Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 3159 razy
  • Autor

    SKLADNIKI ODZYWCZE

  • zalej
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1137
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: okolo 4
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 6903

    Wysłano 16 lipca 2003 02:41

    zgłoś naruszenie

    Ponizej przedstawiam charakterystyczne składniki odzywcze dostarczane przez poszczegolne grupy produktow:

    PRODUKTY ZBOZOWE (maka, kasza, pieczywo, makaron):
    weglowodany, bialko roslinne, fosfor, zelazo, witaminy grupy B, blonnik

    MLEKO I PRODUKTY MLECZNE:
    bialko pelnowartosciowe, wapn, witaminy grupy B, witamina A, weglowodany, tluszcz

    MIESO, RYBY, DROB, DZICZYZNA, PODROBY:
    bialko pelnowartosciowe, tluszcz, fosfor, zelazo, witaminy grupy B

    JAJA:
    bialko pelnowartosciowe, tluszcz, fosfor, wapn, zelazo, wiatminy A i D, witaminy grupy B, E

    MASLO:
    tluszcze, aitaminy A i D

    INNE TLUSZCZE, W TYM OLEJE:
    tluszcz, w olejach nienasycone kwasy tluszczowe (NNTK)

    ZIEMNIAKI:
    weglowodany, bialka roslinne, wapn, fosfor, zelazo, witaminy grupy B, witamina C, blonnik

    WARZYWA I OWOCE (porzeczka, owoce jagodowe, pomidory, papryka, kapustne i cytrusowe, nac pietruszki, szczypior):
    witamina C, karoten, witaminy grupy B, blonnik, male ilosci bialka i tluszczu

    WARZYWA I OWOCE (marchew, dynia, morele, warzywa zielone, szczypior):
    karoten, witaminy grupy B, male ilosci witaminy C, bialka i tluszczu, skladniki mineralne, blonnik

    INNE WARZYWA I OWOCE:
    mniejsze ilosci witaminy C i karotenu, drobn ilosci bialka i tluszczu, skaldniki mineralne, blonnik

    SUCHE NASIONA WARZYW STRACZKOWYCH (groch, fasola, soja, bob):
    bilko roslinne w znacznych ilosciach, weglowodany, skladniki mineralne, troche karotenow,
    witaminy grupy B, blonnik

    CUKIER I SLODYCZE:
    weglowodany

    NA PODSTAWIE KSIAZKI JADWIGI LUKASIAK

    opracowalem to dla mniej zorientowanych w diecie (takich jak ja , mam nadzieje ze pomoze to przy podstawach planowania wlasnej
    diety. jezeli tak sie stanie to znaczy ze nie zmarnowalem czasu na pisanie, jesli tak sie nie stanie to i tak
    zrobilem cos.

    POZDRAWIAM

    nie rob nic na sile
    wez wiekszy mlotek
    TŚ, AF-TheCrew

  • Wysłano 16 lipca 2003 05:54

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • zakrześ
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 12851
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 11 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 43217
    • Status:Ekspert

    Wysłano 16 lipca 2003 05:54

    zgłoś naruszenie
    było jusz ile razy takie coś na form

    jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj [http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak]