SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Słaby bark...

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3966

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 922 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14235
Witam, mam 18 lat boksuje od sierpnia poprzedniego roku, nie jestem takim zupełnym laikiem, stoczyłem swoją pierwszą walkę amatorską i niedługo mam kolejną. Jeżeli chcecie to mogę dać linka.

Więc tak, mój problem polega na tym, że podczas sparingów mam słaby lewy bark. Kondycyjnie wszystko jest dobrze, spokojnie wytrzymuje 3 rundy. Na skakankach średnim tempem spokojnie wytrzymuje 3 rundy po 3 minuty, tak samo worki czy rzucanie piłką lekarską. Ale właśnie problem polega na tym, że podczas sparingów pierwszą rundę spokojnie daje radę, zaś z drugą i 3 jest już ciężej bo zaczyna mi opadać z sił bark a co za tym idzie garda niżej i jestem bardziej narażony. Ciężko mi zadawać później lewy prosty bo jest strasznie słaby i wolny a bark to normalnie mi odpada.. Co mogę poradzić na to? Chciałbym zwiększyć wytrzymałość barków. Dodam, że nie opuściłem ani jednego treningu od długiego bardzo długiego czasu. Na treningach daje z siebie ciągle 120% i widać rezultaty ciągle, jednak ten bark strasznie mnie demotywuje.

Czuje, że jest strasznie obolały i słaby i nie mam sił już lewą ręką boksować na 2 i 3 rundę. Może to przez to, że przeciwnik na sparingach często zbija mi tę lewą... no ale nie wiem. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. pzdr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 179