SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 70638

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9314
Witajcie!
Jestem Tomek mam 15 lat i parę osób mnie zna z mojego średnio na jeża udanego pierwszego bloga. Zawiesiłem go po miesiącu udanej redukcji, gdy znaczą się ciężki okres dla diety ( wakacje) i postanowiłem wagę utrzymać i dorobić trochę mięśnia przez lipiec.
Ten mało ambitny plan udało mi się zrealizować i wracam na SFD z motywacją i chęcią bo czasu na redukcję mam coraz mniej.
25 lipca wyjeżdżam do sanatorium na wypoczynek, relaks i przedłużenie wakacji . Mam nadzieję, że postury mi nie zepsują a przy okazji ładnie wszystko zregeneruję.
Nie będę wam dłużej smęcił tylko piszę konkrety:

Cele:

27 dni redukcji
25 dni sanatorium
dobijanie resztek fata ok 3 tyg.
MASA!
rzeźba.

dieta:
na razie zbilansowana, później może UD 2.0 albo zabawa w dni low carb na przemian ze zwykłą zbilansowaną:

przykładowa dieta:
- 2 jajka, musli na mleku (owsiane, rodzynki,orzechy, papaja, kokos, otręby przenne)kromka razowca
- jog. nat. z musli + kisiel kubek ( co 3-4 dni, zwykle biore wiekszy jogurt.) lub serek wiejski z twarogiem lub chlebem lub kurak z chlebem
- kurak + warzywa + ryż
- serek wiejski z twarogiem i warzywami lub serek wiejski z tuńczykiem lub serek wiejski z kurakiem, lub sam kurak
- twaróg + tuńczyk.

Ostatnio kupiłem sobie kotlety sojowe to też ich wpadnie w dietę trochę

Suplementacja:
mam 30 kapsów Therm Line II po 30 lipca będę miał TSE lub coś tego pokroju.

Trening siłowy:
Od połowy lipca robię FBW + cardio bo siłownia więcej zamknięta niż otwarta. Rozpiska jest cieniutka, ale robię to wszystko w 100 min nie opierniczając się. Liczba powtórzeń to ok 8-9.

v.1.
1.klatka: ławka prosta
2.klatka: hantle wypychanie skos
3.barki: wyciskanie hantli nad głową
4.barki:szrugusy
5.plecy: wyciąg na siedząco do karku
6.biceps: uginanie ramion stojąc ze sztangą
7.triceps: prostowanie linki na wyciągu
8.tricpes: prostowanie 1 ręką linki w dół stojąc

v.2
plecy/nogi ; MC
klata: ławka skośna do góry
bary: podciąganie sztangi do brody
tric: wycisk wąski na płaskiej
tric: francuz obórącz leżąc
bic: hantle superserie
bic: hantle siedząć
plecy: przyciąganie w siadzie linki
nogi: maszyna- wycisk do góry
bary: wycisk na maszynie przód

v.3
plecy: drążek
klata: ławka skos dół
klata: rozpiętki
biceps: uginanie ramion stojąc ze sztangą
bic: modlitewnik
tric: prostowanie drążka na wyciągu
bary: maszyna wycisk tył
nogi: prostowanie w siadzie
plecy: wiosłowanie hantlem w pozycji pół klęczącej z podporą

Aero:
DT: rano TABATA, po siłowni 15 min rowerka interwał 40/20
DNT: bieganie 40 min + ćw. mięśni brzucha
niedziela basen 40 min pływania 20 min o******lan**


waga to 75 kg wzrost 180 cm. Konkretniejsze wymiary podam jutro.
Zdjęcia jak będzie co fotografować
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 113987
jedziesz

tym razem solidnie

powodzenia!

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 3957 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48496
o! siemano!

na razie zbilansowana, później może UD 2.0 albo zabawa w dni low carb na przemian ze zwykłą zbilansowaną:

ud2 to hardcore..
nie chodzi o same ograniczenia dietetyczne, ale przede wszystkim o treningi depletion

bardzo nie przyjemne delikatnie mówiąc
no ale jak się zaweźmiesz to oczywiście dasz radę
a w sumie chyba warto bo system ciekawy i działa

Zmieniony przez - Volcanodon w dniu 2009-07-28 11:26:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 113987
ud2 skomplikowane dosyć

trzeba mieć spore "obycie" dietetyczno-treningowe

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1989 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6423
no to ud2 w sam raz dla mnie

Sevrond bije o zakład ze za tydzien zawiesisz dziennik (ta wypowiedz ma byc motywacją zeby mi udowodnic ze jednak jestes kozak i cos tam umiesz wiec za******laj na siłke )

no tłucz ten fat :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9314
Dzięki mistrzowie!
Czytam książkę aktualnie o UD 2.0 i jestem w połowie. Szczerze to czekam w niej na jakiejś konkrety bo na razie tylko mowa której nie rozumiem :)
Póki co to dzisiaj dieta dobrze idzie i równie dobrze się zapowiada.
Jak oceniacie moje FBW ? Robiłem je na "poczekaniu" stos. zasadę 5 ćwiczeń na każdą partię w tyg.

Póki co kompa naprawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 113987
zależy ile serii i powtórzeń chcesz robić
żebyś się nie zajechał

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9314
Tzn. głównie po 4 serie po 8-9 powt.tak jak napisałem, a wole mieć "ambitny" plan i go zrealizować, bo dobrze się czuję jak wiem że dałem 100% i się nie opieprzałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9314
U was też zawsze pada deszcz jak chcecie iść biegać ? Poczekam do 20 może przejdzie :*
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 113987
to w takim razie plan dupny

zła kolejność ćwiczeń na dane partie
totalnie zła

priorytety jakie masz
napisz je po kolei typu klata/barki/plecy itd.

trzymanie się zakresu powt. 8-9 też lipne
całośc lipna

pisz co i jak żeby szybko to poprawić
bo efekty będą średnie

no i dlaczego 3 wersje dałeś? imo wersja A/B styknie

Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2009-07-28 18:45:17

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2675 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9314
Nigdy FBW nie ćwiczyłem więc wiem że tak dupnie wyszło ale pisałem aby było.
Więc zależy mi głownie na poprawie sylwetki ( redukcja wiecie przecież)
więc priorytety klatka/bary/łapy/plecy-nogi(na tym samym poziomie)
Cwiczenia nie napisałem w dobrej kolejności, bo pisałem z pamięci ale robie wg. tej rozpiski "priorytetów"

3 wersje - 3 treningi w tyg.

Zmieniony przez - Sevrond w dniu 2009-07-28 20:54:43
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

stretching w dnie wolne

Następny temat

ocena planu treningowego:)