| Autor |
"SZYBSZY EFEKT HMB CZY DIETA??" |
|
|
kuminiorz
|
|
Wysłana - 5 luty 2010 20:03 | zgłoś naruszenie regulaminu
Witam jestem 18 letnim uczniem i mam lekki problem z nadwag przy wzroscie 173 CM warze 85 kg i chciałbym w jak najszybszym czasie zrzucic z 10-15kg a przy okazji rozwinoc troche swoja sylwetke. i mam dylemat czy szybszy i lepszy efekt bedzie po HMB czy po diecie.
| |
| |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
ANIIMAL
|
|
|
|
|
SILCE
|
|
|
|
|
kuminiorz
|
|
A czy po zaprzestaniu zarzywania HMB sa jakies kutki uboczne typu pomniejszone genitalia itp ??;> Jestem poczatkujacym wiec nie dziwcie sie takich pytan | |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
SILCE
|
|
Chlopie to byl zart . Bez odpowiedniej diety nic ci nie dadza zadne HMB czy spalacze, zmarnujesz tylko kase!
A od diety napewno nie pomniejsza ci sie genitalia
| |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
kuminiorz
|
|
A czy mogli byscie mi doradzic jaka diete urzywac przy wadze 85 Kg albo czy znacie jakas strone gdzie mozna ja znalesc ?? | |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
baton_91
|
|
nastepny smierdzace leń sam sobie ją ułóż, poczytaj tematy podwieszone i daj nam cos do sprawdzenia | |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
misterjo
|
|
baton_91 ale ty jesteś skoro zadał pytania to pomożemu mu, a spytał się o rodzaj diety, a nie jaką mu ułożyć. Stosuj dietę zbilansowaną . A z HMB nie przesadzaj, bo to nie jest zabawka :P
Zmieniony przez - misterjo w dniu 2010-02-05 23:03:24 | |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
Vvredny
|
|
Jedz HMB zamiast glownych posilkow. Na efekty dlugo czekac nie bedziesz musial! :D | |
przyznaj SOG'a
|
|
|
|
remik664
|
|
|
|
|
_Myron_
|
|