Sportowe Forum Dyskusyjne
sport kulturystyka strongman fitness sztuki walki

∑ temat został odczytany 538 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

SFD - Strona Główna | Odchudzanie
SZYBSZY EFEKT HMB CZY DIETA?? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
słowa kluczowe: szybszy efekt hmb dieta
Autor "SZYBSZY EFEKT HMB CZY DIETA??"   

kuminiorz
 Wysłana - 5 luty 2010 20:03        | zgłoś naruszenie regulaminu

Witam jestem 18 letnim uczniem i mam lekki problem z nadwag przy wzroscie 173 CM warze 85 kg i chciałbym w jak najszybszym czasie zrzucic z 10-15kg a przy okazji rozwinoc troche swoja sylwetke. i mam dylemat czy szybszy i lepszy efekt bedzie po HMB czy po diecie.

przyznaj SOG'a

ANIIMAL
 Wysłana - 5 luty 2010 20:04      [zgłoszenie]

zal mi juz ludzi co zadaja takie pytania

Zmieniony przez - ANIIMAL w dniu 2010-02-05 20:04:32

"Upór i Systematyczność, Efekty Przyjdą Same"

Moja siłka: [http://www.sfd.pl/Moja_domowa_si%C5%82ka_%3A_-t544433.html]

przyznaj SOG'a

SILCE
 Wysłana - 5 luty 2010 20:10      [zgłoszenie]

Co to za pytania przeciez wiadomo ze po HMB

przyznaj SOG'a

kuminiorz
 Wysłana - 5 luty 2010 20:20      [zgłoszenie]

A czy po zaprzestaniu zarzywania HMB sa jakies kutki uboczne typu pomniejszone genitalia itp ??;> Jestem poczatkujacym wiec nie dziwcie sie takich pytan

przyznaj SOG'a

SILCE
 Wysłana - 5 luty 2010 20:22      [zgłoszenie]

Chlopie to byl zart . Bez odpowiedniej diety nic ci nie dadza zadne HMB czy spalacze, zmarnujesz tylko kase!
A od diety napewno nie pomniejsza ci sie genitalia

przyznaj SOG'a

kuminiorz
 Wysłana - 5 luty 2010 21:47      [zgłoszenie]

A czy mogli byscie mi doradzic jaka diete urzywac przy wadze 85 Kg albo czy znacie jakas strone gdzie mozna ja znalesc ??

przyznaj SOG'a

baton_91
 Wysłana - 5 luty 2010 21:59      [zgłoszenie]