SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SŁABA REGENERACJA JAKI TRENING NAJLEPSZY

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 385

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 102 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20461
Witam. Od ponad 5 lat trenuje splitem niezmiennie, było fajnie do momentu ,kiedy zdjagnozowano u mnie hashimoto i insulinooporność zaczeły sie problemy z regeneracją potreningową. Tarczyca wychamowała metabalizm , a insulina nie karmi moich miesni tak jak powinna. Po treningu klatki w poniedziałek mam do piątku ból w miesniach, o plecach i nogach to już nie wspominam. Szukam planu, metody treningowej gdzie dany miesień nie bedzie trenowany zbyt mocno na jednym treningu , serie robocze rozłożone w czasie całego tygodnia. Przykładowo jeśli trening klatki rozbije na dwa dni i zrobie tylko dwa cwiczenia po 4 serie,czy taki trening bedzie tak samo efektywny jak ten gdzie przez godzine katuje tylko klatke robiąc 4lub 5 cwiczenia? Mam wrazenie ze robiąc tylko 1 lub 2 cwiczenia na daną grupe mieśniową danego dnia pozwoli mi szybciej pozbierać się do kupy . Niewiem jak taki plan rospisać aby każda grupa była trenowana chociaż dwa razy , po tylu latach splitu bedzie ciezko zadowolic sie dwoma ćwiczeniami na klatkę w poniedziałek Może jakiś FBW ? Musze dokonać zmian bo stoje w miejscu i ten ciagły ból jak bym pierwszy raz poszedł na siłownie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7613 Napisanych postów 106870 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1242531
Zrób sobie trening push pull partia 2 x tydzien. Tak efekty na takim będą a może i nawet lepsze bo stymulujesz mięsień 2 razy.
chyba etap 5 albo 6
http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Współpracujesz z jakims dietetykiem ? Bez tego ciemno to widzę.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 325 Napisanych postów 20036 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165215
Robilek jakies przerwy od treningow? Jezeli nie zrob na poczatku jakas pause tygodniowa i przeanalizuj wszystko.

" I pamietaj szacunek to wszystko "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontuzja barku a podtrzymanie formy