylko że zaczynasz się zamiast tego huśtać, i jeśli jesteś odpowiednio silny to zrobić obrót
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5 modeli gogli - proszę o pomoc.

Następny temat

Buty do biegania po asfalcie

IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie Mięsna zapiekanka z żółtym serem Mięsna zapiekanka z żółtym serem „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?!