SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Sen czy dluzszy trening?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2132

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 266 Na forum 320 dni Przeczytanych tematów 1414
Lepiej zrobic ciezki i długi trening, i spac 6 godzin, czy zrobic krotszy i lzejszy, i spac 8? (Dluzszy 18 setow krotszy 10, cos w ten desen, mowie tutaj o duzych partiach, klata plecy nogi itd) Stoje przed takim wyborem :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5657 Napisanych postów 98300 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 857386
Trudno powiedzieć co będzie lepsze, zalezy jak łączysz partie wątpię aby przy krótkim a długim treningu było różnicy aż 2 godzin.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 266 Na forum 320 dni Przeczytanych tematów 1414
Ale jesli by bylo, tak ogolnie, to lepszy krotszy trening i dluzszy sen, czy na odwrot?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2540 Napisanych postów 38288 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 288612
Wszystko zależy od tego ile według Ciebie trwa krótki a ile długi trening. Wtedy można odpowiedzieć czy aż taki krótki jest efektywny a taki długi w ogóle potrzebny
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5657 Napisanych postów 98300 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 857386
Najlepszy jest krótki i intensywny trening, nie ma co na siłowni godzinami siedzieć, chyba że ktoś w zawodach jakichś startuje to inna zabawa jest

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2002 Napisanych postów 44541 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 412995
To są tak powiązane rzeczy, że trudno wybrać co jest ważniejsze. Jak zrobisz lekki trening ale nie na tyle ciężki żeby dać bodziec do wzrostu to progresu nie będzie, jak zrobisz dobry trening ale nie będzie dość czasu na regenerację to z progresu również nici.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2540 Napisanych postów 38288 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 288612
Ale jednak zaawansowany potrafi te 2-3 godziny spędzić na siłowni, przynajmniej ja tak mam. Wliczmy rozgrzewkę, rozciąganie, mobilizacje.

Ale to już taka ciekawostka.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2002 Napisanych postów 44541 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 412995
ronie220
Ale jednak zaawansowany potrafi te 2-3 godziny spędzić na siłowni, przynajmniej ja tak mam. Wliczmy rozgrzewkę, rozciąganie, mobilizacje.

Ale to już taka ciekawostka.


To faktycznie trochę Ci schodzi ja nie wychodzę poza 1,5 godziny i nawet się mieszczę z przyzwoitą objętością treningową.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2540 Napisanych postów 38288 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 288612
A jakim schematem ćwiczysz ?

Ja góra/doł ciała, więc na sesję przypada 6-7 ćwiczeń conajmniej. Dodajmy do tego kilka ćwiczeń siłowych gdzie na sam ciężar roboczy wchodzę przez 4-5 serii i bite dwie godziny.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2002 Napisanych postów 44541 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 412995
Teraz od dłuższego czasu lecę push pull z różnymi modyfikacjami i wariantami. I sprawdza mi się najlepiej taki podział. Niestety brakuje mi 5 dnia treningowego

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5093 Napisanych postów 135211 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 844804
u mnie obecnie trening w systemie split to okolo 70-80 minut ostrego zap******u, i faktycznie czasem potrzeba dodatkowo 30minut na pozostale elementy o ktorych ronie wspomina
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja + fbw + gumy?!

Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Tarta czekoladowo-kokosowa Tarta czekoladowo-kokosowa