Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

SZYBSZY EFEKT HMB CZY DIETA??

kuminiorz

Wysłana - 05 lutego 2010 20:03    Edytuj  Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Witam jestem 18 letnim uczniem i mam lekki problem z nadwag przy wzroscie 173 CM warze 85 kg i chciałbym w jak najszybszym czasie zrzucic z 10-15kg a przy okazji rozwinoc troche swoja sylwetke. i mam dylemat czy szybszy i lepszy efekt bedzie po HMB czy po diecie.

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 05 lutego 2010 20:04 
W większości przypadków polecamy:

Fitmax - Kreatyna

CENA: 67.50zł
Olimp - Vita-Min Multiple Sport

CENA: 19.80zł
Olimp - Gain Bolic 6000

CENA: 122.40zł

sprawdź pozostałe odżywki,   odżywki białkowe,  odżywki na masę

ANIIMAL

Wysłana - 05 lutego 2010 20:04    Edytuj Cytuj
zal mi juz ludzi co zadaja takie pytania

Zmieniony przez - ANIIMAL w dniu 2010-02-05 20:04:32

"Upór i Systematyczność, Efekty Przyjdą Same"

SILCE

Wysłana - 05 lutego 2010 20:10    Edytuj Cytuj
Co to za pytania przeciez wiadomo ze po HMB

kuminiorz

Wysłana - 05 lutego 2010 20:20    Edytuj Cytuj
A czy po zaprzestaniu zarzywania HMB sa jakies kutki uboczne typu pomniejszone genitalia itp ??;> Jestem poczatkujacym wiec nie dziwcie sie takich pytan

SILCE

Wysłana - 05 lutego 2010 20:22    Edytuj Cytuj
Chlopie to byl zart . Bez odpowiedniej diety nic ci nie dadza zadne HMB czy spalacze, zmarnujesz tylko kase!
A od diety napewno nie pomniejsza ci sie genitalia

kuminiorz

Wysłana - 05 lutego 2010 21:47    Edytuj Cytuj
A czy mogli byscie mi doradzic jaka diete urzywac przy wadze 85 Kg albo czy znacie jakas strone gdzie mozna ja znalesc ??

baton_91

Wysłana - 05 lutego 2010 21:59    Edytuj Cytuj
nastepny smierdzace leń sam sobie ją ułóż, poczytaj tematy podwieszone i daj nam cos do sprawdzenia

misterjo

Wysłana - 05 lutego 2010 23:02    Edytuj Cytuj