logo
zamknij zamknij

SFD CHALLENGE - 100 000 przysiadów w 2017 roku !

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 20618

5 5 4
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Banan ADMINISTRATOR Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1843 Napisanych postów 58153 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 540667


CEL: 100 000 przysiadów w 2017 roku. Damy radę?

Pozostałe wyzwania:
- 150 000 pompek w 2017 r. "Push Up Challenge"
- 125 000 podciągnięć na drążku w 2017 r. "Pull Up Challenge"



Ostatnie z trzech noworocznych wyzwań to kochane przez wielu, a przez innych nielubiane - przysiady

Co zaliczamy jako 'przysiad'? Wszelkie formy jego wykonania ale obunóż, czyli przysiady ze sztangą na barkach, hack squats, front squats, sissy squats, overhead squats, zercher squats, box squats, itd.
Możecie wliczać powtórzenia rozgrzewkowe, robocze, maksymalne, itd. byleby były to formy siadów wykonane obunóż.

Nie wliczamy różnorakich form przysiadów, które da się wykonać jednonóż np. bulgarian split squat, lunges/wykroki itp. Tego się trzymajmy


Pamiętajcie ma to być przede wszystkim dobra zabawa, ale też wątek motywacyjny, który stanie się na koniec roku poniekąd dziennikiem naszych wspólnych osiągnięć. Mam nadzieję, że temat ten (jak i pozostałe dwa wyzwania) zmotywują chociaż kilka osób w ciągu dnia, aby dorzucić swoją 'seryjkę' , ruszyć się od komputera, czy zrobić trochę więcej powtórzeń niż robicie na co dzień. Każdy mały krok do przodu to już coś!

Namawiamy do udziału wszystkich! Jeżeli nie lubisz / nie chciałeś trenować nóg - zmień to!
Trening nóg, a w szczególności wykonywanie przysiadów to same korzyści płynące dla naszego organizmu od wzrostu masy i siły mięśniowej, przez wyrzut hormonów (szczególnie dla mężczyzn ważnego - testosteronu, jak i hormonu wzrostu), po jędrne pośladki (to na pewno ucieszy kobiety) i lepsze samopoczucie (wzrost endorfin). Nie wiem jak Wy , ale ja najlepszy humor mam zawsze po treningu nóg


Oczywiście miło będzie jeżeli będziesz chciał udostępnić filmik z wykonaniem danej ilości przysiadów w celu potwierdzenia (w opisie filmiku np. na youtube możesz podać link do naszego wyzwania - zachęcić tym samym innych do wspólnego udziału)

Każda kolejna osoba dopisuje swoją liczbę wykonanych danego dnia podciągnięć i dodaje do liczby poprzednika.
np. Post 1: 10
Post 2: 10+20 = 30
itd.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Wysoki.95
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 70 Na forum 140 dni Przeczytanych tematów 1125
"Oczywiście miło będzie jeżeli będziesz chciał udostępnić filmik z wykonaniem danej ilości podciągnięć w celu...."
czy nie powinno być ilość przysiadów?
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Banan ADMINISTRATOR Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1843 Napisanych postów 58153 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 540667
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
fsl
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 2222 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25492
Czy wall ball zalicza się jako przysiad ?

Biegać szybciej,
Skakać wyżej,

Time to beat:
Półmaraton: 49m23s
Maraton: 1h44m45s
Annie: 7m58s

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Banan ADMINISTRATOR Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1843 Napisanych postów 58153 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 540667
Pewnie będzie sporo takich pytań , a różnych form wykonania 'przysiadu' jest całe multum , na pewno też wielu nie znam Jednak - jest przysiad , jest obunóż , do tego obciążenie w postaci piłki - więc jak najbardziej TAK
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1392 Napisanych postów 39468 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 214683
Dokładnie wszelakie formy przysiadów trzeba liczyć od klasycznych siadów po thustersy

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
fsl
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 2222 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25492
No to zaczynam wynikiem z porannego treningu !!

150
1

Biegać szybciej,
Skakać wyżej,

Time to beat:
Półmaraton: 49m23s
Maraton: 1h44m45s
Annie: 7m58s

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 783 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10342
Jeżeli dopuszczalne są bez obciążenia to mogę do pobudki porannej dorzucić trochę przysiadów też, bo w domu to chyba z wiadrem albo 10kg cukru jedynie jako obciążenie, ale to by mi powiedzieli w domu, że już całkiem zgłupiałem :D
Szkoda, że nie zaczęło się wyzwanie około września 2016 jak robiłem na treningu 10 serii po 15-10 siadów :(


Zmieniony przez - DJ_DoDo w dniu 2017-01-04 14:18:28
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Banan ADMINISTRATOR Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1843 Napisanych postów 58153 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 540667
Oczywiście jak ktoś nie ma możliwości zrobienia z obciążeniem ale chce dołączyć do zabawy - to jak najbardziej może dorzucić swoje przysiady bez
Ja swoje będę dorzucał z obciążeniem minimum ten 1x w tygodniu po treningu nóg :P
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 783 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10342
ja dorzucać będę codziennie przynajmniej 15 z rozgrzewki plus rano będę sie starał robić (jak będę chciał pomagać w pompkach, podciągnięciach i przysiadach to wstawać muszę 20 minut prędzej :D ) plus dwa razy w tygodniu po treningu nóg, ale ze wszystkich wyzwań najprędzej pojdą chyba pompki :D
1
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
deja vu
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 862 Napisanych postów 5860 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 139434
fsl
No to zaczynam wynikiem z porannego treningu !!

150



Zaawanasowana to jestem tylko wiekiem, ale się dorzucę


50 thusters

Czyli 150+ 50=200

http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD CHALLENGE - 125 000 podciągnięć na drążku w 2017 roku !

Następny temat

Plan treningowy 6 dniowy.

Jak z jedzenia dostarczyć 500mg witaminy C?

Kwas fosfatydowy - następca kreatyny

Witamina C i E, a przyrosty masy i siły mięśni oraz adaptacje do treningu aerobowego

Ale będzie jazda!

Twój przyjaciel – stres

Kawa chroni przed cukrzycą

Kreatyna dla kobiety?

Mistrz w salonie piękności!